אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 5 שנים. 27 במרץ 2019 בשעה 15:28

נכנסים למיטה לשנ"צ. שקט בבית, היא שוכבת לידי עם גופיה דקה שמבליטה את השדיים שלה, אני שולח יד ומלטף אותם בעדינות. נצמד אליה. היא משחקת עם הטלפון שלה. פתאום הוא מצלצל, היא מביטה לראות את שם המתקשר, מביטה בי במבט שאול אם לענות, אני אומר לה שהיא יכולה לענות אם רוצה. בסוף היא מבקשת ממני לענות ולהגיד שהיא ישנה. 

הוא מיד מזהה שזה אני ושואל אותי איפה נעלמנו, מתי יוצאים שוב לדאנג'ן. אני מסביר שהיינו עסוקים וכו' וכו', התירוצים הרגילים. מדברים על זה שצריך מתישהו לצאת שוב ביחד, או לפחות להיפגש לקפה. לכאורה השיחה רגילה אבל לשנינו ברור שבעצם מה שלא נאמר הרבה יותר חזק, מה שמסתתר בין השורות. הוא רוצה אותה שוב, אמנם עברה כבר שנה וחצי מאז הפעם האחרונה אבל הוא ממשיך לגשש מאז בתקווה להיות איתה שוב, באחת השיחות שלהם הוא הגדיר את המפגש איתה כ"טירוף חושים". 

בפעם הראשונה שהוא הצטרף אלינו לקח לו בדיוק מספר דקות מהרגע שהוא ראה אותה לנסות להתחיל, היא גם זרמה די מהר, חצי שעה על הרחבה והם כבר הצמידו שפתיים וגוף, לא הרבה אחרי זה היא משכה אותו אחריה לתוך המבוך. הם יצאו משם אחרי דקות ארוכות מאוד ושהיא יצאה היא ניגשה אאלי בחיוך ואמרה שהיה מדהים ובנוסף היא זרקה לי "הוא גמר לי בתוך הטוסיק", מה שגרם לי להחסיר פעימה באותה השנייה. נשיקה קטנה והיא חזרה אליו להמשך הערב. בפעם השנייה הם ויתרו על המבוך ויצאו לסיבוב ארוך באוטו, גם שם היה סוער עד כדי כך שלמשך מספר ימים הופיעו לה שני סימנים כחולים על הטוסיק. 

מאז הוא פגש אותנו מספר פעמים אבל ללא "מפגש קרוב", מדי פעם הוא מתקשר אליה, "מתי יוצאים? אולי תבואי אלי? מה קורה?" ואפילו "מה זה בא לי עלייך" מקווה שיזכה במפגש לוהט נוסף. היא מצידה פחות מתלהבת, יש מי שיותר מדליק אותה ממנו, אבל בזמנו היא כן חשבה להפוך אותו למשהו קבוע...

אישה מבפנים​(נשלטת) - כל כך רוצה חווחה כזו בשביל רונית.
הבעיה שרונית לא רואה את הפוטנציאל...
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י