שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 16 שנים. 24 באפריל 2007 בשעה 19:49

התחלנו להתעניין בקשירות. כל מיני קשירות מכל מיני סוגים. רכשנו כמות נכבדה של חבלים, חתכנו אותם לגדלים מתאימים, טיפלנו בקצוות שלהם וסימננו אותם באזולירבנד צבעוני בצבעים המקודדים את אורך החבל, ובאופן שקצוות החבלים לא ייפרמו. אנחנו מתנסים אחד על השני, קוראים הרבה, ומנסים סוגים שונים של קשירות. אנחנו מתקדמים די יפה.

ראינו בנו לימיטס פעם את ריפר קושר ותולה מישהי, עקבנו בתשומת לב. התענייננו לגבי קורסים בקשירה. האמת, נראה לי שהמחירים קצת מוגזמים, ולאור העובדה שיש ממש קטלוגים מצולמים של שלב אחרי שלב באינטרנט, החלטנו ללמוד משם, ולא ללכת לשום קורס כזה. הרי לא באמת צריך תואר שני בפיסיקה או אנאטומיה לשם כך.

מה שמעניין, זה המחיר הזול בו מציעים חבלים בקורסים האלה. אנחנו קונים חבלים של 8 מילימטר, ב- 3.5 שקל למטר. שמה בקורסים מוכרים את זה בסביבות 1.5 שקל למטר. כנראה אנחנו צריכים עוד לחקור את מיקום קניית החבלים הללו. בכל אופן יש לנו כבר חבלים למכביר, כ- 50 מטר, והכמות הזו די נדרשת.

בקרוב אני עומד להתקין מתקן לתלייה מהתקרה. הבעיה פה בבית שלנו, שהתקרה בגובה של משהו בין 3.5 ל- 4 מטרים. לכן יש צורך במתקן שנקשר לתקרה, שאליו קושרים.

אנחנו כבר אחרי כעשר סשנים של קשירה, וזה יאמי לגמרי.תשמעו לי, קשירות זו חוויה מאד מיוחדת ונעימה. אנחנו הולכים על זה. פרטים בקרוב כהרגלי בקודש.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י