צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

והיד רושמת

כל הקלפים על השולחן
לפני 5 שנים. 13 בינואר 2019 בשעה 11:01

מה שאני צריכה זה שלושה משרתים - שניים ועוד אחת. אלמוני שישרת אותי מינית, שני שיכין אותו לקראתי ויהיה זמין עבורי למקרה הצורך והחשק, ושלישית, שתפקח על שניהם. היא זאת שתחזיק את המפתחות לכלובונים שלהם, היא זאת שתאחוז בשוט ותפקח על הביצוע. 

כדי שהאלמוני יהיה מוכן לקראתי, כל החורים שלו צריכים להיות נקייים ומורחבים, והוא צריך להיות מוכן עם הזין עומד. המשרת השני ידאג לכך. הוא ימלא עבורו אמבט מפנק, ימרק אותו מכף רגל ועד ראש, יקרצף אותו, ייבש אותו, ולאחר מכן יתפנה לטפל בחורים שלו ובזין שלו. ילקק לו את התחת, ירחיב אותו עם האצבעות, ישמן אותו וינקה אותו עם הלשון שלו. ימשיך וילקק את הביצים ואת הזין, ימצוץ חזק ועמוק, ממש עד לרגע שבו אכנס לחדר. 

המשרתת שלי תסתכל על שניכם, תחנך אתכם, תכתיב את הקצב. אם צריך, תעניש, אם צריך, תתגמל. יד אחת על השוט, ויד שניה חשופה - מלטפת, אוחזת ומובילה עבורכם את הדרך. מכירה את כל מה שעושה לי טוב, את כל מה שנעים לי. 

ואז אני אכנס לחדר. בלי מילים, אורה למשרתת שלי איך אני רוצה אתכם. שאחד מכם יחכה לי על ארבע והשני על הגב, אחד יעמוד והשני ישב למרגלותיו, שניכם תחכו לי על ארבע, על הרצפה, או על המיטה. ואני אבוא, ארצה - אשתמש, לא ארצה - לא אשתמש, אם ארצה רק אעמוד ואצפה. אם ארצה, אפקוד על המשרתת שלי להצטרף, או אחליט שהיא זו שתענג אותי בזמן שאתם תעמדו בצד. רק אל תגמרו כלבים, לא בנוכחותי. חכו עד שאצא מהחדר, ואשאיר למשרתת שלי להחליט מה היא רוצה לעשות איתכם. 

רגעים של בריחה​(אחר) - נפלא..
לפני 5 שנים
LoL​(אחר) - חזק !!
לפני 5 שנים
סבלני44 - מעולה אני בעד
לפני 5 שנים
konga - נשמע לא שגרתי חח
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י