שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

יוצאת למסע.
חדש.
שייכת לה
בהובלה שלו.
כותבת אותי.
אותי שייכת.
לפני 4 שנים. 13 ביוני 2019 בשעה 20:03

תודה, פשוט תודה!

תודה תודה תודה!

פשוט תודה לך מלכה שלי, אלה אגדית שלי!

תודה שהענקת לי את הזכות להיענש על ידיך על כך שלא כיבדתי את מילותיך כמו שהכלבה שלך אמורה לכבד ולהעריך.

תודה שעוררת אצלי תחושות כאב של אכזבה ותסכול חזקים.

תודה שהזמנת גבר אחר שיבוא וייענג אותך כמו שמגיע לך.

תודה שגרמת לרגשות והתחושות אצלי בגוף להשתנות במהלך הנסיעה אליך חזרה מקצה לקצה כל הזמן, מרגש של קנאה עזה וכואבת שבוערת כי אני יודע שהוא שם מזיין אותך לתחושה של עונג מהמחשבה עליך מסופקת על ידי גבר אחר. כל הניגודיות האלו בתחושות רק גרמו לזין שלי להזדקר יותר ויותר עד שממש לחץ במכנס ומהחיכוך הרגשתי את הטיפות יוצאות ממנו מה שגרם לתנועות עדינות של האגן בכיסא בזמן הנסיעה.

תודה שענקת לי את המתנה של להיכנס לחדר ואז לשמוע ולראות אותך גונחת ורוכבת על הזין של הגבר האחר. ואז ברגע שהמבט בינינו הצטלב לשמוע אותך צוחקת זה היה משפיל וכואב בעוצמות שלא חוויתי מעולם פשוט התחלתי לילל מרוב כאב.. אני מילל והזין לא מפסיק לטפטף.

תודה שביקשת ממני להגיש לך ולגבר שלך מים, כל כך משפיל ומחרמן להיכנס לא לומר מילה וישר לשרת אותו עבורך.

תודה שאיפשרת לי למלא את החור של התחת שלי בזמן שאני איתכם, ותודה שעזרת לי כשלא הצלחתי להכניס אותו פנימה... זה היה טורף חושים התחושה של הפלאג ממלא אותי ואיך שאת דוחפת אותו לתוכי ללא רחמים, ופשוט מרגיש איך איך הטיפות מהזין שלי נהיות גדולות וסמיכות יותר ומרגיש את הנפש שלי במקום מושפל במקום קטן שאני נמצא בו בזכותך וכל כך זקוק לו ורוצה בו כי שם אני שייך. זה איפשר לי באמת להרגיש ולהבין שאני כלבה, צעצוע לצרכים שלך, תחושה כל כל משחררת וכל כך נעימה שאני לא רוצה שתיעלם לעולם.

תודה שנתת לי לשבת על המיטה עם הפלאג בתחת שלי בזמן שאני נוגע בעצמי ומזיז את הגוף למעלה למטה כדי לזיין את עצמי עם הפלאג וצופה בכם מזדיינים ושומע אותך צורחת וגומרת.

תודה שבזמן שהוא הרחיב לך את התחת אמרת לי את המנטרה שלך בזמן שאת דורשת שלא אסיט את המבט מכם. כאשר שנינו יודעים בדיוק למי המילים האלו מיועדות ואיך הגענו לסיטואציה הזו. אני חושב שזה אחת החוויות הכי עוצמתיות שחווינו יחד מלכתי חוויה מכוננת שמפקסת אותי ורק גורמת לי להתחנן ולרצות יותר את המקום שלי מולך ומול כל גבר אחר שתבחרי עבורנו.

תודה שבסוף הענקת לי את הליטוף והרוך שכל כך הייתי זקוק להם שאיפשרת לי לחבק לך את הרגל חזק שהזין מוצמד לשוק שלך, הראש עמוקות בחזה שלך והדמעות פשוט התפרצו החוצה באותה שניה שרק אמרת את יכולה לבכות מתוקה.. זה היה כל כך עוצמתי וכל כך נעים ומשחרר.

הבנתי משהו מאוד ברור בימים האחרונים, על מנת שאני יוכול לשים את כל הרגשות וההגנות שנבנו כל השנים ועיכבו אותי מבאמת לממש את עצמי ולהתמסר למקום המושפל והקטן מולך כדי שזה יקרה אני
חייב להגיד באופן ברור שלא משתמע לשתי פנים את המנטרה שלי:

אני כלבה, כלי צעצוע שרוצה להיות מושפלת ושזקוקה ורוצה את הקשיחות והחוסר הרחמים שלך על מנת באמת להיות הצעצוע המושלם עבור עצמי ועבורך

המילים האלו משחרורת ותוך כדי שאני כותב ואומר אותם אני נולד מחדש לעולם מלא ריגושים והפתעות.

תודה שאת מוציאה את התחושות האלו ממני החוצה.

ותודה לך שאתה מוביל אותנו ומראה לנו את הדרך, כל מה שקרה היום וכל העונג והטלטול שעברנו היה בזכותך.

אז לסיכום, תודה פשוט תודה!

Artemisia - וואוו שלמות
לפני 4 שנים
אלפא-בטא​(נשלט) - מה שארטמיסיה כתבה !
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה לה שהיא יודעת להשתמש בך בצורה כזאת מטריפה.
תודה לך שאתה הולך עם התשוקות והאהבה שלך כלכך רחוק.
תודה לכם שאתם משתפים את כל הטוב הזה.
תודה שאתם מרגשים אותי בצורה כלכך עוצמתית.
תודה רבה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י