סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא פעיל

יצאתי לחקור את עצמי, אשוב עוד 5 שנים
לפני 4 שנים. 17 באוגוסט 2019 בשעה 21:08

כח העל שלי לאחרונה בלתי ניתן לריסון. אני מתהלכת על פני כדור הארץ ומנסה להעמיד פנים שאני אחת האדם, בחורה פשוטה ורגילה, אבל יש בני אנוש שקשה לשטות בהם, וההצגה קשה לי. זה לא בא לי טבעי. אני מיוחמת ומריחים את זה עלי מקילומטרים רבים.
אף פעם לא הבנתי למה קוראים לזה לקבל זין. אני רואה זין, אני בוחרת את הזין שאני רוצה ואני לוקחת זין, לא מקבלת. הטרף התורן לא נותן לי מתנה מטוב ליבו אותה אני מקבלת, אני צדה אותו ומפילה אותו במלכודת דבש. הוא מקבל ממני את השליטה, אוטונומיה עלי, אבל לכל אורך הדרך ברור לי מי באמת שולט בסיטואציה.
בעודי קשורה, עם כיסוי עיניים וגאג, רוב חושיי מנוטרלים, אני מגחכת וקצת ריר נוזל לי במורד הסנטר. טאח! אני חוטפת סטירה מצלצלת לפנים ואני לא מפסיקה. מה כל כך מצחיק אתה שואל? אילו הייתי יכולה לענות הייתי אומרת שזה משעשע שאני תלויה באוויר מעליך אבל עדיין שולטת מלמטה.
תקרא לי שפחת המין שלך, תמשוך לי בשיער, תסטור לי, תסמן אותי, תצלק אותי, תחנוק אותי, תשפיל אותי, תקלר אותי, תעשה לי את כל הדברים שאני אוהבת, תן לי קצת מהאופל בנשמתך ובתמורה אתן לך להשחית את הטוהר שהוא אני, לבזות את האלוהות שבי, או שאתן לך לגמור לי על הפנים, מה שתעדיף.
אני מוכרת את אשליית השליטה, כמו קוסמת, אני משכנעת את הצופה כי הוא רואה הכל ואין לי מה להסתיר, כאשר בפועל יש לי מידור פנימי בחדרי הלב ויש פינות מוחבאות עם מראות ותחתיות כפולות כך שלא יראה לעולם. אפילו אני לא יודעת מה מסתתר שם.
תֹהוּ וָבֹהוּ וְחֹשֶׁךְ עַל פְּנֵי תְהוֹם

Cafe​(שולט) - https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=252596&blog_id=3281
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י