בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 4 שנים. 6 באוגוסט 2019 בשעה 21:52

פרסום אישי.

קראת לי ילד הרבה פעמים. אני מנחש שהשם הצדיק את עצמו ביותר ממובן אחד. לא רק הבדלי הגילאים ביננו, אלא גם פערי הניסיון, הבגרות הנפשית, והחופשיות כשנתת לעצמך דרור מולי. המסע הזה שעשיתי איתך הצמיח לי שערות על החזה שבזמנו התבקשו להישאר מטאפוריות בלבד, הרי העדפת אותי חלק ואני... נהניתי למלא אחר רצונותייך. כבר עבר חודש מאז שאני הלכתי ממך ומאז ששחררת אותי. השיער הספיק לצמוח חזרה בכל המקומות שפעם יכולתי לראות ולהרגיש את הסימנים שהיית משאירה עליי. יחד עם זאת אני לא שוכח. אמרתי לך פעם שלא עובר יום מבלי שאני חושב עלייך. זה עדיין המצב. למרות שהגוף כבר לא אותו גוף, ואפילו שיש כתמים חדשים של שיבה, יש זכרונות שישארו לעד:

הפגישה ההיא לקפה כשהגשם יורד בחוץ ללא הפסקה. דיברנו בשקט מנומס עוד בתחילת הדרך המשותפת. הגעת במיוחד, וכשיצאנו למכוניות אחרי שעות ארוכות נכנסת דווקא למכוניתי. התחבקנו. תקשרנו אחרת. סימנת את גופי בפעם הראשונה.. כל החלונות התכסו באדים ולא היה אפשר לראות החוצה. לא היה אפשר לשמוע דבר מלבד הגשם הדופק והנשימות. היינו במושב האחורי של מימד אחר. תודה.

השבועות שבהם ניסינו להעלות מן האוב צעצוע שהפסיקו לייצר מזמן מזמן. שמעת עליו פעם ורצית אותו לרמה שזה הדיר שינה ממך. אז כמובן שזה הדיר שינה ממני. דחפת אותי בכל זאת ואחרי שביקרתי באתרים של עשרות חנויות סקס רק כדי לגלות שנגמר להם המלאי חשבתי שאתייאש. ניסיתי אימיילים ליצרן שלא החזיר תשובה. ניסיתי חיפוש קטגורי של צעצועים דומים בלי להזכיר את השם. ניסיתי גם לחפש באיביי יד שנייה (רחמנא ליצלן אם הייתי מוצא אחד פתוח). ניסיתי להיכנס לכל אתר ולא משנה כמה קלוש הסיכוי והגעתי אל מעבר לעמוד העשירי של גוגל. בדרך נס מצאתי אותו לבסוף. טוב, פחות ניסים ויותר עקשנות טהורה. רק שהוא היה האחרון מסוגו בחנות רוסית לא דוברת אנגלית, ואחרי ערב של צ'אט צמוד גוגל-טרנסלייט עם רוסי חביב הבנתי שהם לא עושים משלוחים. ספסיבה. כעבור מעט זמן ובדרך נס אמיתית מצאתי עוד אחד שכזה והפעם באוסטרליה, בשבוע שבו הוא היה בחצי מחיר! ההנחה כיסתה את מחיר המשלוח המיוחד והוא הגיע אלי בשלום ובשעה טובה. לרגע קט החזקתי בידיים שלי חד-קרן. תודה.

המסיבה הראשונה. לא רק ששיחקת איתי או סרסרת בי. את קילרת אותי למסיבה הזו. ירדתי על הברכיים מולך ובקול נרגש ביקשתי להתקלר. אני יכול למלא את כל הפסקה הבאה במשפטים מודגשים על מה שהלך שם, אבל אסתפק ברגע שבו את ועוד ארבע חברות הסתובבתן בין החדרים והגעתן להיעמד מולי, יושב בכלוב בפינה. הורית לי לצאת מתוכו ולהרים את החולצה, לחשוף את המצבטים ששמת עליי לפני שנכנסתי לכלוב. מה שראיתי מהעיניים שלי היו חמש נשים. שולטות. סקסיות. טורפות. כאשר (לפי הפרוטוקול ובאישורך) התחלתן לשלוח ידיים וללטף, למשוך, וללחוץ במצבטים. שיחקתן בי בלי שיכולתי לסגת פיזית, ואני.. אני חושב שלא היה נשלט פמדום בעולם כולו שהיה מוותר על להחליף איתי מקום לרגע. תודה. תודה. תודה. תודה. תודה.

כשהכנסת אותי אלייך הביתה. כשיצאנו לשחייה לילית. כשהתחבקנו בחולות (לא את ואני 😉) ואת רצת סביבנו באושר מתפרץ. כשסטרת לי. כשהלכתי עם הקולר ברחוב. כשנתתי יותר ויותר ממני ואפשרת לי לפרוץ הגנות. כל כך הרבה זכרונות טובים. תודה.

פעמים שבהם חשבתי אחרת ממך. שאמרתי לך לא. שכאבנו ביחד ולחוד ובכל זאת עשינו שולם אחר כך. שכמעט בכינו אחת מול השני ולהפך. כל כך הרבה רגשות עזים. תודה.

▲▼▲▼▲

היה לי מורה לערבית בחטיבת הביניים שאמר לי "גבעות, יום אחד תגדל להיות הר" לא רק שזה נשמע יותר טוב בערבית בזמנו, זה גם עובד עם הכינוי בערך כמו שזה עובד עם השם האמיתי שלי. הצלחתי להרשים אותך עם עקומת הלמידה שלי. מקווה שגם עם הפוסט הזה. מקווה שאת מחייכת עכשיו.

טלי35​(שולטת) - #מחייכת.

תודה ילד.
כבוד שהיית שלי (:
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י