צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

היא רצתה שאכתוב..

שלא כל "שולט " טיפוסי להחריד, לא ביקשתי ממנה לחכות לי על ארבע. פתטי משהו.
לפני 4 שנים. 27 באפריל 2019 בשעה 23:02

שלא כמו כל "שולט טיפוסי" להחריד, לא ביקשתי ממנה לחכות לי על ארבע. פתטי משהו. אך היא כן חיכתה לי עירומה. התכוננה. קבענו לשעה 9 בערב והגעתי בול בזמן. שונא איחורים. היא הייתה מוכנה עבור. התקלחה, קרצפה את עצמה והבריקה את כל ה"פתחים" להפליא. בפה פעור לרווחה ועיניים פקוחות היא גם זרקה כמה קללות קטנות לאוויר אחרי שראתה את בסיס הציוד שהבאתי עימי ומבלי להסביר אפילו, היא כבר הבינה טוב מאוד מה הולך לקרות. יצאנו לסיגריה קודם כל, החלפנו כמה חוויות, שתינו קפה ארוך ויצאנו לדרך.

פרסתי את הציוד על כל רצפת החדר, בניתי את המתקן קשירה שהבאתי איתי, הכנתי והרכבתי והתוצאה שעמדה מול עיניה הייתה מנצחת. היא ידעה שקל זה לא יהיה ואפילו יכאב אבל בעיניה יכולתי לראות בברור שידעה שהיא הולכת להנות . יותר מכך לא היה צורך להוסיף ולו מילה אחת. 

אז כן, היא סקרנית לגבי שליטה. מנטאלית ופיזית יחד, סקרנית להיות נשלטת למרות שבאופייה היא ממש לא כזו לפחות לרגע זה. היא שונה, חוצפנית משהו, אוהבת לדבר ולא סותמת את הפה לרגע, חיננית, אישה יפה, ומאוד מתחברת. אישה אגב בכל רמ"ח אביריה ויש....

בהחלט מהווה אתגר מסוים לכל שולט שיזכה בה.

כבר ברגע שקשרתי את הקולר לצאוורה, היא הבינה לבדשצריכה לעלות ולטפס אל המתקן קשירה שיחרוץ את דינה וגורלה לשעות הערב והלילה הקרובות ואכן כך היה .

בקלות היא זחלה על גבה ושכבה כבקשתי ומרגע זה פשוט שחררה. שחררה את גופה, את כולה, את הגפייםואת הנפש. מבטה לפרקים אל מבעד לכיסוי העיניים שלא מאפשר לה לראות את פרטי הביצוע בה, אמר לי מפורשות שהיא סומכת עלי ואכן כך היה.

כשהיא שוכבת שרועה ומרותקת על גבה, נלקחה יד ימין שלה ונקשרה לדופן ימין של "שולחן העבודה" שעליו הייתה. גם יד שמאל נלקחה ונקשרה לצידו השני של המתקן. ראשה הונח בינתיים על קרש עץ קטן מרופד מינימלית כמחווה של התנהגות טובה עד כה. רק שלא יכאב בדרך אל הסשן. התוצאה הסופית לא איחרה לבוא והאישה שאיתי שכבה חשופה מולי, מפושקת, מרותקת למתקן הקשירה, חסרת אונים לחלוטין מבלי יכולת לזוז, עיניה היו כבר מכוסות סופית והסיטואציה הזכירה את רופא הנשים או משהו קרוב לו. 

שקט מילא את החדר.לא היה צורך במילים. לא שלה ובטח לא שלי. כל פתחי גופה היו נתונים מרגע זה לחסדיי ומעלליי, רצועות קשירה רחבות בצבע אדום כיסו את גופה ומנעו ממנה יכולת לזוז גם אם תנסה להתפרע ורק פיה לא נחסם בגאג בתקווה לבאות. 

עדיין שקט מופתי. אווירת מתח קלה שוררת בחדר ורק ראשה מנסה ללא הצלחה לעקוב אחרי ולקול צעדיי מצד לצד של החדר אך ללא הצלחה. סקרנותה גברה עוד יותר כאשר שמעה את הציוד והאביזרים שתכננתי עבורה תוך כדי שאני מוציא אותם מהקופסא ומרשרש איתם בכוונה מעליה. חלקם כבר הוצמדו לגופה הלבן הבוהק וחלקם היו עדיין בשלבים ובדרך להכאיב עוד קצת.

הסשן התחיל מבחינתי רק מרגע זה.. הוא היה ארוך מאוד, ממצא  ולא שגרתי. רמות ההנאה של האישה שהייתה איתי הגיעו לשיאים, המון נוזלים היא פלטה מגופה בכל מהלך הסשן וקשה היה לי אפילו לקבל כל כך הרבה מחמאות מצידה. שמחתי מאוד שיכולתי לענג ולהנות את בת הזוג שאיתי. לכל אורך הערב לא נמנעתי משום צורה של עינוג וגרימת הנאה לנשלטת שעימי, כל האמצעים כשרים, רציתי והצלחתי לתת שעות של הנאה וסיפוק וכן...אנחנו נפגש שוב. 

אוהב אותך דן דן.... 

Eshetbar​(נשלטת) - טוב טוב! פוסט מעולה. עושה חשק! מזל שהיא לא רצתה שתקפוץ מהגג
לפני 4 שנים
מזל עקרב​(שולט) - מוזמנת לנסות..
לפני 4 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - לא רציתי שהפוסט יגמר...
ממש הכנסת את הקורא לאוירה . הרגשתי את מה שהיא הרגישה ולכמה דקות בודדות, הצלחתי להתנתק מהכאוס שבראש שלי, מהמחשבות, ההתמודדויות והכאב .
דבר, שבמציאות , לא אוכל לעשות . הלוואי ויכולתי לשחרר כך. לבטוח שוב כך.
אבל לא.
תודה לך על כמה דקות של נפש רגועה.
😘
לפני 3 שנים
מזל עקרב​(שולט) - שמחתי לשמוע תגובה כזו ממך. הלוואי והיית גרה קרוב יותר.
לפני 3 שנים
מזל עקרב​(שולט) - אכן כך,שליטה מבוססת על אמון מלא ובטחון של אחת בשני. לא יכול לקרות כלום ללא שני אלו. בשנים שאני בתחום הזה תמיד היה לי חשוב לבנות את האמון הזה בכדי שקשר כזה יוכל להתקיים.
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י