בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 5 שנים. 2 באפריל 2019 בשעה 19:20

את הפלאג הראשון שלי, הצעצוע הראשון שקניתי אי פעם בחנות סקס, בחרתי לפי תחושת בטן. בלי לקרוא מדריכים, בלי לדעת באמת אם הוא בטוח או מתאים למתחילים. העיקר מבחינתי היה שייראה 'אפשרי' ושלא יעלה יותר ממה שיש לי בארנק באותו רגע. מכרתי איזה סיפור שאני קונה מתנה מבדחת לחבר שהתארס ושלא אכפת לי האיכות שלו. כמעט יצאתי מהחנות עם דילדו בגודל של בקבוק קוקה-קולה שהיה פריט תצוגה בלבד ושהמוכר ניסה להיפטר ממנו.

אני לא מתחרט. חלק לא מבוטל מהביטחון העצמי שצריך בשביל להשתמש בו מקבלים מהרושם הראשוני כשרואים/מחזיקים את הפלאג ביד ושופטים אם הוא נראה כמשהו שאפשר יהיה להתמודד איתו כשהוא בפנים.

אני משתף את האנקדוטה הנ"ל כי לא בפעם הראשונה פונים אלי בשביל מידע ושאלות ועזרה בכניסה קלה לקהילת הבדס"מ. זה קרה במאנצ'ים, בפורומים, בהודעות פרטיות.. האחרונה שבהן היתה על איך בוחרים פלאג ולמה צריך לשים לב. אני מאמין בכוחם של שגרירים של רצון טוב וכנראה שבלי לשים לב הפכתי את עצמי לאחד. זה רק נראה כאילו עבר חודש מאז שכתבתי משהו באתר. מאחורי הקלעים נמצאות כ-6500 מילים המחולקות לכ-80 פסקאות שכולן נתינה מעצמי. יותר ממה שכתבתי אי פעם בפרק  זמן כל כך קצר. משהו מתוכן חייב לעבור עיבוד ושיתוף, ובמיוחד כשיש תימה מרכזית של עצות לחברינו החדשים.

אז למה צריך לשים לב מבחינתי כשבוחרים פלאג?

🍄 חומר גמיש/קשיח- פלאגים גמישים מרגישים אחרת מקשיחים. לפולימריים יש חופש תנועה קל מהציר בו הפלאג נעשה צר. פלאגים מתכתיים משווים טמפ' לחום הגוף. כל אחד מהנ"ל יכול להיות טוב למתחילים שמחפשים הרגשה מסויימת. בטיחות החומר תלויה ביצרן וכאמור אין לי מושג קלוש בה, אם חשוב לכם תבדקו. בין הסכנות ניתן למצוא מתכות מצופות שיתקלפו, גומי זול שיתפורר או יתעקם באופן קבוע, צבע שנספג בפלאג ולא יורד בשטיפה... אני כן נוהג תמיד לשים עליהם קונדום בשביל שיקל על הכניסה ועל הניקיון של הצעצוע אח"כ. זה שהוא בעצם שכבת חומר בטוח שמפרידה את הפלאג מהגוף פותרת את שיקולי ההגיינה מבחינתי.

🍄 גודל כללי- נשמע מצחיק אבל תסתכלו באסלה אחרי קקי מוצק ובאורך בינוני. זו אמת מידה פרימיטיבית למבנה הגוף שלכם ולמה שכנראה ירגיש לכם בנוח. אתם לא רוצים פלאג ארוך מדי (קצר זה בסדר), ובשום אופן לא עבה מדי כי אז הוא לא ייכנס. צר מדי בחלק הרחב שלו יכול להיות שלא יחזיק מעמד בפנים. הקונדום, אגב, לא מפריע ממש מבחינת בריחת הפלאג. אם מוסיפים חומר סיכה צריך לעשות ניסוי וטעייה מתי זה יותר מדי, ואחרי שקונים את הפלאג הראשון ניתן להשוות גדלים ממנו כלפי אחרים.

🍄 הבסיס (או החלק שנשאר בחוץ)- חשוב שבדגם לא התקמצנו על חומר בבסיס ושהוא לא גמיש מדי או קרוב מדי/הדרגתי בעובי לחלק הצר של הפלאג. באלה יש סיכון שהפלאג ייבלע פנימה. הפתעה לא נעימה בפעם הראשונה שזה קורה ואז צריך לדחוף אצבעות/להשתמש בשרירים הפנימיים בשביל לחלץ. קונדום בא להצילכם גם פה אם הוא פתוח עד הסוף- פשוט מושכים ממנו. אם עיצוב הבסיס לא מעגלי אלא בצורת פס מוארך הסיכוי לבליעה פוחת, וגם ההרגשה תהיה אחרת.

עצה אחרונה- אם זהו הצעצוע הראשון שלכם (רלוונטי גם לדברים אחרים מפלאג) לא הייתי מוותר ללכת ולקנות מחנות פיזית. לא להזמין מהאינטרנט את הראשון. ככה תרוויחו את ההזדמנות לבדוק את הצעצוע ויזואלית לפני הקניה. זה גם יעזור לכם להתמודד בלדבר על הנושא כי יש גורם אנושי לא אינטימי בדמות המוכר/ת. האינטרס שלהם למכור הוא כמו תרסיס חיטוי לחוויה 😄 תנסו לבחור משהו שיהיה סנטימנטלי עבורכם. ככה גם אם השימוש הראשון קשה, וזה נושא אחר לחלוטין שבכוונה אני לא מרחיב עליו, יהיה יותר קל להתמיד ולנסות שנית.

 

לשגרירים הוותיקים, אם מצאתם שאני מדבר שטויות- תגיבו, אני אשמח לעמוד על טעויות ולתקן.

תחת אש - זו הזדמנות נפלאה לעדכן שהשגרירות של מזל טוב עברה מירושלים לצאלים.
טראמפ והשטויות שלו.
לפני 5 שנים
גבעות​(נשלט) - l;'
קשור איכשהו לאוהל שגאידמק פתח בג'וליס בהוראת פוטין?
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י