צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 5 שנים. 23 בדצמבר 2018 בשעה 19:25

כשיצאנו הערב החוצה ואחזתי את הרצועה של הכלב, את הצמדת אותי אליך, משכת אותי אליך, הרמת אותי מעט לעבר פניך, נשקת לי עם ידך סביבי, כמו בסרטים, ואז.. היד שלך תפסה לי את הישבן בעוצמה בדיוק כשהגבר ההוא עבר לידינו שם ברחוב.. זיקוקים עשית לי בגוף.. חשבתי שהרחוב שומם.. ההבנה שממש לא עשתה בי נחלים בין רגליי.. כל התחתון נספג, תחתון שלישי היום שהרטבת לי.. אוחח...

אחרי שהגעת הביתה כתבתי לך שמבחינתי באמצע רחוב הומה אדם, אם את איתי העולם בידינו. כתבתי לך שאני אוהבת כשאת נועזת וסוטה וחרמנית ולא זורקת זין על הסביבה. שאני אוהבת כשאת ככ חמה עליי שלא מעניין אותך כלום, את פשוט עושה ולוקחת בי מה שבא לך, הדגשתי כמה שאני אוהבת להיות הצעצוע שלך, יותר מכל דבר אחר..
אין זה בכדי שכשאת מענגת אותי כפי שאת מענגת, מרטיטה ומגמירה אותי, שואפת ושואבת את האורגזמות שלי, זה מרגיש כזכות לחוות את זה איתך.. זו מתנת חיים. אלך אחריך עד קצה העולם..

מביטה בפתקים שהשארת לי ליד מסך המחשב, כל פיתקון צהוב, כל משפט.. כל מילה וכל לב, בכתב היפה הזה שלך.. "אהובתי".. זה תמיד נשמע ממך ככ עוטף ומכיל.. מזכיר לי גם את הרומנטיקה, בין כל רגעי הסקס, בין הסטיות וההגשמה, בין הנוזלים שאנחנו מגירות מעצמנו זו על זו..

לא רחוק היום שנצבע יחד את חיינו בגוונים המיוחדים לנו, שתינו נסלול לעצמנו את הדרך המיוחדת לנו.. לא יהיו רעשי רקע, לא יהיה מרחק, רק השפתיים שלנו זו בזו, הגופות שלנו זה עם זה, זה בתוך זה כל הזמן.. ומתוך האושר הזוגי שלנו נצמיח לנו אושר חדש וטהור משלנו. אמרתי לך אהובה, המסלולים שלנו נכרכו זה בזה, החיים שלנו שזורים זה בזה, ומה שהיקום חיבר ביננו, איש לא יוכל להתיר מלבדנו.

הלסבית שלי, הפנטזיה שלי, המלכה שלי, האישה שלי, האהובה שלי, חברה שלי, מענגת שלי..
כשהלשון שלך בין הרגליים שלי, כשהלשון שלך בפה שלי, כשהלשון שלך על הפטמה שלי.. אוחח.. אבל אז את חצופה ונושכת! אמרתי לך, לא לנשוך.. רק לי מותר, אני הכלבה פה, לא? אני זו שתמיד תתחנן, כשאת מטיילת סביב סביב, כשאת יודעת שאני מתה שתחדירי לתוכי אצבעות, את יודעת, את מחייכת לעצמך כמו שטן קטן, מגחכת לעיתים, נותנת לי להתחנן, לעוד אצבע, עוד אחת.. בשני החורים, שניהם שלך, כולי שלך כשאת איתי, כולי לך כשאת בי, נתונה לחסדיך בייחוד כשכל היד שלך בתוכי.. 

