שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולטת חדשה

פה אשתף בסיפורים, חוויות, דברים שלמדתי, רגשות ועוד.
לפני 5 שנים. 11 במרץ 2019 בשעה 16:15

נכנסתי לחדרה של אחותי. אמרתי "קורל אני יכולה לדבר איתך?" היא הסתכלה עלי כמה דקות. ראיתי במבטה שהיא יודעת שמשהו עובר עלי. היא אמרה "בואי שבי. את תמיד יכולה לדבר איתי מה העניין?" לא יכולתי להסתכל לאחותי בעניים, הרגשתי נורא לספר לה את האמת עלי. אמרתי "הנערה שבאה עלי, שמה אנה... היא רצתה להיות הכלבה שלי". אחותי אמרה "כלבה? מה את עובדת עלי?" הנהנתי לשלילה. אמרתי "תחקרי באינטרנט BDSM ותבואי לחדרי אחר כך". הלכתי לחדרי במהירות בלי לחכות לתגובתה כול כך פחדתי שהיא לא תקבל את החלק הזה בי. בזמן הזה התכוננתי למבחן שיש לי בשבוע הבא. אחרי שעה אחותי פתח את דלת חדרי בחוזקה ונכנסה לחדר. היא צעקה "ממתי את מתעסקת בBDSM?" אמרתי "זוכרת את ט...טל?" היא אמרה "כן מה איתה?" אמרתי "היא הציעה את זה בתור משחק שליטה ושפחה אחרי שהיינו בזוגיות שנה ואני זרמתי". היא אמרה "איזה תפקיד את במערכת היחסים?" אמרתי "עם ט...טל הייתי שפחה אבל עם אנה אני...שליטה". היא נראתה ממש כועסת, השפלתי את מבטי לא מסוגלת להסתכל בענייה. היא התיישבה על מיטתי ואמרה "טל לא תחזור-" קטעתי אותה בצעקה "אני יודעת". דמעות יצאו מעניי. אני יודעת שאהבת חיי לא תחזור הרגשת הבדידות עדיין לא עוזבת אותי מאז שהלכה.

פלשבק

טל קראה לי לביתה כי יש לה בית ריק. שכבנו בספה וצפינו ביחד בסרט דוכן הנשיקות. היא הכניסה יד לתוך התחתונים שלי התחלתי לגנוח. היא אמרה "אני אוהבת את הקול שלך כשאת גונחת". אמרתי "תודה השליטה טל". היא המשיכה כשראתה שאני קרובה היא הוציאה את ידה. באתי לדבר שהיא שמה אצבע על פי ואמרה "אני מחליטה זוכרת". הנהנתי לחיוב כדי לא לקבל עונש. טל לפתע הפתיעה אותי ואמרה "מה את מרגישה כלפי שפחה?" אמרתי "אני אוהבת אותך השליטה טל". היא אמרה "אני שמחה שכך את מרגישה שפחה אך האם זה הדדי?" הסתכלתי עליה בעניי התמימות ואמרתי "השליטה טל מה את מרגישה כלפי?" היא הסתכלה עלי ברכות שלא ידעתי שקיימת בה היא באה להגיד משהו.

סוף פלשבק

הרגשתי מישהו מנער אותי "אלי, אלי מה יש לך את בוהה כבר שעה באוויר". אמרתי "מה?" היא אמרה "אני מצטערת על מה שאמרתי על טל אבל למה שתרצי להפוך את אנה לכלבה שלך?" אמרתי "אני לא יודעת למה אבל היא ממש נחושה להפוך אותי לשלה". קורל הסתכלה עלי ואמרה "את יודעת לא נראה לי שהיא תצליח וזה ישבור אותה. הלב שלך שייך למישהי שלא התגברת עליה. את לא חושבת שזה לא הוגן בשבילה?" נאנחתי ואמרתי "אני יודעת אבל למרות הכול היא רוצה לנסות בשנה הזו להפוך אותי לשלה". אחותי אמרה "אם כך אני אדבר עם אנה בסדר?" אמרתי "תעשי מה שאת רוצה לי לא ממש אכפת". היא הנהנה לחיוב ואמרה "אם כך מחר בבית הספר". אמרתי "לא שיש לי בררה אחרת". קורל אמרה "טוב זה מספיק ליום אחד במלא יש לי הרבה מה להקל". בפתח הדלת אחותי העיפה לעברי מבט אחרון ואמרה "ואלי יש לי בקשה אחת. אל תהיה תקועה בעבר עם טל כי נמאס לי לראות את אחותי הקטנה סובלת ובדיכאון". אמרתי "אני לא יכולה להבטיח כלום אבל אני ינסה". קורל יצאה מהחדר ואמרה חלש כך שבקושי שמעתי "שיהיה ברור אני עדיין כועסת אלייך אלינור". כול פעם שאחותי כועסת עלי היא משתמשת בשם המלא שלי. כשאחותי עזבה את החדר הרגשתי רגשות עזים של קרות, בדידות, דיכאון וכאב. כנראה נזכרתי יותר מדי בטל ליום אחד.

