שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 4 שנים. 10 בנובמבר 2019 בשעה 8:00

הוא נכנס לדירה, מניח את השקיות והתיק ורוכן לחבק אותי. אני מחבקת חזרה, מפנה לו את הלחי לנשיקה, מניחה יד על הראש שלו ודוחפת אותו לכפות הרגליים שלי. הוא לא צריך דחיפה חזקה, מגע קל והוא ממהר לרדת. אני אוהבת כשהוא מלקק אותי כשאני עוד בסנדלים, אני מרגישה את הלשון שלו מנסה להגיע לכל מקום מבעד לרצועות, בין הסולייה לכף הרגל, מתאמצת. אני שוקעת בנעים הזה ונזכרת בשקיות, בעיטה קלה והוא מרים את הראש בשאלה. אני מצביעה על השקיות ואומרת: "תביא לי את בקבוק היין, כוס ותתפשט". אני פותחת את הבקבוק, מוזגת לעצמי ומבקשת ממנו לעמוד על הברכיים מולי. אני נשענת על הספה ואומרת לו: "אני במצב רוח רגוע ומפנק היום, לשמחתך, כנראה שבכלל לא יכאב לך", הוא מחייך, אני עוצמת עיניים, נשענת על הספה ושולחת כף רגל אל בין הרגליים שלו, מלטפת את האשכים הנפוחים ואת הזין הנעול. את כף הרגל השנייה אני מניחה על פיו, הוא אוחז בה ומתחיל לנשק וללקק, נעים לי. כשכוס היין שלי מתרוקנת אני מבקשת ממנו למזוג לי עוד אחת, מפשילה את השמלה ואומרת לו ללקק, לאט ועדין, ליקוק מתגרה. הוא מתחת לשמלה, מלקק ואני מתמסרת לנעים הזה, באמת שאני רוצה רגוע היום. את כוס היין השלישית אני מוזגת לעצמי, כשאני זזה הוא מזיז את הראש ואני דוחפת אותו חזרה אל בין הרגליים שלי, אני מהדקת אותו עמוק פנימה, מרגישה אותו מפסיק ללקק, נאבק לנשום, מהדקת עוד, רואה את הרגליים שלו נעות באי נוחות ומהדקת עוד. כשאני משחררת אני שומעת אותו, מבעד לשמלה, לוקח נשימה עמוקה ואומר: "תודה". אני טופחת לו על הראש והוא חוזר ללקק. אחרי הכוס השלישית אני קמה, מבקשת ממנו להפשיט אותי, נשכבת על הספה ואומרת: "מהעורף עד לחור הישבן, לאט לאט". נשיקות בעורף ממסטלות אותי ואני יודעת שהאנחות שלי מגרות אותו, אני מבקשת ממנו להתמקם ככה שתהיה לי גישה נוחה ומעסה את הזין הנעול שלו, הוא גונח מכאב תוך כדי שהוא מלקק אותי וזה מגרה אותי. אני משחררת את הזין שלו ושולחת אותו לישבן שלי. אני מרוכזת בלשון שלו שבתוכי והכל שקט, פרט לאנחות קטנות שנפלטות לו מדי פעם. כשנמאס לי אני מסתובבת, מושיטה יד אל בין הרגליים שלי ומתחילה ללטף את עצמי, הוא מתכופף ללקק ואני שולחת רגל לעצור אותו. "תלקק את זה במקום, אני לא רוצה את העזרה שלך", אני אומרת ומניחה את כף הרגל שלי על הפנים שלו. הוא מלקק, העיניים שלו מרוכזות באצבעות שלי שמלטפות בעדינות, הזין שלו זז בתוך הכלוב. אני מזיזה את כף הרגל ושואלת אותו על מה הוא חושב, הוא עונה: "אני אוהב את הרגוע שלך, חבל שלא תמיד זה ככה", אני מחייכת ומחדירה את כף הרגל שלי לפה שלו.
כשאני קרובה לגמירה אני עוצרת ואומרת לו: "נעבור למיטה, אני רוצה זין בתוכי כשאני גומרת ושם נוח יותר, תן לי לשחרר אותך מהכלובון". אני משחררת אותו ולא מתאפקת, הוא כל כך זקור, כל כך מגורה שאני חייבת להעביר לק קטן ועוד אחד. המבט שלו מתערפל ואני מכניסה את הזין שלו לפה שלי, האנחות שלו מגרות אותי, אני מהדקת את כף היד שלי על האשכים שלו ומכניסה אותו עמוק יותר. אני מפסיקה, מתרוממת וכשאני קמה הוא מחבק אותי חזק חזק, אני מחייכת, מפנה אליו לחי לנשיקה והולכת לחדר. כשהוא נכנס, שניות מעטות אחרי, אני שומעת את הנשימה שלו נעתקת. אני מסתובבת אליו והמבט שלו כמעט ושולח אותי לדום ספייס, הוא מבולבל, נעלב, כועס, כבר לא עומד לו. אני מבקשת ממנו לרדת לברכיים והוא ממשיך לעמוד, אני מבקשת שוב והוא פותח את הפה לדבר,  אני מרימה יד ואומרת: "קודם רד לרצפה ואז אשמע אותך". הוא נעמד על הברכיים ואני שואלת אותו מה יש לו להגיד, הוא שותק אז אני מדברת: "אתה יכול לבחור בין להעמיד לו במציצה או באוננות, לא אכפת לי, כשתחליט שהוא זקור מספיק בשבילי תפסיק ואני אתיישב עליו, עם הפנים אליך. אם תרצה תוכל ללקק אותי כשאני עליו, אם לא אתה יכול רק להתסכל עלי מאוננת כשהזין שלו בתוכי. אני רוצה שתאונן ותגמור תוך כדי, אני אגמור אחריך, כך שהפורקן שלי תלוי בך".
הוא מהנהן, מתקרב למיטה, מסתכל עליו ומתחיל ללקק את הזין הרפוי של הגבר הזר ששוכב מפושק על המיטה. אני מתיישבת לידו ומלטפת לו את הראש: "לאט, אין מה למהר. אני במצב רוח רגוע ומפנק היום".

FlowerKitty​(אחרת) - מושלם :)
לפני 4 שנים
hrgiger - }{
לפני 4 שנים
bigdawg​(נשלט) - נורא מפריע לי...

שלא אכפת לך.
לפני 4 שנים
hrgiger - קטע, לי לא אכפת שלך נורא מפריע.
לפני 4 שנים
תובנות​(מתחלף) - מהמםם..! מושלם!
לפני 4 שנים
Inside the Cage - מת על הסיפורים שלך
לפני 4 שנים
hrgiger - תודה (:
לפני 4 שנים
אישון מאוזן​(נשלט) - ממש ממש נהדר (:
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - חזק. אהבתי.
:-)
לפני 4 שנים
Strong passion - כבר חשבתי שאת רחמנית.. הפתעת לטובה(: LOVE IT
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י