אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המנטליסטית

תעוד של שיחות וחוויות שמראה את הפער בין הדימוי הזוהר של שולטת עטוית עור על עקבים שלרגליה נשלט חטוב וצייתן לבין המציאות ההו כה עגומה.
לפני 4 שנים. 19 בנובמבר 2019 בשעה 9:53

מדי פעם אני טווה לי פנטזיה. בדרך כלל מתחילה בקטן. נשלט מושלם. ואז, אחרי כמה לילות של עינוג עצמי, מתחילה אבולוציה. אנחנו מגיעים לארוחת ערב אצל זוג, שולטת בלונדינית גבוהה והנשלט שלה. הוא מכין את ארוחת הערב ומגיש לנו אותה. אחרי שסיימנו לאכול, הוא מפנה ומדיח כלים בזמן שהנשלט שלי משרת את שתינו בסלון.

אחרי הקינוח, הם מתפשטים, כל אחד נעול בכלובון. אני מרגישה מספיק נוח במחיצתם כדי לצוות על הנשלט שלי לענג אותי, ובמקביל היא עושה לשלה את אותו הדבר. 

המפגש הבא אצלנו. נוהל ארוחת ערב ועינוגנו. 

במפגש השלישי אנחנו כבר גורמות להם לשחק זה עם זה. אחד כורע ברך לפני השני ומשחרר אותו מהכלובון, ואז מצטווה ללקק לו את הביצים ולמצוץ לו. אחר כך הם מתחלפים. 

השלב הנוכחי בפנטזיה הוא שלכבוד יום ההולדת שלי, השולטת השנייה מארגנת לי הפתעה. שתי נשלטות. אני בוחרת אחת מהן. השולטת ואני יושבות זו לצד זו על הספה. הנשלטת שלי מעסה את כפות רגלי. השנייה מלקקת את כפות רגליה שלהשולטת השנייה. הנשלט שלי מצטווה לזיין את הפה של הנשלט השני באגרסיביות. המחזה מרנין ומחרמן, ואני פוקדת על הנשלטת שלי לרדת לי. השולטת השנייה כורכת סביבי זרוע ומנשקת אותי. אני בגן עדן חושי. האורגזמה שלי מרעידה את החדר. אני הולכת לנוח בחדר השינה של המארחת, מותשת ורפויה ומאושרת.

מעניין מה יהיה השלב הבא. 

gayaviv - מעניין...
לפני 4 שנים
מטפל מושפל​(נשלט) - מטריף ומגרה
לפני 4 שנים
shiba​(שולט) - הכתיבה שלך כמו נווה מדבר בבקשה לעולם אל תפסיקי לכתוב
לפני 4 שנים
Menta​(שולטת) - מחכה לעדכון.
לפני 4 שנים
shiba​(שולט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 שנים
shiba​(שולט) - תמיד מוזמנת להתעדכן :)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י