סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Black Iris III

לפני 4 שנים. 11 באוגוסט 2019 בשעה 20:54

1. "לא לצאת מהאיזור נוחות" - אני צריכה לרקום את זה את זה יפה על חתיכת בד, עם כמה פרחים מסביב כמו משפטי השראה שאפשר לקנות בetsy ולתלות על הקיר. כל החרטה הזו על גדילה ותהליכים מיותרים. נוח לי באיזור נוחות שלי, למה יש לי את הדחפים המטופשים האלו לפרוץ ממנו? כל פעם שיש לך פרץ של השראה תדכאי אותו, כל פעם שאת מרגישה ספונטנית ותתהי לעצמך מה יש לך להפסיד - תחשבי על כל הדברים שיש לך להפסיד. כמו זמן, כסף. הדברים האלו הרבה יותר חשובים מאיזו חוויה שתזכרי עד המוות. כזאת מטומטמת, בחיי.

 

2. טעיתי בתאריכים של הכרטיסי טיסה. יש מעבר בין יעדים שאני לא יודעת איך אני הולכת לעשות אותו. קראתי שני פוסטים בפייסבוק ששנאו את היעד האחרון שהיה אמור להיות יעד של "הכל יהיה טוב". יש שרשור בפייסבוק שמתלונן על חברת התעופה שדרכה הזמנתי את הכרטיס. ואני אהיה לבד. כל הזמן כל כך לבד. "ואת תכירי אנשים והכל יהיה בסדר" אבל אני שונאת אנשים. למה שאני ארצה להכיר אותם? אני אשן לבד בחדרים בלילה. או יותר פתטי מזה - אני אחפש אנשים לישון איתם בלילה. אני אצטרך ללכת לחפש חברה של אנשים. אני אאלץ להודות בפני עצמי שאני צריכה אנשים אחרים. פתטית.

 

3. אני כל כך פאקינג מפחדת, שאני מעדיפה לא לחשוב על זה בכלל. יש לי מספיק אינטלגנציה רגשית כדי לדעת שהכל יהיה בסדר, אבל יש שם הרבה יותר מדי "לא נודע" כדי שאני אוכל באמת להאמין שהכל יהיה בסדר. יש שם חורים שחורים של חוויות. כל נקודה על המפה היא חתול של שרדינגר, שאני יכולה ליהנות ולחוות בו חוויה בלתי נשכחת או להאנס ולהרצח. והגופה האנוסה שלי תסחף לחוף, וההורים שלי יטוסו לזהות את הגופה שלי. 

אני מצטערת.

Alchemist​(שולט) - אם בחורים שחורים ובחתולים שרדינגריים עסקינן, אזכיר לך גם את עקרון אי הוודאות של הייזנברג, ואחד העקרונות החשובים הנובעים ממנו - עצם ההסתכלות על אובייקט משנה אותו.
צאי, כבשי את העולם בסערה, שני אותו בעצם נוכחותך והתנסותך בו. וכשתחזרי בשלום, תגלי שהעולם גם שינה אותך. ואז ספרי לנו על זה.
לפני 4 שנים
MyLexicon - אמממ...התחלתי לכתוב תגובה ארוכה על מה היה כשנחתתי באוסטרליה, אבל זה הבלוג שלך ולא באתי לדבר על עצמי.

אני מקווה שיהיה לך מדהים והפחד יתחלף בפאן.

ברוכה הבאה לחלק השני של גיל 20 ילדה. מפה זה משתפר. בדרך כלל.
לפני 4 שנים
סועד קשוח - כיף לשמוע את הצד האופטימי שלך.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י