בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בדס"מ מנקודת מבטה של Lady Z

מאמרים, ביטויים, סיפורים וידע כללי מנקודת ההשקפה האישית שלי!
לפני 4 שנים. 28 במאי 2019 בשעה 8:57

יש אין ספור דרכים ואפשרויות לנהל סשן, חלקן טובות וחלקן פחות. סשן מלא וטוב יגרום לשני הצדדים לחוש עילוי נפשי ופיזי כאחד לעומת סשן שלא מתנהל נכון ויכול להיגמר בטראומה קשה.

 

תהליך טוב של סשן:

- הכרות והסכמה לסשן זהו שלב מקדים לסשן עצמו. מכירים, מדברים, משתפים פנטזיות, משתפים חששות, מציבים גבולות, מסכימים על מהות הסשן ומשם מתחיל להבנות הסשן עצמו.

- משחק מנטלי מקדים בין הצדדים הוא חלק מאוד מהותי לסשן מוצלח זה. כל אחד נכנס לנעליו הבדסמים אם זה בצד השולט או הנשלט. השולט מצדו תפקידו לגרות את הנשלט נפשית. לשחק לו בתחושות, להביא אותו למקום שבו או יתחנן לקבל את כל הסיפוקים שבסשן או מצד שני לאחר תקופה של הכרות ממש טובה ושסומכים אחד על השני לגרום לו לפחד מהסשן. הצד הנשלט צריך גם הוא לגרות את הצד השולט בזה שיראה רצון, כמיהה, הבנה, לשרת ולהיות שם בשביל השולט. ראוי לציין כי לא  כל מה שהשולט אומר גם יקרה. אבלכל מה שהצד הנשלט הסכים לו, מצופה ממנו לעמוד בו או לפחות לנסות... באיזו דרך שתבחרו לעשות זאת, טיזינג פסיכולוגי הוא מרכיב חשוב מאוד לתהליך.

- מיקום ואווירה חשובים לא פחות לסשן טוב, ממליצה להכין את אזור הסשן ככה שיהיה נוח נעים ומשרה אווירה. נרות דולקים מפוזרים, טמפרטורה של האזור נעימה, לא קרה או חמה מידיי. אפשר לפזר את הציוד שתשתמשו בו בצורה שתיהיה לכם נוח להגיע אליו, או לחילופין לשמור עליו בארון עד לשימוש מפתיע ברגע הנכון. מוזיקת רקע שמתאימה לסשן, אם זה סשן רגוע יותר ארוטי, קצב נמוך יתאים יותר לעומת סשן הצלפות שבוא מוסיקה קצבית גבוהה עם המון בסים תתאים יותר. אתם תתפלאו עד כמה אווירה נכונה משנה לגמרי את תוצאות הסשן. ממליצה תמיד לשמור כמה דברים חיוניים לידכם, מים, שמיכה, חטיף אנרגיה, אלכוהול לחיטוי וקרח.

- לדעת למה נכנסים כשתפגשו פיזית לסשן, במיוחד אם אלו סשנים ראשונים של הקשר או בטח ובטח של אחד הצדדים, חשוב מאוד לסכם מראש מה יקרה שתפגשו. האם תיפגשו כשני אנשים באותו מעמד ואז לאחר שיחה תיכנסו לתפקידים או, מההתחלה הצד הנשלט יתנהל כפי שנדרש מבעוד מועד – אם זה בהשתחוות או נישוק ידיים/רגליים ודומה.

 

הסשן עצמו (מכוון לסשן הלקאה מסוגיה):

חיבור כל סשן אימפקט (מגע)  ולא משנה עד כמה אתם מכירים אחד את השני צריך להתחיל בחיבור. לאסוף את עצמכם, להיכנס להקשבה לצד השני, להסתכל על הצד השני ממקומו ולהכיל את הרגע הזה. זה רגע מכונן שדורש שנייה, מבט, חיבוק, ריקוד, כל אחד בדרכו שלו ואז מתחילים.

