בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני 4 שנים. 25 בספטמבר 2019 בשעה 21:08

 

תוהה עם זה קשור לשינוי התדמיתי המוצג מעל בחדות משכנעת.

 

נ.ב.

 

וכול כך מעט גברים מחפשים אמא, זה קשור לזכרונות הילדות שלנו אני מניח

 

 

Succubus​(אחרת) - מניסיון עבר, המון גברים מחפשים אמא, הם רק לא מנסחים את זה במפורש. רק תחשוב כמה הרבה גברים לא יודעים לבשל, לנקות, לשים לב שצריך לעשות משהו בבית וכן הלאה, ובכמה הרבה מערכות יחסים האישה היא זאת שצריכה לנהל את הבית ולחלק את המטלות גם אם שני בני הזוג כביכול בוגרים ושוויוניים, ותשאל למה זה.
לפני 4 שנים
Bent - לא חושב ששפחת בית מגדירה אמא. הוא לא כולל אלמנטים של תכלס, אימהות אלא שירות.

בעוד החיפוש אחרי דאדי , הוא כולו מילוי צורך מגן, מחבק, עוטף, מנחה ... (לפחות מהניתוח שלי בקריאה), ואני לא מחבר פה את החיפוש אחרי שוגר דאדי שזה אחר
לפני 4 שנים
בוורלי - נשים מחפשות דאדי כי האבות של פעם לא ידעו להיות מחוברים רגש ואפילו פחדו להראות אותו. כיום ילדות מקבלות אבות טובים יותר,מכילים יותר, רגישים יותר. עניין הדדי אשיוז לא נובע מהרצון להיות ליד גבר גבר אלא מחוסר בהכלה של האנרגיה הגברית.
לפני 4 שנים
Bent - תודה, זווית ראיה שכמובן לא חשבתי עליה.

מצד שני, כמי שגדל על ברכי אב שלא ידע לבכות והנחיל את זה לילדיו, הוא ידע מצד שני להפגין רגש, וגם את זה הנחיל לכולנו, חושב שבראי הזה, האישי אני פשוט מעט עיוור.
לפני 4 שנים
בוורלי - על מנת לגדל בנות בריאות וחזקות ללא חסכים ,חייבים להפגין מולן רגשות ולדעת להכיל את שלהן. גם אם ההורים שלנו דפוקים. אבא שלי אמנם היה חמור לא קטן אבל למזלי לא פיתחתי תסביכים.
לפני 4 שנים
nezek​(אחרת) - I beg to disagree.
I dare to presume you and I meet different men.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י