סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 4 שנים. 29 ביולי 2019 בשעה 23:23

הייתי סופש בברלין. ידעתי שיש שם קהילה הרבה יותר רצינית אבל לא ציפיתי למה שהיה לי שם.

ביום הראשון שלי ישר הלכתי למסיבה. יום רביעי, לא יום של התפרקות לגרמני הממוצע אבל לי לא היה שום זמן לבזבז. במסיבה יחסית מנומנמת, עם פחות אנשים מדאנג'ן ב-5 בבוקר, מצאתי מישהי שמילים לא יכולות לתאר. היא ישבה שם עם בחור מבוגר מאוד ממנה, שניהם עם קולר. היה נראה שהם מכירים. לא רציתי לנסות להיכנס ליחסים שלהם בכוח, אבל היו בקושי עשרה אנשים והחברה האחרים היו כולם יותר מבוגרים וכולם ישבו ביחד במעגל וניהלו שיחה. שאלתי אם אכפת להם שאני אצטרף לשיחה שלהם כי אני לא מכיר פה אף אחד ונראה שאין עדיין פליי ובעיקר שיחות חולין. הם הזמינו אותי להצטרף.

מסתבר שהוא הרגע הכיר אותה. מהר מאוד הצטרף אלינו עוד נשלט וגם רצה לנהל שיחה. היא באה ממדינה סקנדינבית לטיול באירופה. יש לה שולט בבית אבל הם במערכת יחסים פתוחה ושניהם עושים מה שבא להם עם מי שבא להם. כל אחד במעגל סיפר מאיפה הוא בא ומה משך אותו לשם. אמרתי שאני בישראל וקיבלתי קולות פליאה, על אף שציפיתי לאיזשהי תגובת נגד. בכל זאת ליברליות מינית, לפחות באירופה, לרוב מזוהה עם הצד השמאלי של המפה, ובמדינות האלה נראה שאלו יותר נוטים לכיוון ה-BDS.

היא סיפרה שהיא רוצה לחוות יותר חוויות כשולטת. אני הצעתי לנקות לה את הנעליים והיא ענתה לי שזה רעיון טוב. מהר מאוד הצטרף הנשלט השני לרגל השנייה ועוד אחד עשה לה מסאג'. הבנות המעטות שהיו במועדון התקהלו סביבה ופירגנו לה בגרמנית. תוך כדי שאני מנשנש את הרגליים שלי היא הסתכלה לי בעיניים ואמרה לי שאני חמוד. אני חושב שהסמקתי כל כך שכלי דם התפוצצו לי בפרצוף. עכשיו בכנות הייתי עם שולטות שפגשתי במועדוני בדסם, אבל אני יודע כמה שזה נדיר. לרוב במיוחד אלו שבאות למסיבות ומתחילות לשלוט על מיליון נשלטים בבת אחת לא מעוניינות באף אחד מהם, ובכלל יש להם חבר והן נטו מעוניינות בחוויה הזאת ולא מעבר. אבל פתאום הרגשתי פרפרים. לא האמנתי שזה קורה לי. התחלנו לדבר רק שנינו. שאלתי אותה אם היא מעוניינת לשלוט איתי על אחד הנשלטים. פנטזיה שכבר יש לי הרבה זמן. היא אמרה שהיא תשמח. אף אחד מהנשלטים לא רצה במאה אחוז להישלט על ידי גבר, רק אחד אמר שהוא זורם על כך שהוא יהיה משענת לרגליים של שנינו. אז הלכנו לספה בצד, הנחנו עליו רגליים והתחלנו לנהל שיחה.

אחרי שעה של שיחה אמרתי שאני צריך ללכת, והיא אמרה שגם היא. בהתחלה היא רמזה שהיא רוצה אליי. אני קצת נבהלתי. אין לי בעיה עם לשכב עם מישהי שהרגע הכרתי, אבל אני גם יצור עם מלא חרדות. ומשהו בפינית בלונדינית יפהפייה שהיא גם שולטת וגם בקטע שלי שהיא הרגע פגשה אותי הרגיש לי חשוד מדי. היא גם אמרה שהיא לא בטוחה שהיא יכולה ללכת אליי ישר או שהיא צריכה לדבר קודם עם הבחור שהיא מתארחת אצלו (לא שאלתי). שנינו החלטנו שיהיה פשוט יותר סבבה שנשמור על קשר לאורך הסופ"ש ונראה מה יהיה פעם הבאה.