אוהבת את הייחום שלך עליי, אם אני אגע בך או לא, אם אגע בעצמי והיכן.. אוהבת שזה מחרמן אותך להביט בי עושה ביד כשאת מחדירה עוד אצבע לישבן הרעב הזה.. אוהבת להרגיש את פניך מולי כשאני מתנשפת ונאנחת לפני שגומרת בקולי קולות, כמו שאוהבת את האנחות שלך כשאת גומרת ומרטיבה את כולי.. אוהבת כשהגוף הערום שלך מתערבב בגוף הערום שלי, כשהמיצים שלך נוזלים על שלי, מתערבבים עם שלי.. אוהבת כשהכוס שלך צמוד לשלי, נשיקה צרפתית מהצד השני.. אוהבת להריח אותך עליי גם אחרי שהלכת..
אוהבת לדעת שמחר תגיעי בדיוק בזמן להתפשט, להכנס איתי למיטה, לזיין לי את החיים, ואז אחרי כמה וכמה אורגזמות מצד שתינו פשוט להתכרבל ולשקוע לשינה מתוקה עד למחרת, עטופה בין זרועותיך, או מכורבלת כשהיד שלך כל הזמן על הישבן שלי, מתוך שינה דואגת לגעת בצעצוע שלך.. הטירוף, הייחום, הזיעה, המיצים, העונג, האנחות, הצעקות, הספנקינג, הסגול והאדום, הרוק, השפתיים, הלשון, האצבעות שלך ממלאות את כל החורים שלי, התחינה שלי באוזנך, ההתמסרות הטוטאלית שלי לכל מי ומה שאת.. 

לא יכולה לשבוע ממך, לא רוצה לשבוע ממך לעולם.. רוצה לנצל את החרמנות והראש הכחול-עמוק שלך, לחוות מיליון דברים שעוד לא חשבנו עליהם, וכאלה שכן.. מפנטזת עלינו עושות את האהבה שלנו כשהוא בחדר מביט בנו, מביא עלינו ביד.. בדיוק כמו שאת היית רוצה להביט שוב עליו מזיין אותי.. כשמביטה בו חרמן, רואה את כל החשקים שלי שהייתי רוצה לבנות בעצמי בין שלושתנו בתסריט משל עצמי, למקם אתכם היכן שאני רוצה איך שאני רוצה..
כשאני מביטה בך, אהובה שלי, אני חושבת על כל הדרכים שבהן נוכל למלא פנטזיות של שתינו.. נתחיל בחבל, בקשירות, באמצע היער, לעת ערב, אני לרגליך ואת תמלאי משאלות ליבנו.. גשם לא גשם, עם החבל, ליד עץ עבות, אני ארכן לפנים, את תפתחי אותי, הוא יפתח אותי, אורגזמות יגיעו מאוחר יותר.. אין לאן למהר, בינתיים נחשוב על פנטזיות נוספות, עוד ועוד..

איך.. איך הלכת מהמיטה הזו והשארת אותי עם כל הרטוב הזה..
כשתלכי למיטה לעת ליל, שימי לך את השיר הזה, תעצמי עיניים ותראי אותי.. עולה לאורכך עם הלשון הרטובה שלי, האצבעות החוקרות שלי, השדיים הכבדים שאת ככ אוהבת עם הפטמות הזקורות, מתחככת בכל גופך, לוחשת ליד אוזנך כמה שאני שלך, כמה שכולי לרגליך, כמה שאני שלך, מתמסרת עד כניעה מוחלטת, מעניקה לך אותי בכל דרך ואופן שתבחרי, מתלטפת, מתפנקת, מתענגת, מגרגרת, מייללת, נאנחת... כשאת עוצמת עיניים, תקשיבי, ותזכרי ברגעים הקטנים שלנו, במגע, בחלומות, בחיוכים, ובאורגזמות שלי על הפה שלך.. מלכה שלי..

 

 

 

 

Alpha1one1​(שולט) - חופר בור.
הרגת אותי
לפני 5 שנים
Adasha - מדהים. כתיבה מדהימה. רגש ותוכן.. ריגשת
לפני 5 שנים
טום בוי​(נשלטת) - נראה לי הפכתי לדו מינית ברבע זה 😂 ועכשיו ברצינות כתבת מאוד יפה. סוחף ומרגש. שמחה בשבילכן
לפני 5 שנים
מלקק ויונק חזק​(אחר) - כתבת מהמם
אהבתי .
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י