שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה לא?

דברים רציניים ובעיקר מלא שטויות. בואו נעשה כיף.
לפני 5 שנים. 12 באפריל 2019 בשעה 12:30

מדברים כאן על סאב ספייס ועל דום ספייס אבל עוד לא ראיתי כלום על סקספייס אנד לט מי טל יו- זה קסום. סקספייס הוא מצב ש(המצאנו)מתאר ריחוף מדהים בזמן סקס ובכלל, בכל המסביב. 

דמיינתי שאני מעסה מוסמכת שנקראה כדי לטפל בגב שלו. בתור מישהי מקצועית, לא הייתה ברירה אלא לעסות גם את הישבן שלו. בכל זאת, הוא עובד פיזית כל כך קשה והצטבר שם המון מתח. לאחר מכן ביקשתי ממנו להסתובב על הגב והמעסה המקצועית הפכה לשפחה שלו ושל הזין היפה שלו. מקפידה להביא אותו לקצה ואז לסגת. מושכת, מלטפת, מסובבת, מועכת ובעיקר מחייכת לעצמה. כל כולה מרוכזת בנשימות וברעידות שלו. אין זכר לסקרנית מדי. בהמשך, השפחה שכבה על הגב והפכה לנערה צעירה שמגלה את הכוס שלה בפעם הראשונה. מנסה להבין באיזו נקודה בדיוק הוא נוגע, איפה זה רק ליד בכוונה ואיפה זה ממש מדויק. האיש שנגע בנערה הפך לחיה רעבה שמנסה לטרוף אותה. חוסר האונים השתלט עליה והפך לנחל בין רגליה בזמן שהחיה לחשה לה באוזן שאף אחד לא ישמע אותה ואף אחד לא יעזור לה עכשיו. 

כשהחיה החלה לזיין את הנערה, הכי חזק ועמוק שאפשר, הנערה כבר לא הייתה נערה והחיה כבר לא הרגישה כמו חיה. היה שם גוף אחד ושני מוחות מרחפים בסקספייס הכי טוב שהיה להם עד כה. 

 

 

Westley​(נשלט) - קסום מה שתיארת כאן! גם שליטה מתחלפת, גם משחק תפקידים אבל בעיקר שחרור ותשוקה
לפני 4 שנים
פסיכוסקסואל​(אחר) - 🤔
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י