צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Alias

כלבלב שובב
לפני 4 שנים. 5 בספטמבר 2019 בשעה 9:14

מכירים את הציטוט שהטפשות בוודאות אינסופית? מכירים את הנטייה לחטט בפצע מוגלתי, או לבהות בגועל נפש? 

אולי אני מזוכיסט (הפתעתי אתכם, נכון?), אבל אני נהנה לצפות בהומופובים דתיים משוגעים ביו טיוב. והיום, נתקלתי במשהו כל כך כל כך כל כך משובח שהייתי חייב להביא. נשבע שרק תרגמתי. 

"... אם הם נולדים גייז ומכאן שהומוסקסאליות היא לגיטימית מבחינה מוסרית, כי היא טבעית להם, אז לגיטימי מוסרית להוולד עם נטייה להתנגד להומוסקסואליות. כלומר, אסור להפעיל על הטרואים לחץ לשנות נטייה מינית, ואין לגחך עליהם בגלל שהם מתנגדים להומוסקסואליות, כי ככה הם נולדו. כדי להיות עקבית, הקהילה ההומו' חייבת לתמוך בהומופוביה כנטייה מינית טבעית שאיתה הם נולדו. אחרי הכל, יותר סביר שהטרוסקסואליות היא גנטית, מכיוון שהתנהגות הטרו' מעמידה צאצאים, ואילו התנהגות הומו' לא. כך שנטייה הטרו' חייבת להיות טבעית מבחינה גנטית, צריך לתמוך בה כהתנהגות נורמלית ולא ללעוג לה, ולהטרו' מגיעות זכויות אזרח וצריך להכניס הטרו' לבתי הספר ולתקשורת... "

כן, זה אמיתי. 

Yet again - אפשר לינק? זה קורע
לפני 4 שנים
היד - מאיזה כיוון קוראים את זה?
לפני 4 שנים
דרקן ראהל​(נשלט){מית} - לפי הנטייה הטבעית שלך, שהיא נורמלית ולא נלגלג עליה.
לפני 4 שנים
היד - אין לי נטייה טבעית, יש לי הטיה טבעית.
אני הרגשתי לגלוג. (לא אגיד איפה).
לפני 4 שנים
FoxyBoxy - על פי הטיעון (שנשמע נורא בן ש.) לגיטימי להתנגד לכל דבר אי פעם ולטעון שההתנגדות נובעת ממקום מוסרי טוב כי נולדת עם ההתנגדות הזו ושאסור לאחרים להגיד לך שאת טועה.
לפני 4 שנים
דרקן ראהל​(נשלט){מית} - כן, אבל המרתק בעיניי הוא ההשלכה. כל הטיעון הוא השלכה, מתחילה ועד סוף. הרי זה אחד לאחד מה שהחברה עשתה ועושה לנו, והוא טוען שאנחנו עושים את זה להטרו
לפני 4 שנים
Barnyard runaway - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים
Barnyard runaway - כשמעתיקים את דבריך זה סימן ניצחון מובהק.
לפני 4 שנים
Barnyard runaway - אין כמו ההומופובים בחרדה לגיחוך טוב של צהריים (או שישי באמצע הלילה)
לפני 4 שנים
Barnyard runaway - לפחות בכל מה שקשור לויכוחים
לפני 4 שנים
Barnyard runaway - אבסורדי שהקהילה הלהט"בית כאחד לא יודעת לקחת את הדפוס הזה ולהעביר הדרכות כנוהל על טיעוני נגד פשוטים שנפתחים מזה. למשל במקרה הזה צריך לומר משהו בסגנון של: "אבל אף אחד לא אמר שאני מתנגד להיותך הטרו, להפך, אני בעד. אני לא מעוניין באורגיה איתך או לשנות את נטייתך, אלא רק בכך שנכיר אחד את השני יותר טוב, כמו למשל בכך שנזדיין בחדרים צמודים עם קיר זכוכית שקוף ונכיר את הרגליו אחד של השני. כך גם נפתח שלום בקהילה המשותפת שאנו מנסים לבנות (וכמובן לזרוק בדרך אגב: " זה מה שאנחנו מנסים לעשות, לא?")"... טוב האמת את זה צריך לומר רק כשנמאס לך בויכוח עם בוא ואתה רוצה לזעזע ולגרום לביצים שלו לרעוד תוך כדי קצת, אבל אופשר לחילופין לענות לוגית על עניין ההתנגדות ולומר: "אבל כל העניין הוא שאני לא מתנגד להתנגדות שלך, אלא לעניין של התנגדות בכלל, אך אתה לא משאיר לי ברירה כאשר אני רואה את ההתנגדות שלך בתמונה. בוא תסיר את התנגדותך, תהיה איש שלום, ואני אסיר את שלי, וכך לא תהיה לנו בעיה, כי אין התנגדויות מלכתחילה (ואז לזרוק בדרך אגב כאשר אותו חריידי מתנשא מסתכל בפה חצי פעור, כי הוא מעט הותפע: "אתה רואה איזה עולם יפה זה בלי התנגדויות?! נכון?! היית מאמין?!"). הכלל אצבע הוא לקחת כל טענה שקהילת הלהט"ב משתמשת בה, לחשוב על טענת נגד בה אומרים את אותו הדבר בהיגיון מעגלי, ואז לתקוף איזשהו קטע קטן במעגל שגורם לו להיפתח (כי הרי זה מה שחרדים הומופובים שיודעים "להתפלפל" עושים הכי טוב, לדבר בהגיון מעגלי)
לפני 4 שנים
דרקן ראהל​(נשלט){מית} - האמת הפשוטה היא שיש מי שאי אפשר לדבר איתם. סחתיין על ההשקעה, חבר
לפני 4 שנים
Barnyard runaway - יש נושאים ששווה להשקיע בשבילם. רמות מסוימות של חוסר צדק למשל.. אבל שטויות, שבת בבוקר, יום קפה, אמא שותה המון קפה..
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י