סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תשאירי לי מקום לחבק אותך

בחלום
לפני 5 שנים. 22 במרץ 2019 בשעה 18:33

פעם חשבתי שחוויות חדשות יחליפו את הישנות והכל ימשיך להתקדם ולהתפתח. עכשיו אני צועדת אחורה בלי לשים לב וכל רגע שאני דוחה את הטיפול בעצמי, רק גורם להכל להיות קשה יותר אחר-כך. אני נמצאת ביישוב זר, בחדר שירותים זר וכותבת שוב ושוב את הפזמון המוכר הזה. רע לי, אני לבד. לאף אחד כבר אין כוח להקשיב לזה ואני חורזת את זה בשארית כוחותיי. כמה משעממת אני כבר יכולה להיות. חברה שלי שאלה אותי, כבר הרבה זמן לא סיפרת לי על סטוץ חדש. אני לא יודעת איך מתרגמים למילים שעה ארוכה של רעידות ובכי ואיך אני מסבירה לה שבתוך הרגע הכואב הזה, שמעתי את הקול שלך נוזף בי ואני התקפלתי כמו ילדה בעונש וביקשתי סליחה. לחשתי סליחה והתחננתי סליחה בכל ההוויה שלי. אם הייתי במקומך לא הייתי סולחת לי. אם הייתי במקומך, הייתי שולחת אותי לפסק זמן בפינה של החדר, לחשוב על כל הדברים שעשיתי לא בסדר. ואז הייתי חוזרת עם ראש מופנה אל הרצפה ובקול עצוב וקטן הייתי אומרת לך, אדוני, אני מצטערת שאתה מת. וזו תהיה האמת כולה. סליחה. 

פנתר של אהבה​(מתחלף) - אני שולח לך שקט בקופסא.
מקווה שתפרגני לעצמך אותו.
לפני 5 שנים
פסיכולו - כל פעם כשאת כותבת אני מתחיל ישר בקריאה שלך. והתחושה היא שאם הייתי יכול להיות לידך ולשאול אותך ולדבר איתך הייתי יכול לפחות להראות לך את הצד האחר אולי יותר מצד אחד. יש לי כוח להקשיב ויש לי כוח להתחבר לחלומות ולגעגוע ולאבל. יש לי כוח להיות אבל לא להיות הוא.
עבר זמן, והכאב נוכח והוא גדול. הלוואי שהיית מאפשרת למישהו להתקרב. להיות איתך אבל לא להיות הוא.
להיותת איתך אבל לא להיות כל מה שלא תרצי שאהיה. כי הוא מכסה כל כך הרבה מהשטח שלך, את החלומות והמחשבות והרצונות והתשוקות. ואולי עדיין נשאר מקום קטן, אפילו קטנקן להציב רגל.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י