סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 5 שנים. 3 בפברואר 2019 בשעה 17:11

אם נשאר באיזור גיל ההתבגרות, במבט לאחור כנראה שהרצון לרצות ולפנק היה טבוע בי מגיל צעיר.

הייתה לי חברת ילדות שבסתר גם מאד נמשכתי אליה כשהגענו לגילאי המשיכה. היא הייתה גבוהה ורזה והיה לה גב ארוך ויפה. אני חושב שבגללה נוצרה לי חיבה גדולה לגב ושכמות נשיות, אבל איני יודע מה הביצה ומה התרנגולת... מטבע הדברים נוצר לנו מנהג כזה שאני עושה לה נעים בגב ומדי פעם מסאג'ים. אלו היו (לפחות בהתחלה) אקטים מאד תמימים של חברי ילדות שמגלים בעדינות אינטרקציה עם בני המין השני אבל לא אקטים אינטימיים. הנעימים והמסאג'ים נעשו כבדרך אגב ולא נעשו בהחבא.

יום אחד היא אמרה שהיא תפוסה וקבענו למסאג' אחרי הלימודים. היא הגיעה לחדרי עם קרם גוף בריח פסיפלורה ונשכבה על המיטה כשהיא על הבטן, החזייה פתוחה והגב חשוף לחלוטין. התרגשתי מזה, זוכר עד היום. שמחתי שהיא עם הפנים למיטה ולא יכולה להבחין בזה.

מרחתי את הקרם ונישתי לגב הארוך והמהמם שלה בחרדת קודש והתחלתי לעסות אותו. הרגשתי בפסגת העולם. הספגתי כמה וכמה לחיצות של קרם אל תוך גופה בהנאה גדולה תוך שילוב לחיצות ארוכות עם לחיצות ממוקדות. זה נמשך זמן מה עד שהספיק לה. היא הודתה לי, התלבשה והלכה.

ואני נשארתי בחדרי עם ידיים ספוגות קרם גוף בריח פסיפלורה.

ולא היה מוצא אחר לאותו הרגע מלבד להסגר בשירותים, אני והידיים הספוגות ולקבע במוחי קשר נצחי בינה לבין קרם הגוף בפרט ולריח פסיפלורה בכלל......

 https://media.giphy.com/media/d47HlwV4w85MsXPW/giphy.gif


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י