בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא יכולה להשתחרר

מחשבות דברים וגברים שעוברים עלי
לפני 4 שנים. 21 באוקטובר 2019 בשעה 11:20

את החופשה בברצלונה תיכננו הפעם חודשיים מראש. אמנם אין לי קבוע כבר תקופה אך המחשבה שיותר משבוע לא יהיה לי משהו גרמה לי להתחיל לחפש איך למצוא גברים בברצלונה – למרות הקושי הברור לצאת והכל. קניית הכרטיסים מראש היקנה לי מספיק זמן להתחיל לחפש משהו... נכנסתי לכמה אתרים בחו"ל ונרשמתי, החיפוש לא קל, מצריך זמן והרבה סבלנות. פתחתי חשבון והתחלתי לחפש גבריים באזור ברצלונה. מהר מאוד הבנתי שהאתר המועדף היא GayXchange הבנתי שאני סוג של מה שהם קוראים puta. מאוד קשה לשכנע מישהו מעכשיו לעוד כמה שבועות ורוב אלה שדיברתי איתם לא היו סבלניים או שפשוט התאדו להם. בכל זאת היו שניים ששמרתי איתם על קשר ושנתנו לי דרך לתקשר איתם כשאגיע. אחד היה נהג מונית גברי ודומיננטי מאוד, השני מקומי בהיר שרירי וחלק.

שלחתי לשניהם הודעות יום לפני הטיסה, רק נהג המונית ענה לי. הוא גם מאוד מצא חן בעיני – היה בו משהו מאוד דומיננטי והרבה ביטחון עצמי עם מראה גברי מאוד. במשך השבוע שהייתי שם פעמיים קבענו. ופעם אחת אני לא יכולתי לצאת ברגע האחרון – זה מאוד הרגיז אותו. ואילו פעם שניה הייתה לו נסיעה לאזור רחוק ולא חזר בשעה סבירה כך שלא יכולתי לצאת (הוא נהג מונית). רק בערב האחרון לפני הטיסה יצא לנו סופסוף להיפגש. יצאתי מהמלון בטוענה של קנות דברים לארוחת הבוקר, אך בעצם יצאתי למקום המפגש איתו..

במהירות הגעתי למקום שקבענו וחיכיתי. הייתי בלחץ וחיכיתי והוא לא מגיע. חיכיתי מעל 15 דקות וכמעט אמרתי נואש. אך לבסוף זיהיתי את האוטו, החלון של הנוסע היה פתוח והצצתי פנימה. ראיתי גבר ערבי מאוד גברי עם היד על הזיין. הוא סימן לי להיכנס. רגע ועברו בי מיליון מחשבות. מה אם הוא יפגע בי ומה גם שהסוד שלי יתגלה בעקבות זאת... מוזר שזה יותר הפחיד אותי מאשר פגיעה כזו או אחרת. ניסיתי להגיד שלא נראה לי, אך לא יכולתי, שוב נכנעתי לצורך העמוק הזה ששולט בי, בצורך להתמסר לצרכיו המיניים של גבר חזק. פתחתי את הדלת והתיישבתי. הרגשתי שאני נצמד לי לדלת. הנה אני חרמן מוות להתמסר לגבר הדומיננטי והחזק הזה שלידי, ומצד שני אני בארץ זרה בשעת לילה ברכב של ערבי חזק (כנראה אלג'ירי – אך לא העזתי לשאול, הוא ידע שאני מישראל). די מפחיד, הרגשתי את הדופק שלי מאיץ ונשימות מתגברות. כשהתיישבתי הוא הוריד את היד מהזיין שלו וראיתי שהמכנס שלו היה פתוח והזיין הזדקר לו החוצה, מעט זיין בננה (אוהב כאלה). הוא הסתכל עלי במבט משפיל כזה – קשה להסביר – כאילו אומר: אתה תעשה את מה שמצופה ממך כי אתה בידיים שלי. ומיד לקח את ידי בכוח ושם אותו על הכלי הזקור שלו. הרגשתי את השפעת הדומיננטיות שלו עלי והייתי חרמן, אך מפוחד - תערובת של רגשות שמאוד מבלבל. ככה נסענו קצת עד שעצר באזור חשוך בצל של עץ מתחת לפנס רחוב צר ליד מה שנראה כגינה או פארק. במין פתאומיות כזו הוא דחף את הכיסא אחורה והשעין אותו לאחור ובביטחון - כאילו שאין מצב שאתנגד - הסתובב ותפס לי את הראש והוריד אותו לזיין שלו. נתתי לראש שלי להתמסר לקצב היד שלו. מצצתי לו ככה – אבל היה קשה כי החזיק לי את הראש בכוח והתנוחה לא קלה. אחרי מספר דקות הוא קם והשכיב את הכיסא שלי קצת לאחור והוריד את המכנס יותר נמוך ועלה עלי. בסוג של מיומנות הוא לפת בכוח את הלחי שלי משני הצדדים בצורה שגרמה לפה שלי להיפתח ופשוט זיין לי את הפה בכוח רב. תחילה ניסיתי להשתחרר, עקב הכאב והחשש שיעשה לי סימנים. אך הבנתי שזה רק יכאב יותר ולא ידעתי למה לצפות – פשוט נכנעתי ללפיתה החזקה שלו ולתנועות הקצובות לעןמק הפה ומידי פעם מגרד לי את אחורי הגרון.

