בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חופשי בעולם

חיי
לפני 4 שנים. 24 ביוני 2019 בשעה 12:12

פונים אליכם, מקדישים לכם מזמנם הפנוי, תשיבו. 

תגידו כן. תגיד לא. תגידו לא, תודה. פשוט תגידו. משהו.

רק תגידו. כי זה מכבד. 

 

נתקל לאחרונה בהרבה חברים וחברות באתר שאומרים לי שהנמענים שלהם בצ'אט או בפרטי פשוט מתעלמים מההודעות שלהם/ן. תעשו טובה, תהיו בני אדם ופשוט תענו. כי זה מכבד. 

 

המשך שבוע טוב לכולם :)

Lola' - ברוב המקרים כשאמרתי יפה ״לא״ והשקעתי בתגובה כדי שתהיה מכבדת אז התקשורת לא הסתיימה שם ואפילו הפכה למעיקה.
לפני 4 שנים
לב חופשי​(אחר) - ברגע שהגבת ואמרת "לא" עשית את שלך.
מרגע זה ואילך, אם הוא ממשיך להטריד אותך, תתעלמי או תחסמי אותו. אבל יש פה חברים וחברות באתר שהם לא "מטרידים" והם כן יודעים לקבל לא. ברגע שאת לא עונה, את גם לא מכבדת את אותו אדם שפנה אלייך, וגם לא מבהירה לו דבר, כך שהוא עשוי לפנות אלייך שוב בעתיד.
לפני 4 שנים
Lola' - אני לא חושבת כמוך. אדם שבחר לפנות לא בהכרח חייב בתגובה. זה חלק מהשיקולים שהוא חושב עליהם כשהוא שולח פנייה.
לפני 4 שנים
לב חופשי​(אחר) - אומר לך מנקודת מבטי ומנקודת המבט של חבריי וחברותיי אשר שיתפו אותי בעניין, כולם רוצים לדעת. כן או לא. מעניין או לא מעניין.
אם את פונה למישהו, את לא מצפה לתגובה? נעים לך שלא עונים לך? אני מניח שלא. התעלמות לא נמצאת בשיקול של אף אחד בעת פנייה, ומכאן הפוסט. מטרידים אותך לאחר הלא? תחסמי. זה כל כך פשוט.
לפני 4 שנים
Lola' - לא, אני לא מצפה בכלל לתגובה ולפעמים גם לא מקבלת אותה. זה לא ממש עניין אותי. אם הייתה לי סוג של תקשורת עם אותו אדם אז זה משהו אחר.
לפני 4 שנים
allyoucanbe​(שולט) - אני חושב שאת צודקת לחלוטין והמינימום המכבד זה לתת תגובה
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני מעריך אנשים שיודעים לתת תשובה שלילית. אני תמיד מאחל להם יום טוב ומנתק.. אבל יש כאלה שלא מקבלים לא כתשובה אז חוסר התרבות הוא מכל הצדדים...
לפני 4 שנים
לב חופשי​(אחר) - אנשים כמוך לא צריכים להיפגע בגלל שיש כאלו שלא מקבלים לא.
לפני 4 שנים
אמלי20 - מי שלא עונים לו שיבין את הרמז... יש אנשים שאחרי שהם מקבלים לא - מתהפכים והופכים לאלימים מילולית. לכן עדיף להתעלם מה יש להיפגע? יש מספיק לכולם.
לפני 4 שנים
לב חופשי​(אחר) - לפעמים לא עונים כי המשתמש מחובר אבל הוא לא נמצא באתר ואז ההודעה לא נראית בפני הנמען לעולם. יש דרך להתנהג, אנשים טובים לא צריכים להיפגע בגלל מטרידנים. אם מטרידים אותך תחסמי אותו. זה כל כך פשוט.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י