צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מעבר להרי החושך

לפני 4 שנים. 30 ביולי 2019 בשעה 21:49

ועד שהיה לי זמן לחשוב... (השולטת האמיתית שלי בתקופה הזאת, מתכוונת לעלות לכיתה ג בקרוב) כתבתי והכל נמחק לי. 

 

אז בקצרה:

חשבתי על זה שבעלי נחמד, מכיל, אמיץ, מוביל, מנהיג... וכל מה שצריך, או כל מה שאני צריכה (כמעט. הוא לא יודע לנגן בגיטרה) עד שהוא פוגש את אבא שלו, שמשאיר אותו מבולבל, קטנוני ומאוד פוחד מאחריות. 

אבל כמו בקשר בין הבנות שלנו (הגדולה היתה מציקה לקטנה וכשאנחנו כעסנו על הגדולה הקטנה היתה מגנה עליה וכועסת עלינו. משהו בין תסמונת האישה המוכה לתסמונת שטוקהולם) הוא לא ממש שם לב איפה הבעיה והוא חושב שהבעיה העיקרית היא אצלי, שאני לא סובלת את אבא שלו (שהציץ לי בשירותים ובהנקה והציק לבכורה שלי וכו'). 

 

 

בקיצור, עברו כמה ימים (לא קלים) מאז הפעם האחרונה שבעלי פגש את אבא שלו, ונראה לי שאני לאט לאט מקבלת חזרה את האיש שהתאהבתי בו. הבעיה היא שההפרדה הזאת לא תמשך לנצח... 

 

 

 

 

 

 

וכדי לסיים עם קצת אופטימיות, איך השולטים הקטנים-גדולים שלכם מציינים את בואו של אוגוסט? מי היה כבר בלונפארק? מי הפך ללונפארק בעצמו? כמה פעמים בשעה אומרים אצלכם "משעמם לי"? ומה העונש אם לא מצאתם תעסוקה מרתקת מייד? 

אני חייבת לציין שהייתי מרגמיש לא רע. עדיין יש לי פצע במקום של כמה צביטות חזקות, אבל בהתחשב בזה שהבייבי היה אצלה לפניכן בתור בן ערובה המחיר היה שווה. 

 

 

טוב, נראה לי עד כאן החפירה להערב. נמשיך אחרי שנקבל רישיון מרשות העתיקות.

לילה זך! 

מפית​(אחר) - אז תדאגי שלא יהיה כזה ... יש לך כח
לפני 4 שנים
מבולבלת88{נשואה} - שלא יהיה מה?
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - נשמע שזו התמודדות מאוד לא פשוטה. אולי כן כדאי להמשיך לנסות לשקף לבעלך את המורכבות הזו סביב אבא שלו? אולי עם הזמן הוא כן יבין ואז יהיה לך הרבה יותר קל, כשתתמודדו יחד ולא לבד.
לפני 4 שנים
מבולבלת88{נשואה} - אולי עשיתי טעות, אבל אמרתי לו את זה במפורש בלי לשקף. אני גרועה בלהגיד דברים באופן עקיף ולעשות מניפולציות. זה הולך לי רק עם ילדים קטנים כשאני מנסה לשווק להם נניח סנדביץ עם חסה ועגבניה.
לפני 4 שנים
חמוד וקשוב​(נשלט) - חבל שבעלך לא מצליח באמת לעמוד לצידך :( ובנימה יותר אופטימית, בינתיים שורדים את החופש בעזרת הסבא סבתא והבריכה
לפני 4 שנים
מבולבלת88{נשואה} - ואיך המציל אצלכם?
אני שוחה מסוף גן חובה (עברו כמה שנים מאז) אבל מסתבר שאסור לי ללכת לעמוקים (עד גובה שני מטר במקסימום).

אבל אני שמחה שהילדות מספיק מפחדות כדי לא לנסות להטביע אחת את השניה.
לפני 4 שנים
חמוד וקשוב​(נשלט) - המציל שלנו מעולה
יפה לך שבכלל הולכת לרדודים
לא יודע אם אני לא הייתי עובר בריכה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י