בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 16 שנים. 5 במאי 2007 בשעה 10:32

סוף השבוע הזה אנחנו בלי הילדים אחרי שלושה סופי שבוע שהיינו עם הילדים רצוף. עקב הלחץ בעבודה שלי, החלפתי את כל השבתות עם גרושתי בכדי שאוכל לעבוד באופן הנמרץ שעבדתי. לא וויתרתי על הימים באמצע השבוע, אך היה צורך לפצות על ימי החג המרובים, שבהם גרושתי היתה עם הילדים.

***

הלחץ בעבודה נגמר. זה לא שאני ישוב לי על זרי הדפנה, אך זה לא המרוץ המטורף שהיה. הלחץ נבע מנסיעה חשובה מאד לחול של המנכל שלי וסמנכל השיווק. הנסיעה היתה מוצלחת באופן כה גורף, שהמנכל שלי אמר, שזה פשוט לא ייתכן שכל הפגישות כל כך מוצלחות. אמר שהוא רוצה איזו פגישה לא מוצלחת, כדי להרגיש במציאות חזרה. אני חייב להשוויץ פה, ביני לבין עצמי, {ולא רק}, שרוב ההצלחה בנסיעה הזו, היא בזכותי, ובזכות הצוות המדהים שלי. איזה כיף.

יש לי מטרה מול עיני, לקנות את הבית שאני מתגורר בו בשכירות, תוך שנתיים. אני רודף את המטרה הזו בעבודה קשה כמובן. אחרי הנסיעה הזו, עושה רושם שאני מתקרב מאד למטרה.

***

בסוף השבוע הזה היינו בכמה מסיבות. ההיצע של המסיבות הגיע לרמות חסרות תקדים. פשוט כיף כל כך, כל המקצוענים הללו, שפשוט יודעים לעשות לי, {ולא רק}, טוב על הנשמה.

המסיבה בפאמיליה, בדאנג'ן, היתה פשוט כיף צרוף. היו שם מלא אנשים איכותיים לגמרי שאני אוהב, והערב שם, בחמישי, היה פשוט מענג לגמרי, מלא חום, חיבוקים ויצרים.

***

אחרי קשר מאד ארוך וקרוב, בין מאדם T וביני, התראינו לראשונה, ביום חמישי בדאנג'ן, ולמחרת שוב, אצל VIP. פשוט אישה מקסימה. לא רק שכך, עוד הצעירה הזו, שחלב האם עוד משוח על שפתיה, מכירה לי את הנוכחים שאני לא מכיר. איזה קטע הזוי זה. ולחשוב על זה שאני ניסיתי להציג בפניה אנשים בדאנג'ן. חחחח לגמרי. נהייתה אושייה בקהילה זאתי. תכף בטח ייפתח עליה שירשור, משהו בנוסח, מה קורה כשדומית מסוכנת, שהיא אושייה בקהילה, {משהו}..... חחחח לגמרי.

***

המסיבה אצל VIP, בשישי, היתה פשוט תענוג. בשר בשפע, ואנשים מקסימים. את VIP פגשתי פעם ראשונה בחמישי הזה בדאנג'ן, לאחר שהיה בינינו קשר ווירטואלי לאורך זמן רב. מבט אחד בו, וסשן מהמם שבו הוא קרע את הצורה לפלאשית המקסימה, הותירו אותי רואה לו ישר בעיניים, ומחבק אותו בחום. ניכר שהוא מהאנשים הטובים באמת, שבאים ממקום טוב, בקהילה הזו. פשוט איש מקסים.

הדאנג'ן הפרטי שלו, הותיר את הגננת, {נו טוב, וגם אותי}, מריירים ומרטיבים את כל הרצפה כולה. כל זה, בתוספת של הדרכה אישית, {ומקצועית באופן מרשים ביותר}, של איזה Tיפוס כזה, בקשירות וחבלים. עיניה של הגננת נפערו בתשוקה, {אפילו יותר מקודם לכן}.

חייב לספר לכם פה, בדרכי אליו הביתה, ביום שישי, התקשיתי במציאת הדרך אל ביתו. האיש המקסים הזה, מארח למופת, אמר לי, כשכל ביתו מלא אנשים, שהוא ייצא במכוניתו להביא אותי מהמקום שבו אני נמצא, אמר לי, זה ייקח רק 10 דקות. פשוט מקסים מצידו. כמובן שלא הסכמתי, ובסופו של דבר, בהדרכתו, פרצתי את הדרך אל היעד.

