סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לשלוט בך עד כלות

לפני 5 שנים. 23 בפברואר 2019 בשעה 16:05

האורגזמה בנישואי קוקהולד מתחלקת לאורגזמה ראשית ואורגזמה משנית.

אסביר.

אזור ארוגני זהו אזור בגוף שההנאה הגופנית המינית ממוקדת בו. כלומר, אזורי גוף שהם רגישים במיוחד לגירוי ארוטי. אצל רוב האנשים האזורים הארוגניים העיקריים הם הדגדגן, הנרתיק, הפין, הפה, החזה, הפטמות והישבן. האישה והמאהב חווים את הנאתם המינית דרך האזורים הארוגניים הקלאסיים, כלומר דרך איברי מינם ופי הטבעת. הקוקהולד חווה את ההנאה המינית דרך חוש הריח באף וחוש הטעם בלשון. הסיבה נעוצה בזכות ההנאה של כל אחד מן הצדדים. זכות ההנאה פירושה הזכות להינות מיחסי מין מלאים שסופם אורגזמה. האורגזמה של האישה היא אורגזמה ראשית ויוצרת, בעוד האורגזמה של הבעל היא אורגזמה משנית ונספגת.

האורגזמה של האישה היא האורגזמה הראשית, דרכה, יכול לשאוב הבעל את הנאתו המינית. כלומר, כאשר חווה האישה אורגזמה, על הבעל להתרכז ולהתחבר אל האורגזמה של אשתו באמצעות ״נקודת חיבור״ שקיימת בפי הטבעת של האישה. הלשון של הבעל, ״שואבת״ אורגזמה מהאישה ומעבירה אותה אל הבעל. כך, ככל שהאורגזמה של האישה תהיה חזקה יותר, כך האורגזמה המשנית הנשאבת של הבעל תתחזק גם כן. משום, שלבעל אין את האפשרות לגמור דרך האיזור הארוגני הקלאסי, על שום שאיברו כלוא בתוך חגורת צניעות, האיזור הארוגני שמתפתח הוא האף. ריח התחת של האישה בזמן אורגזמה, גורם לבעל לחוש ״אורגזמתי״ יותר, ולהתחבר לאורגזמה הראשית של אשתו.

לאישה מספר נקודות חיבור, באמצעותה היא מאצילה מהאורגזמה הראשית שלה אל הבעל כדי שיחווה גם הוא אורגזמה משנית שנתמכת באורגזמה שלה.

ישנן נקודות חיבור שונות, כאשר נקודת החיבור החזקה ביותר מצויה בפי הטבעת של האישה עת היא חווה אורגזמה. נקודות חיבור נוספות מצויות בבית השחי,  בכף הרגל באיבר המין, בפטמות ובפה.

חשוב להבין שהאורגזמה המשנית היא דבר שצריך ללמוד אותו ולעבוד עליו והיא איננה מובנת מאליה כמו האורגזמה הראשית. העצימות שלה נמוכה בהרבה, ומדובר במעין תחושת צמרמורת נעימה בגוף. אך הדבר דורש תרגול כדי להגיע לרמת יכולת העברת האורגזמה הראשית. המטרה היא שהאישה תחווה אורגזמה עוצמתית וחזקה בדרך הקלאסית שבה חווים אורגזמה, והגבר יחווה אורגזמה חלשה ועדינה שלא בדרך הקלאסית אלא באמצעות תרגול מדיטיציה של התחברות אל האורגזמה של האישה.

מדוע שהבעל לא יחווה אורגזמה ראשית?

אם כך ניתן לשאול מדוע לא לתת לבעל לחוות אורגזמה ראשית בעצמו? התשובה לכך פשוטה, משום שכך הוא לא יוכל להתחבר לאשתו. לפיכך, יש לנטרל לחלוטין את הבעל מיכולת להגיע לאורגזמה ראשית וזאת באמצעות חגורת צניעות. יתרה מכך, בעל קוקהולד אינו יחווה את האורגזמה הטובה ביותר באמצעות אורגזמה ראשית, אלא דווקא באמצעות האורגזמה המשנית.

