ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תחזוקה גבוהה

אין לי דרקון מחמד קשור לעץ בחצר. אני לא חיה בארץ הפלאות, או בכול אגדה או סרט אחרים. לא, אני לא מלכה - אני כול כך הרבה יותר.

אני קיסרית!
לפני 4 שנים. 16 בדצמבר 2019 בשעה 15:40

כשאתה בא אלי, שקט ורגוע וכולך שלי ובשבילי. מעט מילים, המון מגע. תן לי את כולך, לא רוצה רק חלקים. תן לי לחשוף אותך אלי, לעומק, לתשוקה, לתאווה. אתה כבר שם, עומד בראש הצוק ומשקיף מטה. כל מה שאתה רואה - שלך. תן לי להוביל אותך לאן שאתה רוצה להיות. תן לי להיות המקום הבטוח שלך. תן לי לערסל אותך, להוריד ממך את תלאות היום-יום. אין אחת שתעשה זאת חוץ ממני.

 

כשאתה בא אלי כולך במחשבות והראש שלך נמצא רחוק, אבל הגוף שלך קרוב, אני יודעת שאין מקום אחר שבו תרצה להיות. תן לי לשטוף ממך את כל הדאגות. תן לי לשמור אותך בכאן ובעכשיו. השעות שלנו חפות מהשפעות המציאות. בשעות שלנו יש רק אותי ואותך. תן לי אותך נקי, תן לי אותך לטוב ולרע. תן לי אותך, פשוט כמו שאתה. אני ואתה זה טהור.  אני ואתה זה יפה. אני ואתה זה הכי טוב שיש.

 

כשאתה בא אלי, אני רואה אותך. תן לי להכנס לך לראש. תן לי להכנס לך לכל פינה בגוף, הרי בין כך ובין כך, אני כבר שם. תן לי לרגש אותך, כמו שאתה מרגש אותי. תן למילים שלי לחדור לך לא רק דרך האוזניים. תן למילים שלי להיטמע לך בנקבוביות העור. תן לי לראות אותך משיל את החששות. תן לי לראות אותך נופל. אני אתפוס אותך. 

 

תן

לי

אותך

 

שולט בלשון - קחי
לפני 4 שנים
אלקטריקיישן​(שולטת) - אוחחחחח עליך חמוד שלי
לפני 4 שנים
מרקיז33​(שולט) - אהבתי מדהים מילים כדורבנות
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י