סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דומיניק מורנינגסטאר - Dominic Morningstar

מערבולת קלינית של היצע וביקוש.
כולם עסוקים בלהמר על הצ'יפ שיגרוף הכי הרבה לייקים, ואני, אני דילר של תשומת לב.
לפני 4 שנים. 9 בספטמבר 2019 בשעה 7:20

**מילון מקוצר להתמצאות מהירה בעולם השליטה:**

 

סשן - זמן מוגדר לפעילויות ו/או אקטים בדס"מיים, כגון למשל, סשן אימפקט (הצלפות ע"י כלים המיועדים לכך, כמו פלוגר, בולוויפ, קיין, קרופ, פדאל, ספאנקר וכן הלאה), או סשן שעווה, או סשן דיגדוגים ועוד.

 

פטיש - אקט מסוים (או משיכה לפעולות מסוימות) שבלעדיו האדם לא ממש מצליח ליהנות מהסשן, יש למעלה מ-600 פטישים מוכרים וידועים הנפרשים על פני כל אוכלוסיית העולם, חלקם נפוצים מאוד וחלקם כ"כ נדירים שכמעט ואין סיכוי לפגוש בהם, וכולם לגיטימיים ולכולם יש מקום, בדס"מ זה חופש להיות מי שאנחנו באמת. *(למעט פטישים לא חוקיים, לאלו אין מקום בבדס"מ ואנחנו מוקיעים אותם בכל הזדמנות שנמצא).

 

קינק - אקט מסוים שמוסיף הרבה הנאה לאדם המחזיק בו, אך לא הכרחי לתחושת ההנאה מסשן, גם אם הקינק של אותו אדם לא מתממש בסשן ספציפי.

 

בדס"מ (ראשי התיבות) -  

Bondage, Discipline, [Dominance, Submission], SadoMasochism.

 

פרוטוקול - מכלול של חוקים ונהלים המגדירים מצבים ספציפיים במערכת יחסים בדס"מית. פרוטוקולים נועדו לכוון ולנהל את שני הצדדים ולספק 'מסגרת' ברורה של התנהגויות בהתאם למצב ולמקום בו נמצא הזוג. פרוטוקול, יכול למשל להכיל חוק שאומר "בזמן ישיבה במסעדה, הנשלטת תתחיל לאכול רק לאחר שהאדון התחיל לאכול", כל זוג בדס"מי מנסח חוקים מיוחדים שמותאמים למערכת היחסים הספציפית ולמשתתפיה. לפרוטוקול בד"כ תהיינה רמות מימוש שונות - למשל - בפרוטוקול גבוה, היחסים הבדס"מים בשיאם והתקשורת מאוד נוקשה וקצרה. בפרוטוקול בינוני - חלק מהחוקים בטלים, ועוברים למצב נינוח יותר עם פחות מגבלות וקצת יותר חופש פעולה שמתקרב לצד הוונילי על הסקאלה.  

"דרופ רול", שהוא הפרוטוקול הנמוך - משמעותו ויתור זמני אך כמעט מוחלט על ה"הוואי" הבדס"מי תוך חזרה למצב כמעט ונילי, אך עם תשומת לב מוגברת כלפי הפרטנר וקצת 'חשמל' בדס"מי בעיניים.

 

ונילה - מי שמנהל/ת מערכות יחסים "רגילות", ולא מכיר/ה את עולם הבדס"מ או לא מנוסה בו.

 

סייף וורד - מילת ביטחון (או סימני ביטחון) המשמשת להפסקת סשן בדס"מי, שכן הסשנים מממשים פנטזיות שבחלקן אלימות, השפלה, סגידה ושליטה, משחקי שעווה, משחקי חשמל ועוד, לכן מילים כמו "לא" או "תפסיק/י" פחות יעילות בהן, ועלולות לבלבל.

 

ראשי התיבות SSC -

מייצגות את המילים Safe, Sane, consensual - ומשמעותן: שפוי, בטוח, ובהסכמה. אלו אבני היסוד של בדס"מ, ואמנם הקונספט נתון לפרשנות אישית - כל אדם שנהנה מבדס" מ דואג לממש את ראשי התיבות האלו כפי שהוא מוצא לנכון ובצורה שהכי מתאימה לו ונאמנה להשקפת עולמו, במסגרת ההיגיון הפרקטי של הדברים.

 

"אפטר קר" - טיפול שעל הצד השולט להעניק לצד הנשלט לאחר סשן, לפי צרכי הנשלט. הטיפול יכול לכלול סיוע פיזי, חיבוק, דיבוב של הנשלט/ת (שלפעמים מתקשה להתאושש מהחוויה האינטנסיבית), הצעה של נשנוש מתוק להרמת הסוכר או כל דבר אחר שיחזיר את המסושן/ת התשוש/ה למוטב.

 

גבולות מוסכמים - בין האלמנטים החשובים ביותר בעולם הבדס"מ, הגבולות שלנו הם "רשת הביטחון" שלנו בזמן סשן, אלו קווים אדומים מאוד ברורים, שללא הסכמה עליהם - אין סשן ואין בדס"מ, שהרי בדס"מ מבוסס כולו על הסכמה מלאה ומיודעת בין הצדדים.

 

"סאב-ספייס" - מצב נפשי טבעי שמתרחש לרוב בזמן סשן ומדמה תחושת אופוריה וריחוף בגוף המסושן/ת, כשהגוף מפריש כימיקלים שמחים שזורמים בדם ומענגים את הצד הנשלט, ממש כמו טריפ של סמים - רק טבעי, בלי סמים מלבד אלו שהגוף המהמם שלנו יודע לייצר לבד 🙂

 

מי שרוצה ללמוד עוד על BDSM ועל מיניות קינקית, ההרצאה הקרובה שלנו תתקיים במוצ"ש הקרוב (14.9) בפאב 'Agnes Pub Levinsky אגנס פאב לוינסקי' בת"א. 

פרטים והרשמה כאן:  

https://www.facebook.com/events/494125241420276/?ti=as

SireN SonG​(שולטת) - טוב לראות אותך פה
❤️


סופי 😋
לפני 4 שנים
Dominic Morningstar - אני לא נוכח פה הרבה, אז לא הכי בקיא בפלטפורמה - הבנתי שיש "לוח" מאמרים באתר - אם למישהו מתחשק לשתף לשם את הפוסט הזה, תרגישו חופשי, אשמח 🌷
לפני 4 שנים
La angel - מדהים ... ברוך שובך ❤
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י