לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אגם הברבורים

לפני 4 שנים. 9 באוקטובר 2019 בשעה 22:00

-חשוב לי לדעת איפה אני נמצאת. זה בסדר לשאוף לשם, לדבר ולפעול. גם אם מתאכזבים לבסוף, אנחנו טובים מספיק בשביל שנהיה במקום שטוב ומדויק לנו. אנחנו יכולים להיות הכל, ולהגשים הכל, אך לכל דבר הדרך הנכונה, והזמן המתאים.

-אני חייבת לישון יותר. במיוחד כדי שהגוף שלי ירפא את עצמו, ולא יקרוס יותר. אני רוצה לישון מעשר בלילה. אני לא יודעת איך לעשות את זה.. מתקשה, הראש מצוי במחשבות תמידיות, הגוף באנרגיות. מניחה שזה עניין של הרגל. אנסה ליצור את ההרגל הזה.

-אני שמש, אבל גם שוקעת לפעמים. בפעמים הללו, עליי לשאוף להיות הכוכבים. 

-אני מחכה לשבוע הבא, פוגשת אנשים אהובים שאת חלקם לא ראיתי זמן רב, את חלקם לא פגשתי כלל, ואת חלקם ראיתי השבוע. אנשים זה טוב. 

-מחכה לשבוע הבא גם מאחר שחג, ואני אקנה בגדים לבנים יפים, אעשה לק ג׳ל (גם לבן כי אני צריכה לק תיקני), אלך לקוסמטיקאית, אני אוהבת להיות יפה.

-אני צריכה לברר למה קשה לי לישון. אני חושבת שזה כי אני לחוצה מכל דבר בחיים. כשאני חושבת עליו, אני אומרת שהכל ברוגע. בפנים לדעתי הגוף מרגיש אחרת. בנוסף לכך, גם אם הכל יהיה מושלם, אני מפחדת לאבד את הטוב שקיים בחיי וזה יוצר לחץ תמידי. אבל אני גם מבינה שמה שמדוייק לנו קיים וישאר. זה מעודד, אני שומעת את החברות הכי טובות שלי אומרות לי את זה עם הקול שלהן בראשי, אני נזכרת בטון שלהן, שמצוי בהבנה עמוקה ומחוויה אישית. הכל יהיה בסדר, איתן בעולם. הדברים היפים ביותר קוראים מבלי שנצפה להם. אני זורמת, והחיים יקבלו צורה עם השנים. אני אגזור פינות היכן שאני יכולה!

Crayola​(נשלטת){משוייכת} - לפחות להתחיל עכשיו למרות שאת מאחרת כבר בכמה שעות ;)
לפני 4 שנים
Odette​(אחרת){בקשר} - כן אוף.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י