סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 4 שנים. 8 בספטמבר 2019 בשעה 4:08

הייתי במצב לא טוב לאחרונה, אם זה בעקבות הצבא, המצב עם ההורים, או מצב נפשי אישי. ועם זאת, למדתי לבחור בטוב. זה החוזק שלי, להתפרק ולהבנות מחדש חזקה יותר.

כמה מחשבות מהשבוע הזה שעבר:

-אני מתגעגעת לאנשים מסויימים.

-אני נכנסת לקשר שלשם שינוי בריא לי. זה כל כך זר.

-נראה לי שנהייתי יותר קלילה עם בגדים. אולי אני יודעת יותר מה אני רוצה?

-אני רוצה להאריך את השיער ולקלוע אותו לכדי צמה יפייפיה, שתלך טוב עם המדים.

-אני רוצה להתחיל לכתוב פעם ביומיים, לאט לאט להצליח לכתוב כפי שאני רוצה גם תחת לחץ. להבין מה גורם לשירים שלי להיות מוצלחים, לייצר יותר כאלה.

-בא לי לקנות תלבושת קרקס ולהופיע עם גאגלינג, על אף יכולותיי המוגבלות. מתחילים מאיפשהו..

-לאחרונה יוצא לי להכיר יותר אנשים עם בעיות כמוני. בעיות בבית, בעיות בכלל. אני מרגישה שזה מחבר, בא לי אותם כמשפחה.

-בא לי לחזור ולתת לחיוכים להשתלט על חיי. לאחרונה מה שמשמח אותי הוא יותר חומרי, אני מקבלת את זה. הדברים החומריים, גם הם חשובים. זה בסדר שאני לא מצליחה לתת לשמש ולחיוך הפשוט לשמח אותי כמו בעבר. אבל, אסור לי להזניח את ההערכה לדבר הזה. עליי למצוא בחומריות את התודה על החיוך. כשאני מופיעה, כשאני מצליחה במשהו, להבחין בחיוך שלי ושל הסובבים אותי.

-אולי השמש לא מרגשת אותי כמו בעבר, כי מיציתי אותה נכון לעכשיו. אני כמהה לגשם, כמהה ללכת לספרייה כשבחוץ יש מבול, לקרוא ספרים, ומשם ללכת לבית הקפה הקרוב. בקניון תמיד ריק בשעות אחר הצהריים בחורף, והרצפה מתפרסת כשכבת לקה יפה.

 

תודה על כל אלו. תודה על השמש, על הגשם, על היכולת להרגיש נינוחה לפעמים, על היכולת להשתנות, היכולת לצבור ביטחון. תודה על היכולת להעריך, ולהודות. תודה על היכולת למצוא את שמחתי בשמחת אחרים, תודה על כך שאני כה רגישה ומלאה באהבה שאני מתגעגעת לאנשים ונקשרת, גם לאלו שפגעו בי. תודה על היכולת להבדיל בין בריא ללא בריא, תודה על היכולת לבחור נכון.

 

קלף שאני מתחברת אליו מאוד לאחרונה הוא קלף המתינות. הקלף מסמל שפע והצלחה, ומראה כי למרות הספקנות הטבעית שלנו, יש לנו את הכוח לעשות את השינוי: למזג בין תחומים שאינם קשורים זה לזה, לגשר פערים שנראים בלתי ניתנים לגישור, לחבר ניגודים ליצירת משהו חדש בכל תחום. קלף המתינות הוא קלף של אמונה- בעזרתה אנו נעשים מודעים יותר להזדמנויות חדשות ולעצמנו. הקלף הזה שבמקור נקרא ״מתינות״, נקרא בחבילת הטארוט שלי ״אומנות״ כדי להזכיר את האומנות שבטבע. האש והמים מתנקזים לכדי שיווי משקל של כל מה שקיים. הקלף מתקשר לתת מודע, שכמו בחלומות מביא איתו דברים שטרם פתרנו והבנו. את הדברים האלה עלינו להביא לאמצע, ואז אולי נבין אותם ונביא את עצמינו לידי איזון והבנה טובה יותר של עצמינו. גם מדבר על כך שברגע שמפרידים משהו ומחברים אותו מחדש, הוא הופך להיות משופר יותר, לכדי דבר נעלה יותר.

אני בן אדם ספקן מטבעי, אך גם אדם שתמיד מקפיד לנסות להיות חיובי ולהאמין. איבדתי את האמונה לאחרונה, כך שהקלף הזה עבורי הוא התעוררות- יש בי תמיד את הרצון למזג בין האישיות שלי לבין הסביבה שלי, בין הגאגלינג לצבא, בין הכתיבה לגאגלינג, בין האהבה שלי לטבע ולרוחניות לכל התחומים, לחברה שסביבי. לאחרונה אני חשה בפערים, פערים בין החומר שעליי ללמוד כדי לצאת לקצונה לבין מה שאני יודעת כעת, פערים בין אני הילדה לבין אני של עכשיו, שנוצרו כתוצאה מהטראומה שעברתי. אז אתפרק, אבל האמונה שלי היא כוח, בזכותו אני מאחה את השברים לידי התמזגות מופלאה.

תודה על היכולת להסתכל פנימה, ועל השמש הבוקר. תודה על היכולת להתרוקן ולתת לדברים למלא אותי מחדש.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י