סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אלומניום עם נגיעות צמר גפן

מסירה שכבות, או ככה זה מרגיש לי עכשיו :)
לפני 4 שנים. 3 בדצמבר 2019 בשעה 8:55

למה את כאן הוא שאל ורציתי לענות לו שלפני כמה חודשים היתה נקודת השקה בין העולם המקביל שלי לעולם הדמיוני שלי וקפצתי לכמה ימים להיזכר מי הייתי. 

ושכל מי שנפגשתי או הייתי אמורה להיפגש, יצא דוש ושחזרתי לעולם המקביל עצובה מתמיד וכאילו זה לא מספיק, נלקחה ממני האופציה להיות חרמנית. היא פשוט התפוגגה.

ולמה את כאן הוא שאל שוב?

ורציתי לענות לו שעוד כמה חודשים, שוב נקודת השקה בין העולמות תקרה וכיוון שאני טובה בניהול סיכונים, אני כנראה סוף סוף איישם את ההחלטות שלי ולא אפגש עם אף אחד שגורם לחרמנות שלי להעלם או לי להיות עצובה. 

ובכל זאת מה את מחפשת הוא שאל, יש סיבה שאת בצ'ט. 

אז רציתי לענות לו שאני מחפשת מישהו שהוא גבר אמיתי, כזה שידע להיות שם גם אחרי שהצרכים שלו מולאו.

שמבין שאני לא כלבה, לא ילדה, לא צעצוע. שאני אישה שהחיים קצת טילטלו, אבל אני חזקה ועצמאית ופעם אהבתי ממש סקס, אבל שכחתי את זה ואני מחפשת את הפרטנר שיזכיר לי מי אני. 

שיש לי פנטזיות שחלקן אפשר לממש וחלקן אקסטרימיות שלעצמי אני אפילו לא מספרת אותן. שאני חד פעמית או מקסימום מופיעה פעמיים בשנה לכמה ימים. 

שאני קצת שרוטה ושבורה מארועי עבר, אבל הצלחתי להדביק יופי את השברים עם דבק נצנצים וסך הכל למרות השיט, אני נהדרת אפילו יותר מנהדרת. 

שקשה להכנס לי לשריון, כי אני לא מכניסה אף אחד פנימה, כי החיים לימדו אותי שהעולם דפוק, אז כדאי להשאיר את כולם בחוץ ולארגן לי איזה עולם פנימי עם מלא צמר גפן ורוד, ספה נוחה ואחלה אוכל פלוס נוף אלוהי.

שאני לא צופה בחיים, אני אשכרה חיה אותם, מכניסה רגל למים, לוקחת תנופה עם הרגל השנייה, מותחת את הגוף קופצת ראש לתוך המים ושוחה חתירה, או פרפר ולפעמים אפילו גב, מהר, עיקבי ובלי להתעייף. 

אבל במקום זה עניתי לו, סתם כי משעמם לי🤦‍♀️ אבל נראה לי שאני כבר בנויה למשהו חדש, קליל, כיפי, סקסי, לא מחייב אבל הכי מכבד מעצים ונעים. 

נראה לי חזרתי לצוד וזה הוסיף לי קצת רוז' ללחיים 😊

 

 

 

 

 

 

תמנינג'ה - כתבת נפלא.
דווקא יפה לך חשוף.


עצה קטנה ממני,היית אומרת לו שאת משוייכת 😉
לפני 4 שנים
זהו​(נשלטת){True Maste} - אמרתי לו, הוא לא הבין 🤣😜
לפני 4 שנים
Dandan1​(שולט) - שאלתי את עצמי אותה שאלה...למה אני פה...עדיין מחפש תשובה
לפני 4 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - לפעמים צריך פשוט, להסתכל מתחת לאף...
לפני 4 שנים
StepByStep - ולפעמים לא צריך ממש תשובה כל זמן שזה נכון וטוב...
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י