***

בין כל האירועים החברתיים, שלא לדבר עלינו, {או שכן}, בחדרי חדרים, {וגם לא}. מצאתי זמן לסרוק את הבלוגים במועדפים שלי. גיליתי שם תצפית מאד מדאיגה, שכמה בלוגרים/יות שנהגו להוציא לפחות כמה פוסטים ביום, שלא לומר כל כמה שעות, לא כתבו בבלוג שלהם כבר מעל עשרה ימים. פשוט לא יאומן. כמובן שהתחמשתי במכשיר הטלפון שלי, ושיגרתי שיחות לברר מה קרה.

יש משהו חדש פה באוויר... תום עידן הבלוגים ? האמנם ?
אה....... לא נראה לי. יהיה בסדר חברים, הכל ישוב על מקומו בשלום.

***

אני כל כך גאה בגננת שאיתי, היא כזו מדהימה, מכל בחינה אפשרית. ממש עוצרת נשימה, לא את שלה, את שלי, וכל שאר הצופים הנלהבים במחזה הזה, של החייזרית המקסימה שלי, שנשלחה מהחלל החיצון לכשף אותי.
אני מרגיש כמו מיליון דולר. לא סנט אחד פחות.

החיים מאירים לי פנים, כל כך לגמרי, שנעים לגמרי נורא.

Madame T​(שולטת) - צ'יטה יקירי. שמחתי לפגוש אתכם בשניים מהאירועים המצויינים לעיל. או שאנחנו לא מתראים כלל או שבשני אירועים בזה אחר זה... It's too much .... :)

ממש נחמד היה לראותכם וממתינה לטעום במו פי את הרוסט ביף המפורסם שלך.

נשיקות לגננת החמודה
}{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - שמחת ? צצצצ
זה בגדר כיף צרוף בכלל
לגבי הרוסט ביפ, נו יאללה
}{
לפני 16 שנים
נסיך הכתר - צ'יטה - צהריים טובים .
לקרוא פוסט כזה בסופו של שבוע מטורף שכזה שעבר עלינו במדינתנו השסועה מבפנים- זה פשוט להבין שישנם עדיין פינות יפות בחיינו - הכל חשוב - אבל חלקת האלוהים הקטנה שלנו היא , היא האושר שלנו.
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - לגמרי ממש
חלקת האלוהים הקטנה שלי
מגמדת לגמרי את כל מה שמסביב
שבת שלום איש
לפני 16 שנים
Madame T​(שולטת) - עכשיו קראתי שוב את הפוסט הנ"ל כי גננתך הסבה את תשומת ליבי לקטע שנכתב ספשלי עלי <פרצוף מסמיק>. כן יקירי, הזוי משהו, לא? חחחחח, שאני מציגה בפניך אנשים בקהילה :) ובאשר לשרשורי הדומיות המסוכנות, אשאיר את ה'תענוג' לאחרות...

זוכרת לך בחיבה רבה את חסד נעוריך ואיך קיבלת פני בסבר פנים כה יפות ומאירות עינים עם תחילת דרכי באתר ובעולם הזה וגם בהמשך הדרך, ופינה חמה שמורה לך בליבי תמיד....
}{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח
תודה יקירTי
}{
לפני 16 שנים
godisafemale​(שולטת) - הצ'יטה לקנות את "הבית הקטן בערבה" - הצ'יטה לשלטון!

}{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - חחח
תודה אלילתי
אכן, חלקת האלוהים הקטנה שלי
}{
לפני 16 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - ואיזה שצף קצף :)
עונג אמיתי לקרוא על כל הכיף.
כן ירבו }{

לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מתוקה
}{
לפני 16 שנים
helany​(מתחלף) - "ולא זכיתה באור מההפקר" פני האדם ראי הנפש _חל בגננת שינוי עצום ומבורך.ציטה הנך החלום הרטוב שלה בהתגלמותו.כמי שמכירה אותה הכרות קרובה אני משוכנעת כי תגיעו יחדיו לכל יעד שתציבו לכם.יש לך גננת מדהימה ואיכותית ואני יודעת היטב מה אני אומרת.גם אתה ציטה מתנהג בהתאם לרזומה שהצגתה ועל כך ישר כח .שלכם בפירגון והצלחה מעומק הלב. נ.ב. איני מופתעת מבחירתה בך _ישנם קוי דמיון רבים בינך לקודמך גבר גבר.אצל קודמך החל תהליך אפיית העוגה ואלו אצלך היא מגיעה למלוא הדרה . שלכם הלני
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה
לפני 16 שנים
master281 - תודה על הפירגון איש יקר
אני תמיד נהנה לארח ובמיוחד לראות את החדר בפעולה
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - בבקשה ידידי
הרווחת את זה
לפני 16 שנים
עקשנית​(נשלטת) - עושה "טעם" אחר ללכת פעם בכמה זמן למסיבות. אני גם מתגעגעת לפעמים לזה :)

שבוע טוב.
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - וואללה לגמרי
יום חמישי הזה בדאנגן, וונוס מופיע
להתראות
}{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י