סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בדס"מ מנקודת מבטה של Lady Z

מאמרים, ביטויים, סיפורים וידע כללי מנקודת ההשקפה האישית שלי!
לפני 4 שנים. 2 ביוני 2019 בשעה 13:16

לאחר שצברנו את הידע, והכנו את האווירה הגיע הזמן לחשוף את קינקים / פטישים / פנטזיות / סטיות שלכם, אבל איך עושים זאת בצורה שתקדם את המטרה  – שיתוף פעולה מצד בני הזוג.

תקשורת תקשורת תקשורת!

ישנן מספר דרכים להתחיל את השיחה הזאת (כל אחד ומה שיותר נכון לו, אבל קחו בחשבון שללא ספק השיחה הזאת, זאת רק התחלה של תהליך).

באילו מהגישות שתבחרו זכרו, קודם כל כי:

זאת שיחה בין אהובים. כמו שאתם רוצים שיקשיבו לכם, עליכם להקשיב גם למה שהצד השני אומר. השיחה חייבת להיות מכבדת אל שני הצדדים. זכרו להשתמש במילים חיוביות, אל תשפטו את הצד השני על התגובות ועל תתרעמו. גלו סבלנות והבנה, זה יכול לקחת קצת זמן.

התחילו את השיחה ממה שקיים כרגע. תחמיאו לצד השני על התרומה שלהם לחיים המיניים המשותפים שלכם, ספרו להם מה הם עבורכם, מה אתם אוהבים לעשות איתם, ספרו להם מה אתם אוהבים שהם עושים לכם ואיך זה מרגיש לכם. (זאת שיחה מקרבת ומדהימה לעשות פעם בכמה זמן גם אם אין לכם משהו מיוחד על הפרק)

שיתוף דרך פנטזיה: כשאתם חשים שבני הזוג מוכנים, קשובים, נינוחים ופתוחים בשיחה, העלו את נושא הפנטזיות. שתפו אותם בפנטזיה שעולה לכם בראש שהייתם רוצים להגשים איתם. תתחילו עם הפנטזיות הרכות , אין צורך לזעזע את הצד השני ישר על ההתחלה עם דברים קיצוניים. התחילו בקטן, אם זה למשל, שליטה נשית שלה עליך, אז תספר איך היית רוצה שהיא פשוט תתפנק ממסאז' רגליים. אם יש פתיחות גבוהה יותר, שתשב לך על הפנים, או תדבר טיפה יותר "מלוכלך".  אם זה לצירוף אנשים עדיף להתחיל עם אחד ולא ישר אורגיה המונית. תתיחסו בפנטזיה על איך שהם, בני הזוג יקבל יחס רב ואיך אתם תרגישו לראות אותם מועצמים מינית בסיטואציה כזאת. לכל פטיש/קינק יש צדדים רכים וצדדים יותר מורכבים, תתחילו ברך ולאט לאט תצמחו יחד.

אחת הסיבות ששיתוף דרך פנטזיה יכול לעבוד טוב, הינה שהתת מודע שלנו שולח לנו מסרים שכל עוד זה שיחה על פנטזיה, הכל מותר ואפשרי וניתן לחקירה. המימוש של פנטזיה לא תמיד חייב להתגשם אבל זאת דרך נפלא לחקור את רמת המוכנות של הצד השני לקבל את הפטישים או הקינק שלכם.

שיתוף בישירות וכנות: לפעמים רוצים לדבר על דברים שמפריעים לכם או לשפוך את הלב על החסכים שלכם. אם זה מבחינת תנוחות, אם זה במין אוראלי, אנאלי, או מגע מסוג מסוים או אזור מסוים. רוצים להעביר את המסר בישירות, ללא משחקים, כי עד כה הרמיזות לא עבדו. או אתם לא אנשים של סחור וסחור ורוצים לספר בצורה ישירה וברורה על הפטיש שלכם.  גם פה ברגע שאתם חשים שהשיחה כנה ופתוחה תפתחו בדברים החיוביים בקיים, ואז תעברו לצרכים והרצונות שלכם. אל תראו חולשה, בושה, אשמה במי שאתם ובמה שאתם אוהבים. אם אתם תראו תחושות אלו אתם תשדרו חוסר בטחון ולצד השני יהיה קל לבטל אתכם או להקטין אתכם. גם אם הפטיש שלכם הוא שישפילו אתכם, אתם רוצים שזה יהיה ממקום של אהבה ולא ממקום שבאמת יפסיקו לראות אתכם כאנשים שלמים, בני זוג או הורים נפלאים. ממליצה פה לשאוב מהמידע שאספתם, דברו על התחושות, על החלקים הפיזיים, תתארו מה הייתם רוצים שיקרה באקט, כתוספת למה שקיים או בשינויים קלים למה שקיים. תתנו לאדם השני זמן לעכל ולשאול שאלות. יכול להיות שייקח להם זמן לעכל את מה שאתם אומרים, אפשרו להם זאת.