פלשבק

אני וטל שוכבות על הדשא בבית הספר. "שפחה תגידי אולי אני בכלל לא אוהבת אותך". אמרתי "זה לא משנה השליטה טל אני בכול מקרה תמיד אוהב אותך אז בבקשה תני לי לשמור את רגשותיי". טל מסתכלת עלי בענייה הכחולות ואומרת "אין דבר כזה אהבה לפחות בשבילי לכן תעשי מה שעושה לך טוב". אמרתי "את בחיים לא תתאהבי בי?" היא הסתכלה לשמיים ואמרה "כנראה שלא. למה זה מפריעה לך?" אמרתי "לא השליטה טל כול עוד אני שייכת לך לא אכפת לי". טל לפתע אמרה "לא השקר לך שפחה אני כן מרגישה עליך משהו. אך אני צריכה לחשוב האם זאת אהבה". אמרתי "בסדר יש לך את כול הזמן שבעולם". היא אמרה "אני לא יודעת בקשר לזמן אך בין אם אני בחיים או מתה תזכרי משהו אחד". אמרתי "מה אני צריכה לזכור?" היא הסתכלה עלי במבט שלא הכרתי ואמרה "אני..."

סוף פלשבק

התעוררתי מתנשפת ומלאת דמעות. זה היה כולה חלום היא איננה. אני חולמת את אותו חלום כבר כמה לילות. מה היה הדבר החשוב שהייתי צריכה לזכור? כול לילה הוא מסתיים בכך שטל מנסה להגיד לי משהו. אני חייבת לאזכר אחרת אני לא אוכל לסלוח לעצמי בחיים על ששכחתי את הדבר הכי חשוב שאהובתי רצתה להגיד לי. קמתי שטפתי את הפנים שלי ועברתי על כמה הודעות משעממות בפלאפון. הלכתי ישר לבית הספר לא רציתי לראות או לשמוע אף אחד. בבית הספר ישבתי כרגיל ליד קטלין שהיא גם החברה הכי טובה שלי. היא יודעת עלי הכול אפילו על הנטיות הבדיסמיות שלי. בהפסקה אכלתי חטיף דוריטוס תוך כדי החפירות של קטלין על החבר שלה שלא משקיע בה מספיק. האמת שלא ממש הקשבתי למה שהיא אומרת התרכזתי רק באוכל שלי. אחרי שסיימתי לאכול את החטיף היא אמרה "את בכלל לא מקשיבה לי נכון?" אמרתי "על מה את מדברת ברור שהקשבתי דיברת על חבר שלך". היא אמרה "תאמיני לי כיף לך שאת לא בזוגיות". היא תפסה אותי ממש ביום לא מתאים לדבר על זוגיות. אמרתי "קטלין פעם אחרונה שאת מדברת איתי על זוגיות, את לא יודעת בכלל על מה את מדברת. כבר הספקת לשכוח שלי יש יותר ניסיון ממך בזוגיות". היא אמרה "נכון שחכתי שהיית בזוגיות רצינית עם טל". אגרפתי את ידי מקווה שזה ירגיע אותי הייתי ממש עצבנית. אמרתי "אני הולכת לשטוף ידיים את יודעת כמה אני שונאת שהידים שלי דביקות". קטלין אמרה "אוקי אבל תחזרי לפני הצלצול". אמרתי "כמובן". באתי ללכת לשירותים כשראיתי את מבטה התאוותן של אנה עלי. לא ממש הבנתי למה היא מסתכלת עלי ככה. עקבתי אחרי מבטה עד שהגעתי לידיים שלי. אמרתי "כלבה את רוצה ללקק את הידיים שלי?" קטלין הסתכלה עלי בהלם כן הרבה זמן לא הייתה לי משהי. אני לא יודעת למה הצעתי זאת בכלל אבל משהו במבט שלה גרם לי לרצות לענג אותה. היא אמרה "כן נסיכה". הושטתי לה את ידי ואמרתי "אם כך תלקקי אך אל תעזי להכניס את ההצבעות שלי לגרון המגעיל שלך ברור?" היא אמרה "כן נסיכה". היא התחילה ללקק את ההצבעות שלי אחת אחר השנייה זה היה ממש נעים. קטלין הסתכלה על הסיטואציה בהלם מה שלא ממש הפתיע אותי אחרי הכול משהי מלקקת לי את ההצבעות מול כולם. קטלין אמרה "אלי... למה... את נו...נותנת לה ללקק? מי זאת?" אמרתי בחוסר עניין "זאת אנה היא הכלבה שלי. אני סגרתי איתה חוזה לשנה, אם אחרי שנה ארצה אותה לקשר רציני אנחנו נהיה בקשר מחייב". קטלין אמרה "את המשכת הלאה?" הנהנתי לשלילה. אמרתי "ליבי עדיין שייך לטל מאותו יום".

פלשבק

טל ואני עומדות באמצע החדר שלי. היא אמרה "תכרעי מולי ברך". במהירות כרעתי מולה ברך. היא אמרה "את מתחייבת להיות השפחה שלי עד המוות". אמרתי "כן השליטה טל". היא חייכה ואמרה "אם כך אני גאה להעניק לך את התואר שפחה ואת הקולר שלך". היא שמה לצווארי קולר שחור עם תליון בוא היה רשום "השפחה של טל". אמרתי "תודה השליטה טל". היא חייכה חיוך ונישקה לשפתי. היא אמרה "אני אוהבת אותך אלי והקולר הוא כמו חתונה בשבילי". אמרתי "אז את אוהבת אותי?" השליטה טל אמרה "כמובן שכן אבל אל תשכחי..."

סוף פלשבק

למה אני לא מצליחה לזכור מה שהיא אמרה לי? זה מתסכל אותי כי אני מרגישה בכול גופי שזה היה משהו חשוב. כול יום ויום זה רודף אותי ההבטחה שלא הצלחתי לקיים. אהבת חיי רצתה שהזכור את מילותיה האחרונות שהופנו כלפי. 

 

 

תחת אש - מזל טוב. טיבידיבי דם דם
לפני 5 שנים
The Catwoman​(נשלטת) - מהמם ❤
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י