 

הדברים המהותיים שצריך לזכור בסשן אימפקט :

לבחור מילת ביטחון או רשת ביטחון (שיטת הרמזור או המספרים) על מנת להבין בתוך שנייה היכן הנשלט עומד. חובה לזכור ש מותר להשתמש במילת ביטחון או רשת הביטחון – לשם זה היא קיימת. זה לא בושה!!!
רמת הספיגה של כל אחד היא שונה וגם כן רמת ההלקאה – חובה כל פעם מחדש על כל אזור בגוף, מכשיר חדש וכל סשן חדש לבדוק את רמת הספיגה הנתונה באותו הסשן או לאותו הכלי והאיבר!
הנאה מהסשן – אם אתם לא נהנים אם זה מהנתינה או הקבלה אז זה לא זה.
אין להכות, להצליף או לגרום לחבלות באזורים בהםן אין שרירים רחבים המגנים על האיברים הפנימיים כגון: בטן, כליות, עמוד שידרה, מפרקים, פנים. אם אתם בתחילת הדרך הישארו באזורים הבטוחים כגון: שריריי הישבן, חזה, כתפיים, רגליים אחוריות , כפות הידיים והרגליים.
אזורים רגישים כגון אזור החלציים וחזה יש לבדוק הסכמה מראש, ולוודא שהצד השולט יודע מה הוא עושה.


המגע האקטיבי יתחיל בחימום אזורי ההלקאה, אם זה במסאז' מעורר או ספנקים קלים על מנת להזרים את הדם לאזור.  יש לשים דגש שלא כדאי לזלזל בשלב הזה ולתת לו לפחות 2-3 דקות (זה לא הרבה זמן).
את קצב הספנקים וגם את חוזקם יש לעלות בהדרגה, בין מדרגת כאב אחת לשנייה, בדקו את רמת הספיגה של הצד הנשלט האם זה חלש/בינוני/חזק – או שתשתמשו במספרים מ1 חלש ועד 10 שזה כבר גבול יכולת הספיגה. כשתגיעו לרמת ספיגה 8 רדו קצת והישארו ברמות ה5-7 של הנשלט ושחקו איתן. אותו תהליך יש לעבור עם כל כלי חדש שמנסים – לכל כלי יש תחושה אחרת המעניקה סוגי כאב שונים. לאחר ספנקים אפשר לשחק עם מגוון כלים שונים, אם זה פלוגרים (שוט בעל זנבות),  קיין (מקל דק לרוב עשוי במבוק), חגורה שנוריד מהמכנס והרשימה היא ארוכה...
בין מדרגות הכאב והחלפת הצעצועים בהם תשחקו, אל תשכחו לתת גם מקום לרגש לבוא לידיי ביטוי. לטפו את הצד הנשלט, דברו אליו, אפשר ללטף גם עם הצעצועים, לנשק, לשרוט ועוד.
הראו הערכה לרמת הספיגה של הצד הנשלט, כמו שעל הצד הנשלט להראות הערכה לצד השולט במילות הערכה ותודה לאורך הסשן.
הלקאה באזורים אינטימיים צריכה להיות זהירה פי 100 מהלקאה בכל אזור אחר. בסופו של דבר אין שם הגנה טובה על החלקים הפנימיים אך הריגוש גבוה ואף לרבים ממכר. במקרים של הלקאה באזור החלציים יש להתחיל לאט מאוד ולהיות מאוד קשובים לצד המקבל. לא לתת מכות חזקות ישר על ההתחלה, אתם עלולים ממש לגרום נזק אם תתפרעו יותר מידיי על מישהו שלא יכול לספוג את זה.
כשאזור שהלקנו מתחיל להחליף צבעים ומכחיל, משחיר יותר מידיי/ כשטמפרטורת הגוף משתנה קיצונית מידיי/ יש לעצור את מה שעושים, לקרר/לחמם את הצד הנשלט, לחטא את הפצעים ולבדוק את מצבו הפיזי והנפשי. אם הכל טוב, אפשר להמשיך את הסשן, במקרה וזה הספיק לשני הצדדים זה הזמן לסיים.
אין ספק שמגוון האפשרויות והשילובים הם אינסופיים וכל אחד ייקח את זה לאן שטוב ומתאים לו ולפרטנר שלו. סשן יכול להיות קצר או ארוך, יכול להכיל אלמנט אחד או רבים, אבל כל סשן חייב להיגמר מתישהו והוא תמיד ייגמר באפטר קר
 

