סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 23 במרץ 2007 בשעה 11:00

כדי לשפר את יכולתה של הגננת ללטף אותי במסירות אין קץ, ציוויתי עליה להכנס מתחת לשולחן העבודה שלי, וללטף לי את כפות הרגליים. השולחן שלי בנוי כך, שיש שתי שידות מגרות תלויות משני עברי המקום בו אני יושב. המקום שם צר מאד. אבל כאשר הגננת יושבת לה שמה, זה נוח לי, כי אני נכנס קדימה עם הכיסא, יושב מול המחשב, ויכול לקרוא ולכתוב בנחת. הכניסה שלי עם הכיסא, מותירה לה מעט מאד מקום שמה. אבל מה איכפת לי אני, שתצטופף הזונה, העיקר שלי זה נוח. הגננת עשתה לי כל כך נעימיק בכל הרגליים שלי, ולא רק בכפות הרגלים. יתר על כן, היא נקטה יוזמה, וגם נישקה לי את הרגליים. אני מאד אוהב סאביות עם יוזמה ולא כאלה שסתם מבצעות כל מה שאומרים להן, בלי שום יצירתיות. תשמעו, היה לי כל כך נעים, שקראתי מלא בלוגים, ואפילו הגבתי למלא, שלא כהרגלי לאחרונה. לראייה ראו את כל הבלוגים באתר כמעט, מלאים בתגובות שלי.

לאחר טיפה זמן, כשעה שעה וחצי, תוך כדי שאני משוחח עם מאדאם T בטלפון, אני שומע לפתע ממתחת לשולחן, נאקות, וקולות שבר חלושים. הבטתי שמה, וראיתי את הגננת מתפתלת שמה, ומנסה לרמוז לי שמשהו לא בסדר. שאלתי אותה מה קרה, והיא אמרה לי, שרצים לה סרטים, שקשה לה להיות מתחת לשולחן, שהיא מרגישה כלואה. אמרתי לה מצויין, אני אוהב שאת כלואה. את יכולה להשאר שם עוד בשבילי ? היא אמרה כן מאסטר. יפה לה. המשכתי לשוחח בטלפון, אבל לפתע ראיתי, שהזונה עומדת להגיע לסאב ספייס, שמה מתחת לשולחן. דבר שיגרום להפרעה לשיחה שלי, מה שלא רצוי כלל וכלל, היות ואני לא אוהב שמפריעים לי. מה עוד, שאם הזונה תגיע לסאב ספייס, אני אאלץ לתת לה אפטר קייר כדי להמנע מאימת עמותת הסאביות שהוקמה במטרה להלחם בדומים מסוכנים, אפילו אם הם מתחלפים, {כן עלינו}.

בקיצור, נתתי לה לצאת מתחת לשולחן, וציוויתי עליה להניח את ראשה על ברכי, ככה משוחררת וחופשיה. ליטפתי לה את השיער, והמשכתי לשוחח בטלפון. תוך כדי השיחה, הבחנתי שהיא יורדת עד לריצפה ממש, ונושקת לכפות רגלי. איזו סאבית מחונכת יש לי, נה נה בננה לכולם.
עוד כמה דקות עברו, וכבר לא שוחחתי בטלפון, אבל המשכתי לקרוא בלוגים ולהגיב, {איזה הספק היה לי, חבל"ז}.
אז, פתאום הגננת, בפרץ התמסרות פתאומי, התחילה לעשות לי מניקור ביד אחת. כמובן שהתמסרתי לטיפולה המסור. פשוט אסור לפספס פרצי התמסרות כה נדירים ממנה. אני הרי מאד אוהב שמתעסקים איתי, פשוט תענוג.

Annushka{()} - "פרצי התמסרות כה נדירים ממנה" - נו באמת... :-))
תיזהר אני אפנק אותך עד שתתחנן שאפסיק.
}{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חשבתי שרק סאביות מתחננות בכלל
}{
לפני 17 שנים
Annushka{()} - סליחה מאסטר התבטאתי לא נכון, - עד שתצווה לי להפסיק...
;-))
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - }{
לפני 17 שנים
ללה - נודניקים!!!
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - או שלום לך ללה
}{
לפני 17 שנים
Madame T​(שולטת) - מה אני אגיד לכם לשמוע את הסשן שלכם בשידור חי היה משהו ביחוד את הנאקות, וקולות שבר חלושים של הגננת :)

תמשיכו לעשות חיים משוגעים חתן-כלה דביקים שכמותכם :)
}{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחחח
שתצעק הזונה
מי שומע בכלל ?
}{
לפני 17 שנים
godisafemale​(שולטת) - {}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - }}}}}{{{{{{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י