צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 4 שנים. 26 באוגוסט 2019 בשעה 15:52

לגלות על עצמך דברים חדשים.

הנה אתמול במקלחת, סיבנתי את גופי ומסיבה לא ברורה התחלתי ללטף את הפטמות שלי. אמה ימין את פטמה ימין ושמאל את שמאל בתנועות מעגליות איטיות ולמדתי שני דברים חדשים על עצמי:

 

א. הפטמות שלי ממש נעימות למגע. (כלומר נעים לאצבעות המלטפות, לא רק לפטמות המתלטפות)

ב. פטמה שמאל שלי משמעותית יותר רגישה למגע. גם ברמת התחושה וגם ברמת התגובה (התקשחה הרבה יותר מהר)

 

תנו לעצמכן לגלות, כל יום הוא הזדמנות. לפעמים לומדים יותר דווקא כשמנקים את הראש. ו/או את הגוף :)

(יש תוספת קטנה אחרי הגיפים והתמונות...)

 

 

(נ.ב- בסיום כתיבת הפוסט לרגע צף בי זכרון שלא עבר בראשי שנים- הרגע בו גיליתי כמה רגישות למגע הפטמות. הייתי בגיל העשרה, אני חושב שעוד לפני גילוי העולם הזה אבל קשה לי למקם את המאורע במדויק על ציר הזמן. ליוויתי ידידה דאז הביתה לאחר פעילות לילית. היא הייתה גדולה ממני בשנה. כשהגענו לנקודה בה התפצלו דרכינו היא התקרבה אלי והכניסה את ידיה מתחת לחולצה שלי. אני זוכר שזה נעשה מאד בנונשלנטיות מצידה, ללא שום דרמה. כמו היה זה הדבר הנכון והטבעי לעשות באותו הרגע. הציפורניים שלה עלו מהבטן אל הפטמות שלי ורפרפו עליהן. התחושה הייתה נעימה באופן מפתיע עד רמה של הצפה סנסורית שגרמה לי לרעוד ולהתכווץ בנסיון אינסטינקטיבי להתחמק לרגע. התיישרתי חזרה והיא אמרה משהו בסגנון "איזה קטע כמה שאתם רגישים בפטמות". הנהנתי ואולי גיחכתי במבוכה בעודה ממצה את החקירה הקטנה שלה.

כשסיימה ידיה נשלפו מחולצתי ו"לילה טוב" נזרק לאוויר בעודה מתרחקת. מעניין אם היא שמה לב שעמד לי ואם היא זוכרת את זה בכלל...)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י