בשיחות לפני המפגש הסברתי לו שחשוב לי שלא יגמור לי בפה ושאשמח שיגמור לי על החזה כדי שאוכל להתמרח ולהישאר עם הזרע שלו עלי. קיוויתי שיעמוד בהבטחה שלו ולא יגמור לי בפה - מאוד חשוב לי לשמור על הבריאות. מהר מאוד שכחתי מהכל ופשוט התמכרתי לתנועות של הזיין שלו בחלל הפה שלי. הראש התנדנד מעט קדימה ולאחור עם הקצב שקבע והראש הלך והסתחרר והלך למקומות אחרים וכבר לא ממש הרגשתי את הלפיתה החזקה שלו – רק את תחושת הזיין המנופח בפה והראש זז קדימה ואחור. זוכר בי את הרצון שיגרד לי את הגרון עם הזיין שלו - אך רק מידי פעם אחרי כמה כניסות ויציאות היה נותן תנופה חזקה ואגרסיבית שהרגשתי את הזיין מגרד לי את החלק האחורי של הגרון. נכנס - יוצא, נכנס - יוצא, כמה פעמים ואז נכנס בחוזקה ומרעיד אותי, ויוצא לאט, ושוב נכנס בכוח ומרעיד לי את הראש וכולי. הביצים הכבדות פגעו בסנטר שלי, אך בעיקר הרגשתי את הזיין שלו נכנס ויוצא - סוג של היפנוט. מכה שוב ושוב. קצב קבוע וממסטל. לא רציתי שייגמר. הייתי במצב שקשה לי להסביר – כאילו מסתכל על עצמי מהצד. על גבר ערבי חרמן ודומיננטי שמשתמש בי לסיפוק צרכיו המיניים, ההופך את הפה שלי לכוס. הוא שלט בפתיחת הפה בעזרת שתי אצבעות מיומנות בשני צידי הלחי, ולא הרפה. השולט בכל תנועה שלי ושאני מתמסר. ראש מסוחרר. הרגשתי כאילו גבר אחרי גבר מזיין לי את הפה. כאילו מלא גברים עומדים מסביב לאוטו ורואים איך הוא משתמש בי, ואיך אני ה-puta הקטנה שלו. סוג של התמסטלות שקשה לי להסביר, אולי סוג של מצב היפנוטי. התנועות הקצובות והתחושות התערבבו לי כאילו לא הייתי שם – מתקשה להסביר את התחושה – אך מכיר אותה היטב מכמה פעמים בעבר.

לפתע התעוררתי בפתאומיות, הרגשתי שהוא לופת אותי חזק יותר (וממש מכאיב) והתנועות והקולות מבשרים שהוא עומד לגמור. כאילו מתעורר מתוך טראנס, הראש מסוחרר ועדיין לא ממש מצליח להגיב לפקודות שלי. ניסיתי להזיז את הראש בכוח. הוא שיחרר אותי כדי לתת לי סטירה והצמיד לי את הראש למשענת הכיסא כשהוא גומר לי על הפנים בכמה שפריצים. ואז מנגב אותו עלי כאילו הייתי סמרטוט. זוכר שנשארתי שם כמה ככה בלי לזוז במה שנראה כהמון זמן. המון זמן במצב מעורפל שכזה. לא זזתי גם אחרי שירד ממני. הרגשתי את הזרע הדביק שלו נוזל מהפנים וגם קצת שנכנס לאוזן. ישבתי ככה המום רגע ארוך. הרגשתי שהרכב נוסע.