חיזוקה של האורגזמה המשנית יכול להיעשות אך ורק באמצעות חיזוקה של האורגזמה הראשית. לפיכך הבעל מחובר לאשתו ולצרכיה כל העת.

 

האנשה עצמית -
קראתי בעיון.
וזה מאוד מוזר.
לא רואה איך אורגזמה ממוזערת כ"כ לבעל תעשה טוב. לו ולהם.
לפני 5 שנים
אלפא-בטא​(נשלט) - התחברתי לרעיון.
את מרחיבה אספקט נוסף על הצורך למנוע מהגבר אורגזמה.
אהבתי את נושא ההעברה דרך הריחות, זה בהחלט נכון.
לפני 5 שנים
Leaker​(נשלט) - שכחת לציין שהאורגזמה המשנית, אותה צמרמורת נעימה, יכולה להסתיים בגמירה של ממש עם אג'קולציה...
לפני 5 שנים
bigdawg​(נשלט) - אותי, שיכנעת.
לפני 5 שנים
שומר הכלוב​(נשלט) - זה נכון אבל מניסיוני האורגזמה או הסיפוק של הבעל נובע גם מהמנטל. מהכאב או ההשפלה שבעניין.
לפני 5 שנים
Specialkind - נשמעת מנוסה לחלוטין, בתור אחד כזה, מקווה שתוכלי לעזור לי למצוא תשובה, למה זה ככ מושך, איך חווים אורגזמה מהריחמוהטעם? מה בדיוק קורה שם?
לפני 5 שנים
מפית​(אחר) - לא בטוח שיש סימוכין מדעיים אבל זה מרתק
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - כתבת ממש את התחושות שלי.
אומנם אני לא קוקהולד, או אולי קוקהולד לא ממומש...
אבל כאשר אשתי גומרת אני מרגיש סוג של אורגזמה מישנית, מהויברציות שעוברות מהגוף שלה לשלי דרך הלשון, מהריחות והטעמים, ואני מרגיש שאפילו תוצרי הגמירה שלה מיצרים חומרים כימים שעוברים אליי דרך מיציה.
אני חושב שהאורגזמה המישנית הזאת, עדיפה לי נפשית ופיזית, ומאוד קושרת אותי אליה מנטלית.
במיוחד כשאני במניעה.

תודה על הפוסט הנפלא שלך.
:-)
לפני 5 שנים
פשוט ודי - אני לא מאמין שהצלחת לשכנע אותי לרצות להיות קוקהולד ולוותר על הגמירה
לפני 5 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מרתק מאוד... היה פרסום לפני כמה חודשים בנוגע להשפעה של גמירה אנאלית (ורק אנאלית) על גברים.. לא יודע כמה זה מדעי אבל נכנס מושלם לתרבות התקינות הפוליטית

אני אישית, מאז ומתמיד, דאגתי לגמירה של זוגתי מאשר לגמירה שלי ולעיתים חשתי סיפוק גדול יותר מזה שהצלחתי לספק את זוגתי מאשר לסיפוק שלי... לאחרונה אני לומד שגמירה שלא מחדירה יכולה להיות מענג לא פחות ואולי יותר הרבה בגלל האספקט המנטלי
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - אגב זה לא מתייחס רק לקוקהולד לדעתי.
ועם נזכרנו בפוסט הנפלא הזה,
הייתי מוסיף שגם אורגזמה ראשית לבעל, מרוקנת את מלאי הדופמין בדמו, והוא הופך עייף, עצבני ולא קשוב. מנגנון שהיה חשוב בעבר בטבע אך כבר לא רלוונטי בטח ביחסי שליטה נשית,
ובעיקר מממממ... מאוד מלכלכת. :-)
לכן עדיפה באמת לבעל אורגזמה מישנית.

אבל גם חשוב לי מאוד לציין מבחינה בריאותית, שהבעל צריך כן לגמור כל שבועיים שלושה למניעת סרטן ערמונית ועוד מרעין בישין.
לפני 4 שנים
הכלבונת של reina​(נשלט) - לא יודע למה, אבל אחרי הפוסט הזה , הפרצוף שלי אמור להיכנס עמוק עמוק לטוסיק של מישהי
לפני 4 שנים
Aציבעוני​(אחר) - תזה מעניננת
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י