יום אחריי קמתי וקבעתי איתה ארוחת צהריים. בהתחלה דיברנו על דברים של בדס"ם אבל אז זה התגלגל לדברים יותר אישיים. החלטנו ללכת לקנות נעליים לשנינו ותוך כדי היא חלקה איתי הכל. איך היא גילתה את הזהות המינית שלה, החבר הראשון שלה, התפיסה שלה של מערכות יחסים, על התואר שלה, על הטיולים, על המשפחה שלה. אחר כך הלכנו למלון שלי. זה אולי יישמע מוזר אבל אמרתי לה מראש שמצד אחד היא לא מחויבת לכלום אם היא באה אליי ומצד שני שאני לא יכול להתחייב לכך שנשכב. על אף שמאוד נהננו ביחד, עדיין הייתי קצת לחוץ מההכרות הפתאומית הזאת. היא הסתכלה עליי ואמרה שהיא מבינה במאה אחוז ושלא חייבים לעשות כלום אם אנחנו לא רוצים ושיהיה מה שיהיה.

הגענו ואחרי שסיכמנו ביחד מה נעשה התחלנו. תקשיבו, כששני סוויצ'ים נפגשים מה שיוצא זה מטורף. תוך כדי לא האמנתי שזה קורה. כאילו זאת החוויה שרציתי מאז שגיליתי על עצמי שזה מה שאני אוהב. היא פשוט שלטה עליי כאילו היא ידעה מראש בדיוק מה אני אוהב. אחר כך שאלתי אותה אם היא רואה פורנו ומשם היא לקחה את זה והיא אמרה שלא, שהיא פשוט גילתה את הדברים האלה מפה ושם. אחר כך התחלפנו. לא שלטתי על אף אחת שנים אבל איתה זה הרגיש לי מאוד בנוח. מסתבר שהיא גם אהבה ממש את איך שאני שולט. אחרי זה היא שאלה אם אני עדיין רוצה סקס. כבר שנינו הרגשנו מאוד בנוח אחד עם השנייה אז אמרתי שכן. ביקשתי ממנה להוביל. היא לא רחמה עליי בכלל, באיזשהו שלב כמעט ולא נשמתי. כשזה נגמר הרגשתי כמו בנאדם שונה.

הדרך היחידה שלי לתאר את זה, זה אם נגיד שנים הייתם מתאמצים לקבל 100 במבחן או לשבור שיא אישי בריצה או כל הישג מתגמל כזה או אחר ואז יום אחד הייתם עושים את זה ושנייה אחרי ההתלהבות המקורית הייתם פשוט חושבים "אה, אז ככה זה מרגיש". לא בהכרח ריקנות אבל כן איזשהו מעבר שלב, איזשהי הכרה שגם הפנטזיה יכולה להיות מציאות, וככל מציאות החיים גם ממשיכים אחרי וחוזרים לשגרתם. דיברנו הרבה אחרי אותו מפגש, אבל היא הייתה בלוז הרבה יותר מטורף משלי, אז לא הצלחנו להיפגש שוב.

 

 

 

בגדול, מעבר ללחלוק את הסיפור הזה לחרמני.ות הכלוב המוסר השכל שלקחתי מכל זה הוא שיש דבר כזה בחוץ מישהי שהיא גם שולטת וגם בנאדם מקסים ובגילי. עכשיו לא פרסמתי פה מודעה בחיים, כי בתכלס כל הפעילות שלי פה זו מודעה אחת גדולה של "היי אני נשלט בשנות העשרים לחיי ואני רוצה חברה שולטת!" אבל הרבה דברים בחיים שלי גרמו לי להבין שזה במינימום לא מזיק להצהיר כלפי חוץ מה אתה רוצה. גם אם יהיו מי שילעגו לך או רוב הסיכויים פשוט יתעלמו ממך, במקרה הכי גרוע, זה לא יזיק שאנשים סביבך ידעו מה אתה רוצה. אולי אולי אולי זה גם יגרום לכך שאני אכיר פה, מכל המקומות, מישהי מדהימה. אז אני החלטתי לפרסם מודעה ואני מקווה שיקראו אותה. ואני מקווה שגם אתם קוראים יקרים וקוראות יקרות תפרסמו בעצמכם מה או מי אתם רוצים ושכולנו נכיר אנשים טובים וחדשים.

Kinkerit​(אחרת) - מהמם כיף לשמוע שחווית חוויה ושנהנת
לפני 4 שנים
Slick​(סדיסט) - מאחל לכולם ולכולן באתר הזה גם! אני בדרך כלל בנאדם כל כך ציני ואחרי הדבר הזה כל מה שבא לי לעשות זה להיות כמו oprah ולהפתיע את כל יושבי הכלוב עם סקס טוב מתחת לכיסאות שלהם. אתה מקבל ואת מקבלת וכולם מקבלים סקס טוב עם בני אדם מדהימים!
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י