אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 16 שנים. 26 באפריל 2007 בשעה 22:49

אני לא כל כך נמצא כאן, לא כל כך קורא. מאד משתדל להיות, אבל לא מצליח לי. אני עסוק בכל מיני דברים אחרים. תסלחו לי חברים שאני לא כאן. מה שאני יכול להבטיח לכם, זה שטוב לי ממש נורא, ושלא שכחתי אתכם בכלל.

***

אני ג'אנקיסט כזה כרוני, שאני מתבונן בכל צפרדע של זבל, בפינות הרחוב, מתבונן מה אנשים זורקים. לעיתים אוסף משם דברים, ולוקח איתי. לדוגמא ארון שמישהו זרק, הפלטות שלו יכולות לשמש אותי לכל מיני דברים.

בימים האחרונים, שכן שלי עושה רמונט רציני בבית, והעמיד צפרדע כזו ליד הבית שלו. אני רואה שם כבר כמה ימים חלונות שפירק שנראים שווים לגמרי. שווים למה תשאלו. שווים לצורך סגירת המרפסת שלי, לצורך בית העץ שבניתי לילדים. החלונות בבית שלי לא משהו בכלל, ואולי ניתן להחליף אותם באלה שפורקו.

היום בדרכנו הביתה מלהחזיר את הילדים, לא יכולתי להתאפק יותר, עצרתי ליד הצפרדע, והתחלתי לחטט בתכולתה. פשוט לא ייאמן, מצאתי שמה, ריצפת פרקט שפורקה, אבל ממש יפה. אספתי את כל הריצפה כלוחות עץ למכוניתי, כמו גם, חלונות, תריסים, ורשתות. במיון שעשינו בהגיענו הביתה, מסתבר שאני יכול לרצף את רצפת שתי הקומות של בית העץ שבניתי לילדים, {ולא רק}, בפרקט. פששש.... לגמרי ממש.

שתבינו, בית העץ שלי, הוא בגובה של כחמישה מטר, ניצב לו בין שני ברושים ונשען עליהם. בימים האחרונים שקדתי עליו, והוספתי לו קומה. יש לו קומת קרקע, {שמיועדת כעת לאופניים שלנו}, קומה ראשונה, וכעת גם קומה שנייה. תכף יהיה לו גם גג לקומה השנייה. הקומות אמנם לא בגובה סטנדרטי למגורים, אך מספיקים לילדים, וגם לנו בתור פינת קריאה בין העצים.

האמת, אולי כדאי בכלל לחכות ממש עוד טיפה, ואפרסם פה פוסט על בית העץ שלנו, כולל תמונות המתעדות את היצירה של הילדים שלי ושלי. אנחנו בונים אותו ביחד. תשמעו, זה משהו מיוחד המבנה הזה. הילדים מאד אוהבים לעלות אליו.

***

הגינה שלנו. תשמעו, אני אוהב גינה, ולעבוד את האדמה. לגעת באדמה בידיים זה פשוט כיף נורא. איך אומר השכן החקלאי שלי, מי שנוגע באדמה בידיים, חייב להיות איש טוב.

שתלנו ים של פרחים, אבל ממש ים. פתחנו את כל הערוגות, סידרנו את ההשקייה במקומות שלא היתה משהו, שתלנו ירקות, צמחי תבלין נוספים. מלפפונים, עגבניות, עגבניות שרי, מלונים, אבטיחים, כרוב, תירס, רוב צמחי התבלין המשמשים לבישול ומביניהם, כוסברה, שמיר, פטרוזיליה, וגם פטרוזיליה מסולסלת. יש לנו כבר ערוגה ארוכה של צמחי תבלין, שכוללת גם רוזמרין למשל. כל מיני הצמחים המשמשים לעשות תה כבר יש לנו, לרבות כל מיני המרוות, נענע, לואיזה, ועוד כל מיני צמחי תבלין שאני אפילו לא זוכר את שמם.

הפרוייקט הבא בגינה, זה לשתול דשא שייבשתי כשחשבתי לעזוב את הבית. כעת משהחלטנו להשאר, וכאשר הבית שלנו מוריק מאושר, הגינה תופסת תאוצה ומוריקה בעצמה.

לגעת באדמה בידיים, אין על זה בכלל. זה תחושה פשוט מדהימה. איך שהאדמה גורמת לצמחים ללבלב, איך שהכל צומח מהאדמה, זה פשוט מדהים לגמרי. אני אוהב את זה נורא ממש. איזה כיף שגם הגננת אוהבת, זה פשוט כיף. אנחנו עובדים ביחד בגינה, ואחרי עבודה מאומצת, יושבים לנו בגינה ומתבוננים בגינה ההולכת ומתפתחת לה, ופשוט גדושים מאושר.

איך הגננת אומרת, החיים פשוט כל כך טובים, שזה לא יאומן בכלל.
וואללה לגמרי. קוואבנגה.

Bruised_Soul - איזה כיף...... :)
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה
ברוך הבא לבלוגי
זה הרבה יותר שווה מלאפר לתוך כוס קפה נידחת, האמן לי.
מאחל לך אהבה, גדולה ועצומה. כל כך שכך, שתביא אותך לאהוב, ולא רק אותה. את כולם.
לפני 16 שנים
Lady L - לגעת באדמה... ליצור, עם הידיים, זה הכי הכי שיש.

כל כך הרבה טוב מאחלת לך. כלכך הרבה טוב.
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - הכי הכי שיש
תודה מתוקה
בחזרה
}{
לפני 16 שנים
aka BODYGUARD - בתחילת דרכי בעולם הזה, מאד חיפשתי להסתשן בתור סאב, ולעבור חוויה, שלדעתי אמורה היתה להיות מתקנת עבורי, בהתנהלותי בחיים בכלל. ידידי, באדי, אמר לי עוד אז, שלדעתו, עקב העובדה שאני לא נשלט בכלל, הדרך היחידה עבורי, לקבל את החוויה שאני מחפש, תיתכן רק אצל מלכה בתשלום, טובה כמובן, אבל כזו. אני אז, תמהתי רבות על הדיאגנוזה שפסק, אבל היום אני מבין טיפ טיפה יותר, ויכול לומר דבר או שניים לגבי האמירה הזו שלו.


הבאתי את הציטוט הזה מבלוג אחר שלך בכוונה ,ידידי..

השולטת הגדולה אמא אדמה, מקבלת אותך ללא תנאים כשאתה חופר בה,נוטע בה,לעיתים מזהם אותה ואפילו בסוף, כשמתפגרים- היא מקבלת אותך לתוכה...
על כך הייתי אומר- אהבה ללא תנאים..בדסמ אולטימטיבי!

ואגב, אני עדיין טוען שה"נשלטות" שלך לכאורה, היא מקום לסגור פינה ולא נשלטות של ממש.. חחחח...

תמשיך לעבד את האדמה, היא תחזיר לך בפרי ופרח,
זוכר?
אהבה ללא תנאים היא האהבה המושלמת..

סופ''ש נעים ומהנה יקירי וד''ש לגננת

BODY
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - סופשבוע מקסים גם לך ידידי
אני לא באמת נשלט, זה כבר הבנתי
מסתבר שאני לומד לאט לאט
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י