סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

והיד רושמת

כל הקלפים על השולחן
לפני 5 שנים. 1 בינואר 2019 בשעה 18:55

אני על ארבע, את מאחורי, הויברטור בתחת שלי והאצבעות שלך מזיינות לי את הכוס. ואתם, חרמנים שלנו, עומדים עירומים בשורה ותוהים מי מכם יזכו לשרת אותנו. מי יזכה ללקק אותי בזמן שהמלכה שלי מזיינת לכם את התחת, ומי יזכה ללקק אותה בזמן שאני מצליפה בכם מאחור.

אבל זה יקרה בהמשך לזוכה המאושר, בינתיים, אם תפנו אלינו - אתם יוצאים מהחדר, תגעו בנו ואתם יוצאים מהחדר, אתם יכולים לאונן אבל דעו שאם אתם גומרים - אתם יוצאים מהחדר. אם אתם מוכנים לגעת בעוד גבר תקבלו נקודות בונוס.

את מושכת לי את השיער לאחור, צובטת לי את הפטמות - אאוץץץ', כמה שהכוס שלי נרטב, נותנת לי ספנק, ואני מתכווצת לך על האצבעות בזמן שהנוזלים שלי מטפטפים על המיטה.

לא לגמור כלבים חרמנים! תגמרו ואנחנו נגמור איתכם לפני שבכלל התחלנו. נקודות בונוס למי שמוכן שננעל לו את הזין, ועוד נקודה למי שיעמוד כפוף על הברכיים.

את קושרת אותי, אני על ארבע והכוס שלי מופנה אליכם. עכשיו היא מתקרבת אליכם, בוחנת כל אחד ואחד מכם, בוחנת כמה הזין שלכם זקור, כמה אתם מזילים ריר, כמה כאב תהיו מוכנים לספוג, וכמה רחוק תהיו מוכנים ללכת.

הגבר הנבחר מקבל ממך מלכתי קולר ורצועה. אתה מתקרב אלי, עולה למיטה ומתחיל ללקק לי את הכוס בזמן שהיא משמנת אותך, מכינה את התחת שלך לחדירה, לא לפני שהיא מצליפה בך. כואב לך, המכשיר שסוגר על הזין, ההצלפות החזקות על הישבן, האצבעות שחודרות בכוח. אם אתה מחפש רגישות ועדינות, לא תמצא אותם כאן היום. ואם המוח שלך לא מוכן לקבל את העובדה שבקרוב אחד מכם ימצוץ זין, אז כדאי שתצא מהחדר. כי כאן יש מציצות, כאב, השפלות וסימנים. אחרי שנגמור איתך, לא תאמין שאתה כזה זנותי, זנותי ומאושר, חרמן ומבולבל.

אז בואו נראה מה יש כאן, אישה על ארבע, מאחוריה גבר על ארבע, ומאחוריו אישה שפותחת אותו. היא מגייסת גבר נוסף שימשיך לפתוח לו את התחת, ובינתיים ניגשת לגבר נוסף, עוצמת לו את העיניים ושואלת אותו אם הוא מוכן להפתעה מתוקה, "כן גבירתי" הוא עונה, ומיד מקבל לפה זין זקור ומתוק שרק מחכה לגמור.

רק גבר אחד אומלל נותר, ממתין בסבלנות לתורו. התור שלו יגיע בסוף כששתינו נצטרך להתרוקן.

החדר מלא בריח של כוס וזיעה, ובקרוב הוא יתמלא גם בריח חזק של זרע. כמות כזאת של נוזלים אף רצפה עוד לא פגשה. טוב לפגוש כאן את כולכם כלבים שפוטים וחרמנים שלי. טוב להיות כאן איתך, האלילה שלי - מלכת הזונות.

רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - שנים של כתיבה. מאות סיפורים ואגדות אבל מעולם לא כתבתי בתור אישה
לפני 5 שנים
Dotans​(אחר) - תגידי...מאיפה המעיין סטיות הזה נובע?
לפני 5 שנים
Dotans​(אחר) - לא לכל דבר אני מתחבר, אני פשוט נהנה מהדמיון העשיר שלה.
לפני 5 שנים
'''''''''' - מהמם
לפני 5 שנים
גבר סנדוויץ​(אחר) - איפה זה? אני בא
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י