סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 5 שנים. 16 בדצמבר 2018 בשעה 20:02

הבוקר התעוררתי בחיפה. מתחת לפוך, לצידי גוף חם ורך, שעת בוקר מוקדמת מדיי אחרי מעט מדיי שעות שינה.. 3 לילות הייתי מחוץ לבית. רוב הזמן הזה אצל החבר וסיומם של ימים אלה עם אהובתי בקור הצפוני. ההתמכרות שלי אליה מרקיעה בכל יום שחולף.. איני יודעת להסביר את מה שאני חווה בתוכי בכל רגע שהחיוך שלה עולה לנגד עייני.. כל מה שאני זקוקה לו מתנקז לאישה המדהימה שלי. והפורקן הרגשי שהיא מעניקה לי, כל החום והרוך, המגע האינסופי, הקיטש המילולי שרוב הגברים שהכרתי לא זרמו לתוכו.. משהו בפנטזיה של להיות עם לסבית, התגבר למערכת יחסים של ממש. ומאותו רגע של תובנה באוצר שנפל בידיי, ידעתי שנשזרנו זו בחיי זו. יהיה אשר יהיה..

לאחר כמה אורגזמות הדדיות הגיע זמן הקפה. קמנו לסלון, וכל מהותי התנקזה לרגע אחד קטן..
בחוץ מפרץ חיפה נראה ככ שליו.. מי הים קרצו מבעד לענני הערפל שכיסו חלק מהנוף.. מוזיקה קלאסית נעימה התנגנה ברקע לקול ציוץ שתי כנריות.. שואפת לתוכי עננה ירקרקה משלי, הראש נהיה קליל.. לוגמת מהקפה, מביטה סביבי וחושבת שמצאתי את הפינה החמה שלה. המקום שבו הלב שלה נמצא במהותו. ראשוני.. בסיסי.. לחלוק איתה חלק מהעולם הפרטי שלה, לפגוש את אמא שלה ולהתכרבל מולה בנוחות. להרגיש חלק מהשורשים.

היא מאוד רב מחשבתית ופתוחה להציג לי דברים כמו שלא הצלחתי אפילו לדמיין (בדומה לחבר), הלב שלה רחב, המבט שלה אוהב ודואג ומלטף וכועס ומתרגש ומתפנק.. כשהיא נוגעת בי מחוץ לבית הדופק שלי מואץ.. כשהיא מתקרבת אליי ומסננת בלחש "חיים שלי" מבין שפתיה המשורטטות, אני הופכת להיות חלק מהווייתה, מוכנה לפרוש עצמי לרגליה עם כל חשק וגחמה.

כשהיא מפשקת את רגליי, שולחת אצבעותיה לתור על עורי עד שתמצא את הדגדגן התפוח והרעב.. כשהיא מעבירה ליקוק ראשון, עם הלשון הרכה והחמימה שלה, אני חשה בזרמים מטורפים מבזיקים לאורך גופי מהלב עד קצוותיי. זיקוקים פנימיים.. וככל שהלשון הזו נעה ורוקדת בתוך הכוס שלי, מוצצת ושואבת, כך אני מרטיבה יותר על הלשון שלה.. ועם כל אצבע שחודרת במקביל ומרחיבה אותי, הנוזלים ממשיכים ליגור ולהכתים את הסדינים, הפנים שלה מתמלאים במיצים שלי.. כשהיא כל אלה לי - אני את נשמתי אמכור ולו כדי להיות חלק מהווייתה לעולמים.

לפני 12 שנה התאהבתי בעיר חיפה כשהכרתי את האקס דאז שהיה חיפאי ונהגתי לנסוע אליו כמה פעמים בשבוע ברכבת.. מאז שהדרכים איתו התפצלו לא דרכתי בחיפה. לא היתה לי סיבה להצפין עד לשם ורציתי לשמר זכרונות. אתמול נשזרו בליבי רגעים שילכו איתי עד יומי האחרון.. אתמול התאהבתי מחדש, כשצעדנו ברחוב והיא תפסה את ידי בידה, כשעצרנו ברמזור ניצלנו את השניות האלה לנשיקות הכי רכות ורטובות, כשישבנו עם ספל הקפה בוהות במבט מאוהב זו בזו.. מתעלמות משאר העולם..

כשהיא לצידי אני מרגישה ברת מזל, מוגנת, אהובה, עטופה בערמות של חום ואהבה, חמלה ורוך, הבנה, הכלה והרבה ראש כחול.. איכשהו זה הדדי, בכל נושא בכל תחום. צעד קדימה צעד לאחור והחתיכות נופלות זו לתוך זו כמו מחול קסמים.. כשאנחנו יחד חתיכות הפאזל מתחברות ואנו הופכות יישות אחת רב גונית. 

את השעה שהעברנו בפארק על שפת האגם מול הברבורים והברווזים הרגשתי כנערה בדייט.. נרגשת, נלהבת, להוטה ליצור מגע ועומק, פנטזיה והתמסרות.. כשהגענו אליי הביתה יצאנו לטיול עם הכלב, היא עם הרצועה ואני מתענגת על המחשבה שהיא עוקבת אחר הטוסיק שלי תוך כדי הליכה או אחכ תוך עלייה במעלה המדרגות.. לא יכולה להוריד את העיניים ממנה מבלי לדמיין אותה צמודה אליי.. להיות פתאום מעל שעה בלעדיה באמצא החיים הפך קשה ממה שתיארתי. הלב התכווץ בחשש, הצורך הלך וגבר. הנפרד חנק משהו פנימי והחניק אותי. כשהיא חזרה לבסוף להכיל אותי חזרה בין זרועותיה, מצאתי שלווה של ממש.. מודה שאני זקוקה לשלמות זו כל אימת שיכולה. אני מוצאת בה את כל שחשקה נפשי..

מנסה ללמוד על הפנטזיות השונות והמשונות שלה, כדי ליצור כמה שיותר חוויות ראשונות עבורה איתי.. לחרוט עצמי בבשרה כפי שהיא חרטה עצמה בליבי. מוצאת עצמי מייחלת ממעמקי ליליתי לכך שהפנטזיות שלה יהיו כמה שיותר שרוטות, כמה שיותר לא שגרתיות, וכמה שיותר מפלרטטות עם קו הגבולות האדומים.. היא קוראת לי כוכבת הפורנו הפרטית שלה, ואני רוצה להיות כזו בכל דרך שרק אוכל.. רוצה להספיק חיים שלמים ברגע ולו כדי שזה לא יגמר לעולם.. כוכבת פורנו, זונת צמרת, מאהבת, חברת נפש.. 

 

אני אוהבת אותך

אני שלך

 

 

 

 

 

 

  

Y a e l​(נשלטת) - כיף ליקרא את זה ...
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י