ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אלומניום עם נגיעות צמר גפן

מסירה שכבות, או ככה זה מרגיש לי עכשיו :)
לפני 4 שנים. 12 ביוני 2019 בשעה 21:16

הוא קושר לי את הידיים באזיקי העור שהוא כל כך אוהב, מצמיד את הידיים שלי לצידי המיטה, נשכב לצידי ומטייל עם הידיים שלו על הגוף שלי, יש לו זמן ואני רק רוצה שהוא יכנס לתוכי, שאני ארגיש אותו חזק ושלי. 

הוא מתקרב עם הלשון שלו לדגדגן שלי, מלקק, נושף, נושך טועם ובלב אני חושבת לעצמי שאולי מרב געגועים הוא נהיה ונילי.

אבל אז הוא מתרומם, נועץ בי עיניים ומחזיק לי את הלחיים עם יד אחת במעיכה, מסית את היד וסוטר לי כל כך חזק שיוצאת לי יבבה מהפה וזה, על שלא היית כאן הרבה זמן.

מהשפה שלי זולגת טיפת דם והעיניים שלו זוהרות כשהוא מתקרב, מלקק אותה ומנשק אותי. 

הוא מלביש לי בד כמו שק על הראש ומצמיד לי אותו לצוואר עם חגורה שהוא מהדק לצווארי, אני מחסירה פעימה משום שאני תמיד מפחדת כשהוא לא רואה אותי.

הוא מפשק לי את הרגליים ומשחק לי עם הדגדגן במאלץ האורגזמות, כשהוא מרגיש שאני גומרת הוא מושך בחוזקה את החגורה והריאות שלי כואבות ומכווצת לי את הדגדגן עוד יותר. 

הוא מתיר את הידיים מהחבלים ומשאיר אותי רק עם אזיקים, מעמיד אותי על הרגליים, מניח אותי ומפלח לי את הגוף עם הזין שאני כל כך אוהבת.

הוא אוחז בחגורה ומושך אותה כך שכל פעם שהוא מזיין אותי, היא נמתחת וחונקת אותי עוד. 

הגוף שלי מתהדק עליו, אני מרגישה את הטעם הזה שמתפשט לי בפה רגע לפני הגמירה, אני גונחת ומתמסרת לעונג הזה שעוטף לי את הגוף.

הוא הופך אותי ומלקק אותי ומרטיב את החור, אני נרתעת, אני שונאת שהוא מזיין אותי אנאלי. הוא לא נענה ליללות שהגוף שלי מפיק והוא ממשיך ומחדיר את האצבע שלו ואני מרגישה אותה מתבייתת על הנקודה שהופכת את הכל לעונג אחד גדול.

הוא חודר לתוכי עם הזין שלו ואני ממתינה לרגע הזה שהכאב יהפוך לעונג והוא מתעצם והופך לנעים וגלי עונג עילאים עוטפים אותי, אני גומרת ומנסה להסדיר נשימה. 

הוא כבר הופך אותי ומלקק את החזה שלי, צובט, מניח ידיים מנשק. אני שומעת אותו מרשרש עם איזשהו נייר ואני מרגישה את פד האלכהול נח לי על העור.

אני עוצרת נשימה מפחד והוא מחדיר לי מחט ומלקק ומוצץ בתאווה את הטיפות שזולגות לי על הגוף. ואני צורחת בצעקה חדה וכואבת את כל הרגעים העצובים האלו שרציתי אותו והוא לא היה שם. 

בנתיים הוא מרים אותי מהמיטה ומכניס אותי לאמבטיה חמימה ונעימה, אני עדיין עם כיסוי הראש והוא מלטף ודוחף לי לאט לאט את הראש לתוך המים, התחושה של חוסר האונים והפחד, גורמים לי לבעוט ולשרוט הוא מוציא לי את הראש מנשק אותי מבעד לבד ושוב פעם אני מרגישה כאב בריאות ופחד לא הגיוני. 

אני לא יודעת כמה פעמים הוא עשה את זה, כי אני כבר ריחפתי על ענן נעים וחמים.

הוא התיר את האזיקים ואת כיסוי הראש, עטף אותי במגבת, הניח אותי על המיטה ועשה איתי אהבה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י