סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ללא שם.

אין סדר כרונולוגי בפוסטים. כותבת מה שעולה לי במוח באותו רגע. או מה שמציק לי. בוער בי. או סתם היה לי משעמם. נזכרת במשהו מהעבר. אין פואנטה. אין תהליך. אין מטרה. מקום להוציא מחשבות או חוויות נטו.
לפני 4 שנים. 15 במאי 2019 בשעה 13:45

אני אוהבת תקשורת בלתי מילולית. אנשים נוטים לתת יותר מדי ערך למילים. הרבה יותר מדי. אולי זה בגלל שאני לא כל כך טובה עם מילים. קשה לי לבטא את המחשבות שלי. ויש הרבה מהן שם, למעלה. זה גם גורם לי לתהות...איך אנחנו חושבים באמת? באיזה מנגנון? הרי אם אני לא מוצאת מילים לבטא את המחשבות...מה זה המחשבות אם לא מילים? מסובך...

נדיר שאני מוצאת מילים לבטא את המחשבות כמו שהן. לכן לרב אני לא מובנת. או מובנת לא כמו שהתכוונתי. 

אני אוהבת כשמבינים אותי בלי מילים. מבינים נכון הכוונה ולא מגיעים למסקנות כלשהן רחוקות מהאמת.  מאוד מעריכה את זה. נדיר גם שזה קורה. בעצם, קרה אולי עם כמה אנשים. 

אחד מהם אני מכירה כמה שנים. הכרות בסיסית לגמרי. יצא לנו לנהל שיחות קצרות אולי פעמיים. למרות כל זה...הבן אדם קלט את הראש שלי כל כך טוב ונכון. איך אני יודעת את זה? משפט אחד שהוא אמר עליי למישהו. בול קליעה. מה שרק הוכיח לי עוד יותר עד כמה מילים יכולות להיות מיותרות. 

הוא גם כזה...אני מסתכלת עליו הרבה מהצד ורואה איך הוא מתקשר עם אנשים עם מינימום מלל והרבה שפת גוף ומבטים...כמה שהוא טוב בזה. תענוג לראות. 

אני אוהבת תקשורת בלתי מילולית. אני אוהבת לראות בן אדם מולי ולא מסך עם תמונה קטנה בצד והתכתבות אינסופית חסרת טעם. חסרת טעם מבחינתי כמובן. כי זה לא משנה כמה אני אתכתב איתך, עד שאני לא אראה אותך במציאות, לא אחליף איתך מבט, לא אראה את שפת הגוף שלך, התנהגות שלך...לא אדע אם אני רוצה להכיר אותך באמת, לדבר איתך, להעביר זמן איתך לא משנה במה...ים, סרט, אוכל, זיון, כל דבר. 

מסובך, כן. אני יודעת את כל הסיבות למה. גם לי חשוב מראה. אפילו חשוב מאוד. גם אני פוסלת על הרבה דברים. גם הזמן שלי יקר ואין לי הרבה פנוי. גם הזמינות שלי בעייתית. גם וגם וגם. 

ועדיין...תקשורת בלתי מילולית של דקות חשובה לי יותר ואומרת לי יותר משעות וימים ויותר של התכתבות. 

לכן אני ישירה...תפסת את תשומת ליבי? אני תפסתי את תשומת ליבך? בוא ניפגש. לא, לא דייט. יש מלא אפשרויות להיפגש בלי לקרוא לזה דייט. תוך כדי אפשר כבר להחליט מה זה יהיה. או לא יהיה. בכל מקרה, אולי נזכה לאדם חדש בחיינו. ואולי זה יהיה ממש טוב ומוסיף.

מסובך, כן. וחופר. אני יודעת. פתאום מצאתי מלא מילים. 

תכל'ס...זה היה מכוון לאנשים ספציפיים בהתחלה...אבל תוך כדי הכתיבה זה השתנה. ועוד פעם השתנה. בסופו של דבר יצאו הרבה מחשבות. והרבה מילים. מיותרות, כרגיל. 

 

 

SirCumAlot{☠️} - היטבת להסביר....במילים.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י