שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 5 שנים. 3 בפברואר 2019 בשעה 18:11

הספירה לאחור החלה. בעצם.. האם ספירה לאחור עדיין נחשבת ספירה לאחור אם אין לך תאריך יעד מדוייק? ממ.. בוא נחליט שכן.
הפסיכיאטרית בשעה טובה נתנה לי היום את האוקי להעיף לקיבינימאט את הכדור הארור שמירר חיי בחודשים האחרונים. אותו אחד שהעלים לי את האורגזמות. רעל! 

בתקופה האחרונה שני בני הזוג שלי שקועים בענינים מדירי שינה משל עצמם, כאלה שאין ביכולתי ממש איך לעזור להם איתם, מה שמותיר בידיי הרבה זמן לעצמי, יותר ממה שהיה בחודשים שקדמו. קשה להסתגל לשקט אחרי תקופה אינטנסיבית ומופלאה מלאת אנדורפינים, פרומונים ואדרנלין.. אבל בלית ברירה חוזרת למקורות- המשחקים, הסדרות, הכתיבה. אמנם זה נחמד להקדיש (גם אם בכח) זמן לעצמי, לשקט שלי, אבל ברגעים הקטנים מתחבא הגעגוע אליהם. בכל יום..

בימים האחרונים חשבתי לעצמי שהתחלפה לפני חודש השנה, ודווקא השנה כשהרבה קרה בשנה החולפת לא כתבתי סיכום שנה אישי כמו שאני עשיתי כל השנים. לא יודעת למה. היה את הניתוח, היתה נסיעה משפחתית פוקחת עיניים ולב לחו"ל, היה בית משפט, וחשוב לא פחות מאלה- לקראת סוף השנה זכיתי גם באהבה חדשה. בהחלט שנה שתיחרט.

אני מאמינה ששנה שהתחילה בסימן של למידה עצמית וזוגית, הולכת להיות ללא ספק שנה של קצירת פירות, התפתחות, התבגרות אפילו. ניווט בין משברי גיל ה-40 השונים. התעמתות חוזרת ונשנית עם נושא האמהות. (כי אם לגנרל לא תהיה תעסוקה הוא יחפש דברים חדשים להציק בהם ומספיק לי הארסנל הנוכחי שלו). אני מקווה לחוות עוד המון סימני שאלה השנה בכל מיני נושאים, כשבסופן כמענה תהיה נקודה, ולא אף סימן אחר. ולבסוף, החשובים מכולם, צופה (וליתר בטחון גם) מאחלת לעצמי שנת אהבה מהולה באינטימיות אינסופית שהולכת ומתפתחת וצומחת ומתחזקת.. אה והרבה סקס. הרבה. ממש אבל. ואורגזמות. יםםםםם של אורגזמות. כן, כזו שנה אני מאחלת לעצמי השנה. 

התקופה הקרובה תהיה תקופת הסתגלות נוספת. מינון כדורים שמשתנה, מאזן כימיקלי משובש שאט אט יתאזן לאיזה כיוון, לא יודעת איך זה יתבטא עדיין, הורמונים שמשתוללים עקב מחסור אינסופי של אורגזמות ברבעון האחרון (אני בחוב לעצמי של איזה 50 אורגזמות). למזלי הרב, אהוביי כבר יודעים למה לצפות.. תקופה קצרה שגם אם לא תעבור הכי חלק ותצריך סבלנות באופן מיוחד, אחריה יחזור לכולנו האור :)

החורף ממאן ללכת והקור מסרב להתפוגג. בכל יום אני בורחת קצת לשמש, להפשיר.. להפשיל מעט את השרוולים אפילו, להזכר שהידיים שלי מקועקעות, להסתנוור ממלובן עורי כשאור השמש מחזיר אור, מחכה לימים שאשב על שפת הים, עם וודקה תפוזים, שמלה חושפנית והמוןןןןןן שמש!  אחחח.. געגועים לימים חמימים..

 

 

*** אהובה שלי, את תמיד במחשבותיי........  א.א.א.מ.מ !!

 

 

Y a e l​(נשלטת) - שנה מוצלחת בכל המובנים (:
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י