צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 16 שנים. 11 ביוני 2007 בשעה 20:17

שתינו נכנסות למיטה אחרי מקלחת. יודעות מראש שהיום לא יהיה סקס. יותר מדי אנטיביוטיקה בגלל דלקת גרון קשה אחת (מותק, שלקת לי את השקדים בשישי). מתחבקות, מתכרבלות ואת שואלת אותי אם אני רוצה לישון קצת מחובקת. אני ממהרת להשיב שכן. מסובבת לך את הגב ואת מתחילה ללטף את כולי.

אני מושפעת כנראה יותר מדי משלושת החתולים שלי ומתחילה לגרגר לך בידיים: יש את הגרגור הזה כשאת מלטפת לי את השיער, שאומר: כן נעים לי, רך לי, תמשיכי, יש את הגרגור של הגב, שאומר: מממ.. את מצמררת אותי, כן ממי, עכשיו קצת יותר למטה, יש את זה של האוזן שמשמיע קול מחאה: לא שם! ויש את זה של ממש שם, במעלה הרגל שאומר: מותק עוד שניה החתולה תהיה לנמרה. ומבלי שאנחנו שמות לב, עוברת חצי שעת שיחה בחתולית למתקדמים.

ואז, ליטפת כנראה טוב מדי הגירגורים הופכים לנהמות והנהמות לגניחות ואלה לצעקות ואחרי ששתינו גומרות זו בזו, אני מתחילה ללטף אותך וכנראה שחתולית זאת שפה מדבקת, כי את מתחילה לגרגר לי בידיים, באותה שפה שהמצאנו זה עתה:גררר נעים לי, ממממ...מגרה לי, מגגררר... עכשיו! הכל!

ואחרי שהידיים שלי בדקו את כל סוגי הגירגורים שאת יכולה להפיק מפיך, אנחנו מעשנות סיגריה של אחרי ומחייכות זו לזו כמו שתי חתולות שגנבו ליטר של שמנת.

תודה ממי שלי, על אחר צהריים של כל כך הרבה גרגורי הנאה.

השולט אור​(שולט) - יש בערך 100 סוגי חתולים בעולם, אבל הזן שלך נדיר אהובתי - יש רק חתולה אחת כזו בעולם - ואני זכיתי בה.

אפעס, החתולה הזו (כמו באישה חתול), מסוגלת להדביק בתכונות החתוליות שלה את מי שהיא אוהבת, או בעברית צחה, החתולה הזו הייחודית, שבחרה להיות איתי ושלי, היא גם היחידה שמצליחה לגרום לי להתחתל ולהפוך לגרגרנית שמתפתלת על המיטה ומגרררררררגרת לעוד.
ואיזה כיף זה :))

יפה שלי, מילה ממך ואני על האופנוע בדרך אלייך כדי להרדים אותך בדרך הכי חתולית שקיימת. בבקשה, תאמרי את המילה ההיא.... "בואי" (זו המילה, זו המילה, אמרת אותה?).

לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - צוחקת. אלך לישון עם הליטופים שלך שמוטבעים לי בגוף.
הייתי אומרת לולא הייתי כבר כמעט רדומה לגמרי. אוהבת@@@ לילה טוב אהובה.
לפני 16 שנים
Shimmy​(נשלט){Vents} - נפל לידי הנוסח המקורי של מה שבסופו של דבר הפך ל"שניים" של ריטה וארצי:

מה שאני מבקשת זה דומה,
לפעמים מתכנסת, ושונאת,
לפעמים מסתפקת בלנשק,
לך ת'דמעה.

כמה טוב שיש שתיים, מסתבר
זה תמיד פעמיים, לגרגר
זה נותן לי ת'כוח,
להתגבר גם על מאה מכות.



לפני 16 שנים
Belisana​(שולטת) - צוחקת:) מתוק שכמותך.
לפני 16 שנים
scarlettempress{L} - בהחלט גרררר :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י