סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים ומחשבות

בעקבות עידוד והשראה מידידה כאן החלטתי לפרסם סיפורים שכתבתי.
אני מזהיר מראש חלק מהדברים כאן הם בשפת האם שלי אנגלית אז לא להתלונן על הקושי
לפני 4 שנים. 6 בדצמבר 2019 בשעה 11:59

המוסיקה התחילה להתנגן וזה שיר ששנינו אהבנו, אז הלכנו לרקוד. בהתחלה רקדת כמו ילדה מזיזה את הטוסיק עושה טווירק אבל לידי מנסה לפתות אותי אבל לא לרקוד בהרמוניה איתי . לכן תפסתי אותך חזק מצמיד את גופך אלי רגלי בין רגלייך , נשמתי על צווארך והדופק של שנינו גועשים אחד לשני דרך החזה . ניסית להתחמק שאני מפריע לרקוד אבל לחשתי לך "לא ככה רוקדים עם שותף תני לי להוביל" וכך עשיתי. האנשים האחרים במועדון נעלמו מבחינתינו הנדת את הראש להסכמה והתחלנו לרקוד. אני מביל אותך עם ידיי והרגל שצמודה לירכיים הפנימיות שלך. מוביל לריקוד חושני בהרמוניה עם המנגינה ודואג להבליט את הסקסיות שבך את הטוסיק את הגוף שזז כמים עלי מסתובבים רוקדים ואת בעולם שבו רק שנינו קיימים זזה ורוקדת ואני שם לב לצופים שרוצים אותך אבל יודע שאת שלי .

ואז הרגשתי רטיבות והבנתי את ההפתעה שהבטחת לי הערב נצמדת לירך שלי נמרחת על הרגל ויורדת ועולה משתפשפת עלי ומשאירה הרגשה של רטיבות .

אני מסובב אותך שתצמדי עלי ואת מענטזת בתחת המדהים שלך מטריפה אותי ואני שולח יד מתחת לשמלה לוודא ואכן את בלי תחתונים.

"הפתעה" את לוחשת לי והתפיסה שלי בך מתהדקת. מחבת מצמידה והיד נשלחת מתחת לשמלה מרימה קצת מספיק להכניס את היד לא מספיק לתת לקהל מבט (למרות שהם והן רוצים) ואני מחדיר לך אצבע "שובבה שלי" אני אומר בחיוך לקול האנחה שיוצאת ממך וכך שנינו רוקדים אצמודים את עם התחת אלי ואני עם האצבעות שלי שחופרות בתוכך זזים בקצב המוסיקה ואנונימים בתוך קהל של זרים שרוקדים סביבינו.

אני נושך לך את הצוואר בסוף השיר ואת גומרת על האצבעות שלי מנסה לשמור על שקט לא מאמינה היכן אנחנו . אני מוביל אותך החוצה מהמעודון קצת קשה לך ללכת כשאת עדיין בהיי של הגמירה אבל אני מושך בכוח .

"ככה את מגרה אותי אנחנו הולכים עכשיו את הולכת לשלם על זה..." ואת מחייכת יודעת שאת הולכת להנות.

בחניון ליד הרכב אני כבר לא מתאפק דוחף אותך לקיר קורע את השמלה שלךמביט בגופך "מושלמת ורק שלי" אני גוער בטון החלטי פותחאת המכנס ומוריד אותך לבירכיים למצוץ שם בחניון...

"אוחחחח" נפלט ממני כשפייך עוטף אותי ואת משקיעה את כולך מנסה להכניס כמה שיותר ממני לתוכך אבל אני עוצר אותך "יש לך התלהבות אבל רואים את חוסר הניסיון" ושם בחניון אני מלמד אותך את השיעור הראשון שלך איך לענג אותי. איך להזיז את הלשון סביב הכיפה , לשאוב את הזין פנימה ואז לצאת לליקוק מהשורש עד לקצה ושוב לעטוף בפה בחם. ואת לומדת תלמידה טוב ובכול ירידה אני נכנס עמוק יותר ועמוק יותר עד לגבול הגרון .

כך אנחנו כרבע שעה את מראה לי מה את למדת וכשאני לא יכול יותר אני תופס בשיערך כידית ומתחיל להיכנס בכוח בקצב אחר . את מתנגדת בהתחלה (אבל לא משתמשת בסימון הביטחון) בעיקר מההפתעה ומזה שאת רוצה לענג אותי ולא שאני אתאמץ . אבל אני דוחף בכוח מסביר לך שאני חייב את זה ומתחיל לחדור לגרונך עמוק.

את נחנקת מנסה למצוא את הזמן הנכון ךנשום בין חדירה לחדירה. ואני ממשיך מזיין לך את הפה והגרון בצורה שאף אחד לא עשה לפני . עד שרגע אחד אני חודר הכי עמוק ואז את מרגישה את השפריץ יורד במורד גרונך ואת בולעת בשקיקה הכול .

כשאני מסיים אני משחרר אותך ואת לוקחת אויר נושמת כבד ואני מביט בך שיער פרוע , איפור מרוח, סנטר מלא רוק, לחיים אדומות בשמלה קרועה שוכבת על ריצפת חניון ואת כול כך יפה את מחייכת ואני מוריד את המעיל עוטף אותך בו ומכניס אותך לרכב שניסע ונמשיך את זה בבית ...

 

ההמשך יבוא

BondageGirl​(נשלטת) - שווה
לפני 4 שנים
מבט לעיניים​(שולט) - תודה :)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י