ואחרי זמן מה הרכב נעצר והוא פונה אלי – משהו שלא עשה מהרגע שנכנסתי לאוטו שלו. קרא לי puta שאל מה לגבי מחר? אמרתי שאנו נוסעים לשדה. הוא נתן לי כרטיס והציע שיסיע אותנו לשדה למחרת בהנחה במחיר עלות לדבריו של 20€. שילמנו 34€ מהשדה למלון. עדיין ישבתי שם עם השפיך עלי ועדיין מתאושש. תחושה מוזרה לדבר על המשפחה והכל כשאני במצב הזה. אמרתי לו שאחשוב על זה והוא הוריד אותי איפה שאסף אותי.

בכיס היו לי שני מגבונים שהכנתי מראש, הנחתי אותם על הפנים כשיצאתי ובעזרתם ניגבתי את השפיך שלו מהפנים, וקצת מרחתי על החזה כמו שאני אוהב. למזלי הוא לא עשה לי סימנים, אך בבוקר ראיתי שריטה קטנה וזה בהחלט יכול להראות מגילוח. אך בתוך הפה נשאר לי פצע פנימי בצד שמאל מלחץ הלפיתה החזקה שלו. האמת שעדיין יכול להרגיש את הלפיתה שלו על שני צידי הלחי והרגיש את הזיין שנכנס ויוצא בקצב - מזל שלא רואים עלי ולמדתי להסתיר הכל.

מבחינתי, הערב האחרון בברצלונה היה שיא החופשה...

כל היום התלבטתי האם להתקשר כדי שייקח אותנו או לא. מצד אחד הדליק אותי לראות שוב את הגבר שהתמסרתי אליו, להרגיש את הדומיננטיות שלו - בצוה זו או אחרת. אך מצד שני קבעתי חומה סינית בין העולם הזה שלי למשפחה, חומה שבלעדיה לא היית מצליח להתמסר. אך משהו בו ובדומיננטיות שלו גרם לי לחשוב שבכל זאת ניסע איתו - ולא בגלל המחיר. משהו בי רצה שוב להתמסר אליו ולוא בזה שהוא יסיע אותנו. אולי לשוב ולראות את הכסא שבו התמסרתי. להיזכר בראש המסתחרר ובלפיתה החזקה שלו. אולי קיוויתי שנעצור באיזה תחנת דלק לרדת לשירותים למציצה קלה. אך ידעתי שלא מעשי וההגיון גבר הפעם.

מה אתם אומרים – הייתי צריך לקחת את הנסיעה איתו?

smallman​(נשלט) - אהבתי את התיאורים של מה שעבר עליך ואיך הרגשת.
איך אתה חושב שהיית מרגיש אילו היה מסיע אתכם לשדה תעופה? ממה באמת חששת?
לפני 4 שנים
kareena​(נשלט) - בטוח שהייתי מתחרמן מזה, מצד שני היה בא לי שוב - אבל לא היה מעשי מול המשפחה
חששתי שישפיל או יגיד משהו מולם
לפני 4 שנים
kareena​(נשלט) - האמת שכל פעם שקורא את הבלוג - נזכר בפרטים ומתחרמן מחדש ומופתע איזה שרמוטה אני
לפני 4 שנים
Return The Burn​(נשלט) - לא לא. ההפרדה שעשית היא הנכונה. אין בעיה שאת מתמסרת כשאת "בעולם שלך" אבל עם המשפחה, האישה, הילדים, זה לא פייר להכניס אותם בכוח לעולם הזה. תמיד תפרידי מאמי. תמיד.
לפני שנתיים
אקסטרימיסט​(אחר) - משפחה היא מעל הכול
למרות שקשה לך הדחף הבלתי נשלט הזה שקשה לך לרסן אותו
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י