סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני 4 שנים. 27 באוקטובר 2019 בשעה 13:08

באחת מהרפתקאות משחקי ה'אמת או חובה' בצ'אט מחוץ לכלוב נידבתי חובה יצירתית בעיניי שנתקלה בהתנגדות מצד מנהלי החדר.

"עליך לפנות בהודעה פרטית (שוות ערך להודעה אדומה כאן) לפרופילים שנמצאים ישירות מעליך ומתחתיך ברשימת המחוברים. תמצא תירוץ בעצמך שיסביר למה פנית".

הרעיון הכללי היה לייצר יותר תקשורת בין משתתפי הצ'אט. להרחיב את מעגל ההיכרות, ולכל הפחות לברך בברכת שלום פשוטה. באותה עת היו בחדר גם מנהל וגם מנהלת שהסבירו לי ששם (כמו פה), ישנה תופעה עצובה של הצפת תיבת ההודעות הפרטיות אצל נשים. הם בתור מנהלים עוד צריכים להיכנס ולבדוק שלא מדובר בתלונה או פנייה אחרת לגיטימית, אך שיש תחושת דרופ של ממש מהניהול של התיבה עצמה וכל הסחלא שמצטבר בה.

למרות שאני מבין את המצב הנסיון שלי עד אותו רגע באתר היה ממש תמים ואחר. כל ההתכתבויות שניהלתי שם נמשכו בנימוס ובהתלהבות הדדית שבכלל מתקבלות/נשלחות הודעות, והנחתי שאם 'אכריח' עוד אנשים להתנהג בהתאם התוצאה תהיה אך ורק חיובית. קטונתי.

עכשיו לשאלה- נניח והייתם שכנים של מישהו ברשימת החברים המחוברים לצ'אט והייתם מקבלים הודעה פרטית מהפרופיל מסיבה זו בלבד. רק כדי להתחיל שיחה.. כיצד הייתם שופטים את ההתנהגות הנ"ל?

כן, יצאו לי שני פוסטים בסדרה ברצף. לא מכוון בכלל, ומתאים פרפקט. מכיוון שמצאתם את המשפט הסודי אשתף אתכם בסוד. אם תגיבו 'חובה עליך לבצע את הניסוי אצלנו' תזכו בכבוד רב ותגרמו לי לעשות כן ולדווח בפוסט המשך.

Bent - בשעשוע

בעיקר כי לרב לא יהיה לי דבר וחצי דבר איתם
לפני 4 שנים
לאבי הכלבלב - הייתי לוקח זאת ברוח טובה, שכן מישהו מנסה לתקשר איתי ולשוחח איתי ואין בזה כל פסול. להפך אני בעד שאנשים ידברו כאן.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י