בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

והיד רושמת

כל הקלפים על השולחן
לפני 5 שנים. 3 בינואר 2019 בשעה 18:59

אני שוכבת קשורה על המיטה, יד ימין לרגל ימין ויד שמאל לרגל שמאל. החדר מחומם ונעים. כל הגוף שלי מגולח וחלק, החזה שמוט מעט לצדדים ואני נושמת נשימות קצובות מהאף. קצת משועשעת מהסיטואציה, קצת סקרנית. אתה מחוץ לחדר, מכין משהו. הדקות עוברות ואתה מתעכב. אתה נכנס רגע לפני שסבלנותי פוקעת, "היום אני אהיה גאה בך אהובה שלי" אמרת ואני התחלתי להילחץ כי ידעתי שהיום אנחנו עתידים לחצות גבול נוסף.

"היום נטפל בפטמות שלך". אמרת בקור רוח, ואני נמלאתי אימה. הפטמות הסופר רגישות שלי לא מסוגלות לעמוד ולו בכאב הקל ביותר. אין לי שום בעיה עם ספנקים, אבל כשמדובר בפטמות שלי, אני לא מסוגלת לשאת אפילו צביטה קטנה או נשיכה עדינה.

מצד אחד, ידעתי שלא אהנה מזה, אבל מצד שני, רציתי לתת לך את העונג ואת הסיפוק ולהתמסר אליך.

בידך אחזת שמפנייר עם קוביות קרח. לקחת קוביה אחת ואחזת אותה ביד, היא נמסה וטיפות המים טפטפו על הגוף שלי. התפתלתי והתחרמנתי, הגוף שלי קצת נרגע. אחרי זה הכנסת את האצבעות הקרות שלך לתוך הכוס שלי, זה היה כל כך נעים. רציתי לגעת בעצמי, כמעט שלחתי יד, אבל החבל הזכיר לי שאני קשורה.

הוצאת את היד שלך מהכוס שלי, לקחת קוביית קרח, ושוב המסת אותי בידך. אחרי שהיא נמסה, השתמשת ביד הקרה שלך כדי להעמיד לי את הפטמות. "את רוצה את זה? את רוצה להיות גאה בעצמך? לראות את עצמך חזקה?".

"אההם… לא יודעת, לא בטוחה", אמרתי, הסתכלתי לך בעיניים ואתה הסתכלת בעיניים שלי ושנינו התפוצצנו מצחוק משחרר שהפיג קצת את המתח והמבוכה. "תראה, בא ננסה, אבל תן לי את השליטה".

"ברור" ענית.

המשכת לעסות לי את הפטמות עם הידיים הקרות שלך, שיחררת אותי מהחבלים ואני התחלתי לאונן, להתרחמן מהמגע שלך, ממה שקורה לי בפטמות. התחלת ללקק אותן ברוך, עד שלפתע ואז הרגשתי נשיכה. הפסקתי לגעת בעצמי, כאב לי, אבל לקחתי שאיפה עמוקה ושחררתי את הכאב החוצה. עוד נשיכה ועוד צביטה. התפתלתי מכאב אבל התאפקתי לא לצעוק, רציתי שתמשיך. הפטמות שלי היו אדומות וזקורות ומגורות מאוד. לא חושבת שהייתי רטובה, לא חושבת שהתחרמנתי, הייתי מאוד עסוקה בכאב, נשטפתי באדרנלין ולא יכולתי לחשוב על שום דבר אחר.

לא נתת לי רגע אחד של מנוחה, מיד כשחשבתי שסיימת, הבאת אותם, את המצבטים. "נעשה את זה ביחד" אמרת והגשת לי אותם. אחזתי בהם והתחלתי לבחון אותם - שרשרת מתכתית שבסופה שני מצבטים סיליקוניים קטנים. תפסת את הידיים שלי והתחלת להוביל אותן. שמתי את המצבט הראשון על הפטמה הימנית ואת המצבט השני על השמאלית. לא מאוד כאב, היה בסדר, נרגעתי וניסיתי להסדיר את הנשימה.

"על הרצפה, על הברכיים" אמרת לי ואני צייתתי.

"את זונה מהממת, את כל כך יפה, זה כל כך הולם אותך." אמרת, ואני התחלתי להרטיב.

אחזת באחד מהמצבטים והידקת לי אותו על הפטמה, נשכתי את הלשון ולא הוצאתי צליל. "כל הכבוד מהממת".

התחלת ללטף אותי, את השיער,הפנים, החזה, הבטן והירכיים. האצבעות שלך נכנסו לי לכוס ובדקו את רמת הרטיבות שלי. נאנחת כשהבנת כמה אני רטובה, ואני הרגשתי איך הלב שלך מתחיל לדפוק במהירות.

שלפת את הזין הנדיר שלך והתחלת לזיין לי את הפה, אחזת בשערי ודחפת את הזין שלך עמוק לתוכי. רגע לפני שגמרת שלפת אותו החוצה והשפרצת על החזה שלי. הנוזל החם והסמיך שלך כיסה אותי וגם גרם לי להתחרמן עוד יותר.

ירדת אלי לרצפה והתחלת לנשק אותי, ואז הלכת למקלחת והבאת מגבת חמימה, הורדת את המצבטים בעדינות, ניקית אותי וליקקת בעדינות את הפטמות שלי. בבת אחת הרגשתי משוחררת, עשיתי זאת, עברתי את זה בגבורה. המשכת ללקק לי את הפטמות ונשפת עליהן בעדינות. הרמת אותי למיטה והמשכת במגע הרך, ליטפת לי את הגוף ונישקת לי את החזה. זה היה כל כך מענג, כל כך עדין, מעולם לא נהניתי כל כך ממגע בפטמות שלי. אחזת בידי והובלת אותה אל הכוס שלי. התחלתי לאונן. נגעתי בעצמי בעדינות, לאט לאט. נהניתי מכל רגע עד שגמרתי. חוויתי אורגזמה שקטה, שקטה ועמוקה.

Dotans​(אחר) - מקסימה שכמוך, כמה רחב את כותבת. מסכים לגמרי עם זו שמעלי. ברוך, בנחישות ובשותפות. מקסים.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י