אפטר קר – הטיפול / זמן איכות לאחר סיום הסשן הוא אקוטי!

לאפטר קר יש חשיבות מאוד גדולה אם זה בפן הפיזי והפן המנטלי לשני הצדדים. לצד השולט החשיבות היא להחזיר את הביטחון והחום חזרה לנשלט ולהראות לו שאנו מכירים לו תודה, מעריכים ודואגים לו. מראים לו שהוא חשוב לנו! לאחר מכן זה זמן גם לשאול לדבר ולהבין איך הסשן עבר על הצד השני, האם היו מגבלות, חששות, במיוחד אם הצד הנשלט עצר את הסשן, להבין למה הוא עצר את הסשן ממקום של דאגה ורצון למידה ולא ממקום של שפיטה!.

לצד הנשלט, האפטר קר חשוב עוד יותר. הוא זקוק זמן להירגע, לעכל, לרדת מהאופוריה שהוא נתון בה. לכל אחד יש את הדרך שלו להתמודד עם סשן, יש כאלו  שהגוף שלהם מגיב בשלבים וטמפרטורת הגוף שלהם צונחת מאוד וחשוב להחזיר להם את חום הגוף עם שמיכה ואם זה לא מספיק, מקלחת חמה. יש כאלה שחום גופם עולה ואז קרח זאת דרך מעולה לקרר את הגוף. יש כאלה שלא זקוקים לחימום או קירור הגוף אלא הנפש. פה חיבוק ליטופים מילות הכלה הן מאוד חשובות. הצד הנשלט זקוק להרגיש שלצד השולט אכפת לו, שהוא מרוצה ממנו כי בשביל הרגעים האלה הוא שם. לדעת שהיה מועיל ושמרוצים מתפקודו.

במקרים של פציעה פיזית של העור (עקב הצלפות/ קשירה לא נכונה) יש לטפל בפציעה מידית לאחר הסשן אם זה בחיטוי המקום, במקרים שיש צורך בחבישה חובשים ומשתמשים בפולידין. – אם יש צורך בטיפול נרחב יותר, יש לפנות לטיפול מקצועי מיד.

היום של אחרי, למחרת קורה הרבה פעמים שהאנדרנלין יורד ואנחנו מוצאים את עצמנו בדרופ, מאוד חשוב שהצד השולט יתקשר עם הצד הנשלט למחרת על מנת לוודא שהכל בסדר אתו, שהוא חש בטוב וכמובן לתת לו את תשומת הלב הכל כך נדרשת לאחר סשן.

כשתדעו מהו תהליך הסשן הנכון לכם, תוכלו גם מהר מאוד לזהות סשן שלא הולך כל כך טוב ואולי להפסיקו או לכוונו נכון יותר. שולט/ת טובים לעולם ישארו עם ראש פתוח ויחפשו ללמוד את הנשלט שלהם ומה שטוב ונכון לנשלט.

עכשיו לכו תהנו לכם מאיזה סשן טוב!

Crimson raven​(שולט) - וואו כל הכבוד על ההשקעה וההקדשה בלימוד ,אני אפנה לפה כלכך הרבה אנשים שמנסים ללמוד ולהכיר את העולם הזה.
לפני 4 שנים
kinkit polania - וואו! לצערי אין לי אפשרות לפנות אליך בהודעה פרטית אבל רציתי להודות לך על כל הבלוג! מאד עזר לי!!!
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י