בגישה הזאת יש צד מאוד חיובי וזה הישירות, לכאן או לכאן אתם תדעו לאן נושבת הרוח, הם איתכם או לא, הם פתוחים לרעיון או לא, להתנסות כן או לא. אם כן, הרווחתם ואפשר לעבור לשלב הבא. אם לא, אז גם פה יש אפשרויות שונות. מאוד חשוב שבמקרה והם מהססים, לא מקבלים, מתיחים האשמות או תוכחה, לא לאבד את הכלים, להישאר רגועים ולהקשיב למה שהצד השני אומר ולא להיכנס להתגוננות, למריבה או התחשבנויות.

שיתוף ע"י מחקר משותף: אם אתם רק חושבים או מפנטזים על משהו שאתם עדיין לא בטוחים במאה אחוז שזה הפטיש/קינק שלכם. אם אתם רוצים לצאת למסע יחד עם בני זוגכם לגילוי של דברים חדשים, שוב כאשר אתם חשים שהשיחה נינוחה ופתוחה, ספרו להם שגילתם משהו שאתם חושבים שאולי יכול לגרות אתכם ואת בני הזוג. שאתם רוצים לחקור את זה יחד איתם. להפוך אותם לחלק מהותי בתהליך של הלמידה והקפידו ללכת בקצב שלהם. חשוב מאוד גם לעודד את בני הזוג למצוא משהו שהם היו רוצים לחקור יחד איתכם.

הדרך הזאת לטעמי האישי, היא הטובה ביותר. כאשר שני הצדדים בעלי ראש פתוח, כל אחד מביא לשולחן הרפתקאות לנסות ולגוון, ההדדיות ושותפות למסע יכולה להניב: גילוי של פטישים/קינקים חדשים שבכלל לא חשבתם עליהם, המון פתיחות וקירבה גם בתחומים אחרים של הזוגיות, כי ברגע שאתם סומכים ובטוחים במיניות הזוגית שלכם, הרגשות והתחושות האלה יחלחלו גם לחיי היום יום בנושאים אחרים.

ככל שתהיו בטוחים בעצמכם, תהיו קשובים לבני זוגכם, תהיו פתוחים לענות על שאלות, תשמרו על שיחה מכובדת ואוהבת, תהיו תומכים ומכילים מצד אחד ומצד שני תעמדו על זה שגם יכבדו וינסו להכיל ולהבין אתכם ככה הסיכוי שלכם להגיע למטרה גדולה יותר.

 

דברים שיכולים לעזור:

  • הכינו מראש לינקים למידע על הנושא.
  • זרקו שמות של אנשים מוכרים אשר יצאו מ"הארון" בנושא הקינק או פטיש שלך.
  • תנו דוגמאות לסרטים העוסקים בנושא – לא פורנו.
  • תמצאו סרטוני הסברה, סרטוני פטיש רכים וצפו יחד אם יש פתיחות לדבר.
  • זכרו כל הזמן לבדוק את ה"דופק" של בני הזוג, איך הם חשים לגבי כל שלב, ומה הרצונות שלהם.

*** חייבת לציין שגם אם תיקחו את העצות ותעשו את כל הצעדים שהמלצתי או שכל אחד יעץ לכם, זה לא מבטיח לכם הצלחה. יש אנשים שפשוט לא פתוחים מספיק לעשות את הצעד הזה. חשוב מאוד לזכור שזה שלהם ולא שלכם!!! זה שהצד השני לא בעל ראש פתוח  זה לא סוף העולם ולא אומר עליכם או על הרצונות שלכם שום דבר.

חשוב לא להרים את הידיים ולא להתייאש. זאת רק השיחה הראשונה ויש עוד צעדים רבים שאפשר לקחת בדרך אל האושר המיני הנשגב.

SirCumAlot{☠️} - פשששששש
מעניין איך עשינו בדס"מ ב20 שנים האחרונות עד עכשיו בלי ה"אקדמיה"....חייב להירשם לסמסטר הקרוב.
מה זו השטות הזו עכשיו? כל אחד פותח ביה"ס, אוניברסיטה, אקדמיה...והפוסט סובל הכל.
חלאס עם הטמטום הזה.
לפני 4 שנים
LZ-BDSM-ACADEMY - אתה לא חייב לקרוא או ללמוד או להתפתח . אבל יש אחרים שכן רוצים . בהצלחה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י