ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 21 באפריל 2007 בשעה 15:24

נפתח שירשור גבולי, חשוב לדעתי. להלן תגובתי משמה.

בפתיח דברי, אני רוצה לומר לך גבולית, שמתנסחת ברהיטות ראוייה, שאני מצטער שעברת חוויה {או אפילו חוויות, לא עלינו}, לא נעימה {/ות}.
ברצוני להוסיף עוד, שמשום מה, אני מריח בדברייך, ריח עז של חיסול חשבונות אישי פומבי. כולי תקווה שזה אני שטועה פה לגמרי בכלל.
עוד אני רואה כאן, בדברייך, הכללות כל כך גבוליות, לכל גזע השולטים {כמעט}, באשר הוא, שגובלות בשינאה בכלל, {לא עלינו}.

כמו כן, רוצה לציין, שיותר ערך היה בעיני לפחות, אם היית מתבטאת בניק המקורי שלך. אגב, מי שלא אוהב נשלטות דעתניות, שיחפש כאלה שלא. שהרי ניכר לעין המתבונן, שאת דעתנית, וחדת לשון, תכונה שאני דווקא מוצא אותה כחשובה ונדרשת אצל נשלטת. הרי יש באמת הצרופה הזו, שאחריה את תרה באומץ כה רב, עם פגיון שלוף, משהו שכדאי אולי שתפני לעצמך, ולו בשם אותה אמת, תתייצבי קהל עם וכלוב, ותציגי באופן אמין, את מכלול אישיותך, כולל גם החלק הקוצני משהו.

ישנם מלא שקרנים/יות, פתיינים/ניות, נוכלים/ות, מתחזים/ות, ועוד מיני מרעין בישין כיד הדמיון הפורה המצוי פה בשפע. אין בכך שום חידוש לגמרי בכלל. ישנם זאבים שאורבים לכיפות אדומות, וגם לכאלה שלא. ישנן גם זאבות במסווה של כיבשות תמות וזכות המפלבלות בעפעפיהן בחן רב.
אבל, ויש כאן אבל עצום ורב. יש הרבה מאד שולטים, וגם נשלטות {מי ישמע}, {כן עלינו}, שהם פשוט, ובפשטות, אחלה. ממש באמת אחלה לגמרי. בחיי שאני יכול להעיד שאפילו אני מכיר כמה כאלה באופן אישי ממש.

אוסיף עוד דבר אחד, בקיצור ולסיכום, ואדום. יש תקווה, גבולית משהו, אבל יש. אני מצווה עלייך, {בקול סמכותי נורא}, לא לאבד את אותה תקווה. {לא מפני שאני שולט בכלל, מי ישמע}.

צ'יטה​(שולט) - וואללה
עדיין לא הסתיים
מחר
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י