סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 16 שנים. 7 במאי 2007 בשעה 7:52

אחרי חודשים מתישים במיוחד, בהם שכחתי מי אני -מה אני- מה- מה -מה, חזרתי לחיים.
ואיך שהוא חזרתי לפרויקט האהוב עליי, המכונה בפי ובפי שיחיה -"בית עובד", מין שיטה טכנית שהמצאנו לעצמנו ובמסגרתה בכל סופשבוע מסמנים חדר אחד ומטפלים בו: זורקים מה שלא צריך, מסדרים מדפים, מתקנים קילקולים ועושים מעין "סדר פסח" שבועי. פעם אחת בשבוע והבית תמיד מסודר ולא מכיל זבל מיותר ומוצרים שהתקלקלו. בדרך כלל זה לוקח לנו לא יותר משעה. במקרים מיוחדים, אנחנו מגיעים לשעתיים, אבל בחודשים האחרונים שום דבר לא עבד, בעיקר אני והחדרים החלו לזעוק לעזרה. כל דבר שיכול היה להתקלקל עשה זאת בשמחה.

הכנתי רשימה של כל מה שלא עובד לי, כל מה שצריך לתקן ולהחליף או לזרוק. התיישבתי על האינטרנט והתחלתי לחפש בעלי מקצוע עם המלצות ומאז שיירת הגברים נכנסת ויוצאת מביתנו. אין יום שלא עובד כאן לפחות גבר אחד. זה התחיל באינסטלטורים, נמשך במתקיני דודים, גנן, טכנאי בזק, תיקונצ'יק לתיקונים קטנים, עוזר בית (הוא קבוע), מאמן כושר (גם אני צריכה "לעבוד"), מתקני פרקטים - בקיצור, גברים בעבודה.

שיחיה יוצא מדעתו. הוא טוען שהוא לא יודע מה יותר גרוע - לראות אותי כבויה ומותשת או לחוות כל יום על בשרו את התזזתיות הידועה שלי ואת הגברים שמסתובבים לו בין הרגליים. "אמרתי לך כבר שאת אשה אינטנסיבית?", הוא שואל ספק בצחוק ספק בהאשמה. "אמרת", אני משיבה בחיוך ומתקשרת לבעל המקצוע הבא ("ותודה שאתה אוהב את זה").

יש משהו מענג במיוחד לראות גברים בעבודה. לראות אותם מתרוצצים להתקין לי, לסדר לי, לתקן לי, לראות אותם מתאמצים ומזיעים, שואלים ומבקשים רשות. נדמה לי שפיתחתי פטיש חדש וחבל שממש עוד מעט, הבית יהיה מתוקן לגמרי. לא נורא, אחרי הכל, מחר בטח יתקלקל משהו חדש.

נזירה בגלימת פרחים - חייכת אותי על הבוקר ...
לפני 16 שנים
פינקי לשלטון​(מתחלפת) - חחחחחחחח ע-נ-ק !!!
אולי אני אפסיק לתקן הכל בעצמי...
עכשיו אני מבינה איזו הנאה אני מונעת ממני :/
לפני 16 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - פשוט גדול
כל כך מתאים לך להנות מזה :)(
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - משעשע לראות את העיניים שלך נוצצות בחיוך זדוני כשאת מספרת על מי שעבדו בשבילך היום. אבל ממי, שכחתי לשאול... קיץ עכשיו וחם... הם לא מורידים חולצה בזמן העבודה, נכון? :))
לפני 16 שנים
Shimmy​(נשלט){Vents} - כשיגמר לך הבית את מוזמנת.
לא סובל את הקטע הזה של שיפוצים.
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה אהובה ולא, לצערי ה דווקא לא:)
ותודה כולם
ורוסו יקירי, אם רק היית גר יותר קרוב... :)
לפני 16 שנים
scarlettempress{L} - אוי כמה התגעגעתי לבלוג הזה!

:)
לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה מקסימונת ואני א צריכה לספר לך מה הבלוג שלך עושה לי! רעה!
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י