לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פרצי BDSM בחיים + AI

הבלוג הזה הוא תכלס סוג של יומן בסגנון קמתי בבוקר וחשבתי על BDSM :-)

כולנו עסוקים בשיגרה, אולם מדי פעם אל תוך החיים מבליח פרץ BDSM, שהופך את היום למשהו אחר. רוב הפוסטים עומדים בפני עצמם, אין פה סיפור בהמשכים. אפשר לדלג ולקרוא רק מה שנראה מעניין. את הבלוג אני כותבת מאז 2004 עם כמה הפסקות ארוכות באמצע בהן פחות נכנסתי לכלוב. הוא התחיל לפני שזה הפך לטרנד וזכה לשבחים בעיתונות הכללית בעיקר כי פעם לכתוב בלוג היה דבר נדיר ועוד בלוג בדסמי. למעשה למיטב ידיעתי זה הבלוג הבדסמי העברי הראשון. לאחרונה התחלתי לשלב גם תמונות AI אז הוספתי לשם הבלוג.
* רצוי להצטרף למעקב על מנת לקבל התראה אדומה בכל פעם שעולה פוסט חדש. מבטיחה שיהיה קצרצר. אני שונאת חפירות.
** כל התמונות בפרופיל ובבלוג הן שלי או של הנעליים שלי (למעט מקרים בודדים בהם נכתב שהתמונה היא אילוסטרציה מבנק או בינה מלאכותית).
*** אני רואה שיש לי מלא צפיות אז תגיבו גם ראבק!
**** על פוסטים בבלוג יש להגיב בבלוג - לא בהודעה פרטית! ואשמח להתייחס.
לפני 18 שנים. 18 ביוני 2005 בשעה 7:04

מחווה לספר ונוס בפרווה, מאת ליאופולד פון זאכר – מאזוך - פוסט מיוחד לשבוע הספר

ליאופולד פון זאכר – מאזוך, נולד בשנת 1835, לפני המצאת המושג סאדו – מאזו, עוד לפני המצאת המושג – BDSM והרבה מאוד לפני עידן הקהילה הוירטואלית הבנויה כפורומים באתרים שונים.

אבל ספרו של מאזוך המתעד את סיפור מערכת היחסים שלו עם אישה דומיננטית בשם פאני פון פיסטור – יכול להיות התנ"ך של ה – Femdom וללמד אותנו פרק חשוב בשליטה נשית על גברים.

בספר הם ונדה פון דונאייב וסוורין, עבד ומלכה, שתוך היכרות עמוקה ואהבה אין סופית הופכים יותר ויותר קיצוניים זו לזה. הספר רווי בסאשנים בלתי פוסקים הכוללים שליטה מנטלית, הלקאות, קשירות משחקי תפקידים יצירתיים והשפלה עמוקה. סוורין יודע על שליטה נשית הרבה יותר מונדה ולכן בראשית דרכם המשותפת הוא נותן לה תמריצים מילוליים ומעודד אותה ולעיתים מתריס בציניות. באחת משיחות העומק שלהם הוא אומר לה "אם אינך יכולה להיות אישה טובה ונאמנה, אז היי שטן !"

מדי כמה חודשים אני שולפת מהמדף את הספר, מנקה את האבק, פותחת אותו באמצע וקוראת לי בהנאה פרק. הספר אומנם נכתב בגרמנית במקור ותורגם לעברית אבל הקריאה בו אינה קלה. זו עברית די קשה, הדיאלוגים ארוכים אבל בקריאה חוזרת שוב ושוב אני מצליחה לחוש איך המילים חודרות לתוך מוחי, ומרגשות אותי מחדש. הספר ונוס בפרווה הוא התגלמות השליטה הנשית, הוא מעורר מינית, מעצים תחושות הקיימות בכולנו, עטור בסטיות קטנות, רומנטיקה, מתח ואהבה. להשיג בחנויות ובדוכני הספרים – בהוצאת גוונים.

Venus in Furs{תהום} - נאה דרשת!
הספר הזכיר לי את החיבור שלי ל "עולם השליטה" ומה שיפה בו בעייני מעבר להיותו "תנך בדסמי" זה הוייב הרומנטי טוטאלי והעובדה שזה הכל קשור באהבה ויופי.
וגם נראה לי שהפנמתי את מוסר ההשכל...(כנראה שלצערי)
לפני 18 שנים
נרמס - ספר ענק.

קראתי מזמן...

זאכר מאזוך - איש יקר וחשוב.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י