ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החדר של לונה

Luna and daddy
sitting in a tree
K
I
S
S
I
N
G
לפני 5 שנים. 18 בפברואר 2019 בשעה 21:21

הלכתי כמו גדולה לחנות הצבעונית שאני ככ אוהבת וקניתי לי את הטופי של פעם בטעם תות. קניתי הרבה טופי, 10 מקלות כאלה גדולים, וורודים וטעימים. אני אוהבת את החנות הזאת בגלל הבובות הגדולות בכניסה ובגלל שהכל מסודר שם בשורות כמו חיילים ולפי צבעים. הכל ימי הולדת שם, כובעים ונצנצים ועוגות, בובות, כדורים ובלונים והפתעות וסוכריות שעושות נעים בעיניים ובלב. אז הלכתי הביתה ושמתי את הסוכריות בשקית של ממתקים. אבא הגיע וסיפרתי לו על החנות החדשה שמצאתי על יד הבית... הוא חייך כל זמן שסיפרתי לו. סיפרתי לו גם על הטופי הנוסטלגי שקניתי ושאלתי אותו אם הוא מכיר.. אם גם בשבילו זה טופי נוסטלגי. פעם היו ממתקים כאלה שלראות שהם עדיין קיימים - והטעם שלהם - מחזיר אותי לכתה א. 

אבא לקח אותי לאנשהו ..נסענו באוטו ואמר לי להביא את הסוכריות איתנו. לפני שנכנסנו שאוטו, עמדנו על יד הפח ואבא מסביר לי שסוכריות זה לא בריא לשיניים... אבל.. אבל... וכלום לא עוזר, אני צריכה לזרוק אותם לפח... גם בבית יש לי פח אבא!! התכסיסים לא עובדים עליו. 

אחרי כמה זמן הוא לוקח אותי לחנות ההפתעות, הנסיכות והמסיבות.. איך התרגשתי.. אבא מחבק אותי כל הדרך, ברחוב.. התחושה היא ריחוף. אני ואבא ברחוב מחובקים וכל העולם רואה אותי איתו!! איזה כיף! מול כל העולם אני ואבאאא שלי. ככ רציתי להראות לאבא את החנות המסודרת לפי צבעים.. שורות של אותו מוצר... רק בצבעי הקשת. האסתטיקה מדהימה שבא לי ללקק את כל המדפים. הלכנו לאזור של הסוכריות ויש סוכריות בסגול ובוורוד ובתכלת ובכוכבים ובעיגולים ובטבעות ויאמייי שאבא מסכים לי לקחת סוכריות צבעוניות בצורת קקי 💩. נווו בצורה של קציפה כזאת ..כמו גלידה. אז אחד (שלוש) לי ואחד לאבא. אני רוצה שישמח כמוני מההפתעות שיש בחנות ויראה ויהיה מאושר. הוא קנה לי גם סוכריות מתפוצצות בפה וגם 2 בובות של כלבות. ומסטיק. ועוד סוכריות 😊

אני אוהבת אותך


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י