לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 8 בדצמבר 2019 בשעה 5:42

*  הטקסט הנ"ל נכתב במקביל ובהמשך לפוסט "געגוע". אלה המילים הכי קשות שזכור לי שכתבתי. הרשתי לעצמי לתת לידיים להקליד בלי הפסקה, בלי לחשוב פעמיים, בלי תיקונים. סוג של פורקן. סליחה על הבלאגן, סליחה אם אני לא הכי מובן. זה הפוסט הכבד האחרון להפעם, תודה לכל מי שדאג, חיזק ועטף אותי במלא חום ואהבה. תודה לכל מי שגרם לי להרגיש בבית. *

 

 

מתחשק לי שתכאיבי לי אבל לא כאב פיזי. סף הכאב שלי דיי גבוה ואני אסבול בשקט שלא תראי שכואב ושאני סובל. מתחשק לי שתורידי אותי נמוך, שתפרקי אותי לגורמים, אבל אח"כ תרכיבי מחדש, כמו שרק את יודעת.

מתחשק לי לרדת נמוך, אבל ממש נמוך, לתחתית הנשמה. מתחשק לי שתגעי במקומות הכי כואבים בנשמה שלי, בפצעים הכי מדממים. תגעי בנקודות התורפה שלי, אלה שיכאיבו לי ויפרקו אותי. הנקודות הכי חלשות וכואבות שלי. מתחשק לי שתגעי בי עמוק, תגרמי לי להתמודד עם הצדדים האפלים שלי, עם הפחדים, עם התשוקות הכי סוטות והכי מטונפות.

מתחשק לי להרגיש מושפל ועלוב, כנוע, כעפר לרגלייך. מתחשק לי שתראי לי כמה אני שלך ונתון לך בגוף ובנפש. תראי לי איך את שולטת בכל איבר בגופי ובכל חלק בנשמה שלי. מתחשק לי שתשתמשי בי לפי רצונך, בלי שום התחשבות ברצונותיי. מתחשק לי שתחשבי רק עליך ואני אשרת אותך כמתבקש. מתחשק לי שתרצי להשתמש בי להנאתך האישית והבלעדית. תשתמשי בגוף שלי, תשתמשי בנשמה שלי, תשתמשי בתשוקות שלי, בחרמנות שלי, תשתמשי בכל מה שיש בי כדי לספק אותך, תשתמשי בי כדי לגרום לך לאהוב את עצמך, תשתמשי בי ותלמדי אותי לאהוב את עצמי כמו שאני אוהב אותך. תכאיבי לי עד שאגיע נמוך יותר ממה שאני חושב שאני מסוגל, תכאיבי לי שאלמד לא לפחד להתמודד עם עצמי, עם האיש הזה שמתחבא בי ומפחד כלכך לצאת.

מתחשק לי שתגידי שאת רעבה לזין של גבר אמיתי. זין גדול, עבה, בעל ורידים בולטים ולא דגדגן של סיסי. תגידי לי שמתחשק לך למצוץ זין שימלא לך את הגרון ולא סתם אפשר לספור את הפעמים שמצצת לי על כף יד אחת. מתחשק לי שתראי לי תמונות של מועמדים ואני אעזור לך לבחור. מתחשק לי לקנא בך שיש לך כזה מבחר של גברים שמיוחמים עליך. מתחשק לי לקנא בזין של גבר אחר, גבר אמיתי. מתחשק לי ללקק אותך כשאת מתחרמנת עם גבר אחר. מתחשק לי שהוא יידע שבעלך הסיסי המושפל יורד לך עכשיו שהזין העלוב שלו עומד קשה רק מלדעת שאת רוצה גבר אחר.

מתחשק לי להישאר מיוחם ולא להגיע לפורקן וסיפוק כי לא מגיע לי. תסבירי לי שאם אהייה מספיק טוב, אז אולי תרשי לי לאונן או להשתפשף עליך ואם ממש אהייה טוב, אז גם תרשי לי לגמור אבל בתמורה לגמירה, אצטרך לנקות ממך את כל הזרע שייצא ממני. את הרי יודעת כמה אני מתחרמן מלחשוב על ללקק ממך זרע. זה יכול להיות הזרע שלי או של גבר אחר... למה זה כלכך מטריף אותי, למה?! .

מתחשק לי שתעטפי אותי בריח וטעם שלך. מתחשק לי שתרוקני אותך עליי ובתוכי.. תשרי אותי בך שאקבל את הריח והטעם שלך ואהייה חלק ממך, שאהייה הכי קרוב אליך, שאהייה פחות אני ויותר את.

מתחשק לי שתגרמי לי להתחנן, שארד על ברכיי ואתחנן אליך, תגרמי לי לבכות, לצעוק, לאבד את הקול, להגיע לאובדן כוחות, אפסות כללית. מתחשק לי לאבד את עצמי לחלוטין ולהיות הצל שלך, רק לקצת, עד שהכל יחזור למקום ואחזור לעצמי. מתחשק לי להיות כדף ריק ביד היוצר, תעשי בי כרצונך, תשתמשי בי. מתחשק לי להיות כעלה נידף ברוח, רק קצת בלי לחשוב, בלי להרגיש, בלי לנשום, בלי לקבל החלטות, רק להיות שלך, להיות חלק ממך.

מתחשק לי שתסחטי לי את הנשמה עד שלא ישאר בה כלום, תפרקי אותי לגורמים, תפרקי הכל, ואז תרכיבי אותי מחדש כמו שאת רוצה, לא אכפת לי, רק תרצי אותי. מתחשק לי שתכאיבי לי יותר שאת אוהבת אותי ואת אוהבת אותי יותר מכל אישה שאהבה גבר, את אוהבת אותי יותר מהכל, את אוהבת אותי יותר משאני אוהב אותך.

Qcandy​(נשלטת) - חיבוק ❤ פוסט כואב אבל מזדהה עם הצורך שלך...❤
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י