בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 16 שנים. 5 במאי 2007 בשעה 21:46

גרושתי, היתה סאבית שלי 14 שנה. כשמישהי סאבית שלי, אני בתור אדונה, מציב לה גבולות. כאשר מפסיק חוזה השליטה, זה פשוט אסור ככה. לכן, אני לא נוהג איתה כדום יותר. אבל היא, חסרת גבולות, בעצם כרגיל. אני מתקשה למצוא אופן התנהלות נכון מולה. להיות דום אני לא מוכן, אבל חוסר הגבולות הזה, פשוט משבש את ההתנהלות שלנו, כהורים משותפים לילדינו.

לקטן היתה מדורת ל"ג בעומר עם כל הגן ביום חמישי. כאב לה הראש, ולכן לא באה. אני כמובן לא מחמיץ אירועים של הילדים שלי, וכמובן הייתי שם, אחראי על הפיתות הערביות כמו תמיד. לא באתי עם הגננת, שלא ירכלו כל הקצ'קס יותר מדי. בשביל מה אנחנו צריכים את זה. ממילא כולם יודעים. הקטן נהנה מאד, והיה גאה באבא שלו, שכולם באים להתחנחן אליו, עקב הדום ספייס שהייתי בו. אמר בגאווה, שאבא שלו הכי חזק בעולם. אמרתי לו בסוף, שהיה כיף נורא, נכון ? הוא אמר שנורא נהנה, אבל חבל נורא שאמא לא באה, כי אז היה הכי כיף. נשבר לי הלב. הסברתי לו, שלאמא יש כאב ראש מאד חזק, ולכן לא יכלה לבוא.

היום בערב, היה לבינוני מדורת ל"ג בעומר עם הכיתה. גרושתי לא רצתה לבוא. אמרתי לה, שזה לא נראה לי נכון שלא תבוא. שזה חשוב לילדים. היא אמרה לי שהיא עשתה איתם מספיק בסופ"ש, וזה בסדר לדעתה. ביקשה שאבוא לקחת את הקטן למדורה של הבינוני. לקחתי את הקטן מהבית, ויחד עם הגננת הלכנו למדורה. סוכם, שתבוא לקחת את הקטן ב- 21:30 בערך. היא התקשרה ב- 00:22 בערך, ושאלה אם אפשר לבוא לקחת את הקטן. אם הוא רוצה לחזור הביתה.
הבינוני, לקח את הקטן, בין כל החברים שלו, והושיב אותו לידו. הקטן הרגיש בדיוק כמו מלך של כל העולם. הוא היה כל כך מאושר. איזה מקסים הבינוני שלי, פשוט אח מדהים ואוהב.

הילדים שלי מאוהבים בגננת עד כלות, {מה הפלא, אני יכול להבין אותם לגמרי}. הקטן בדרכו הילדותית, אך הבינוני ממש מאוהב בה, אבל לגמרי. הבינוני הלך והשוויץ לכל החברים שלו, שהגננת היא של אבא שלו. הבינוני הזה חכם נורא, נראה לי שהוא אומר את מה שאומר, עם הרבה הבנה, ולא סתם אמירה.

בקיצור, גרושתי מתקשרת, ומבקשת ממני להוציא את הקטן לכביש, כי לא בא לה להכנס לאיזור הקומזיץ. זה בדיוק עשר מטר לכביש, לא בעייה בכלל, וגם אין שם בעיות חנייה.
פה נגמרה לי הסבלנות אליה, היא חצתה גבולות שאסור לה. אמרתי לה, שהחוצפה שלה גובלת בחזירות, שתראה את עצמה לילדים שלנו במדורה, ושאני לא מוציא את הקטן. חשבתי לעצמי, שלפחות שהילדים יראו אותה במדורה ולו קצת. היא מכירה אותי היטב, והבינה שעברה את הגבול. איכשהו, נכנסתי שוב למקום הדומי איתה, מה שאני לא רוצה בכלל בכלל.

היא פשוט הולכת לחטוף עכשיו, וחזק. היא יודעת את זה כבר. אני הולך להעמיד אותה במקום, עם סטירה מצלצלת, {במטאפורה כמובן}, שתגרום לה לשני פליק פלאקים באוויר, ונחיתה לא רכה.

אלו הילדים שלך, חוצפנית אחת.

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - חיבוק לך.
לילה טוב אבא'לה }{
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מתוקה
חיבוק בחזרה
}{
לפני 16 שנים
נסיך הכתר - צ'יטה - אנושי , והגון יותר ממך- לא נמצא בקיים.
סומך על תבונתך, ויושרך- @
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה איש על הפירגון הקונסיסטנטי
מעריך מאד
לפני 16 שנים
godisafemale​(שולטת) - לדעתי,

גרשותך בסך הכל לא רצתה להכנס בטריטוריה של הגננת וניסתה לשמור מרחב רגשי מוגן לעצמה. גם אם בעב יכלה לזה כנראה שהפעם לא!

היה אפשר להבין את זה ולכבד את רגישותה מבלי "לחנך" אותה או "לתת לה בראש".

ילדים כן ילדים לא ילדים, יש לה רגשות אליך. עדיין.

ל"ג בעומר שמח! לכול-כם!
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - אני לא מסכים, אנחנו מדברים פתוח, והיא יודעת שיכולה לבקש ממני שהגננת לא תבוא. אני אכבד את בקשתה, לטובת הילדים.
}{
לפני 16 שנים
aka BODYGUARD - עם התנהגות כזו גם אני לא הייתי מוציא את הקטן..

טעית רק במקום אחד יקירי, והוא מקום מבחן המציאות.

לך עם הגננת ושירכלו ושיצאו לכולם העינים אם צריך, לדבריך הילדים מאוהבים בה ומבחינתם היא אולי לא אמא אבל בהחלט חברה גדולה וטובה .
מעבר לכך, גרושתך תתחיל להרגיש מאויימת בכסא האימהות ותלחם עם זכותה, מה שיתן לילדים רווח נקי של זמני איכות איתה כדוגמת ל''ג בעומר.

בוקר טוב אבאל'ההההההההה...

ושבוע טוב
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - זהו שהיא לא כזו מפלצת בדרך כלל
משהו קרה לה בזמן האחרון
תודה ידידי
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י