סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 4 שנים. 19 בינואר 2020 בשעה 20:33

https://vimeo.com/280478148

הרי מי אנחנו ללא החוויות שלנו. שלפחות לא יהיה משעמם. 

ואני נזכר לפעמים להיות עדין יותר כשאני מזיין אותה. כמו שאולי לא זיינו אותה מעולם. בעלה יושב בסלון ואני חש שהוא מתאפק לראות. איך דופקים את אשתו כמו שצריך.

הגעתי מוקדם מהרגיל . האשה שלו עוד בבית. עוד פולניה קלישאתית. איך כל הפולניות עלי. 

אנחנו מכירים כבר כמה שנים. עוד כשהקידס היו קטנים. מידי פעם גם היו באים. לא מהאתר . לא מהסטייה. לא על אותו ספקטרום אפילו. 

מאלה שאפילו קינקיות זו מילה גסה בשבילהם.

אבל משהו התבשל שם עם השנים. אני מגיע יחסית מוקדם לתחביב שלי עם בעלה. משהו של משחקי לוח הארדקור. לגופו של פוסט אחר.

יש לו צחוק מעט מוזר שתמיד הפריע לי. טיק . 

לילה לבן של משחקי לוח. הם ועוד זוג אחד. אני מגיע לבד. תמיד הייתי.

ועם הזמן והשנים אני מגיע מוקדם יותר. חצי שעה יותר. מדברים. על חינוך. על הורות. על מה שאני מבין בינתיים מהחיים האלה. מדברים על מיניות.

מסדרים את השולחן ולפעמים זה סידור של פאקינג חצי שעה. זה לא מונופול. ובטח לא פוקר. מספר לו קצת. חושף קצת. הוא נדלק ומביע עניין. אולי זה יצית את האש. 

אני מועך את הראש שלה לסדין ומפמפם אותה בחוזקה. היא גונחת ואני עוד פוזל למחשבה האם הקידס שלה בבית או לא. ולמה זה אכפת לי. 

היא לא נשלטת ובקושי קינקית אבל אני חייב איזה אחת לתחת הזה ומלביש לה סטירה כמו שרק היד שלי יודעת. היא מנסה להתנער אבל אני שומר עליה יציבה על ארבע. 

לא נותן לה לזוז. בשלב הזה בעלה כבר עומד בדלת ומסתכל. אני חושב שהוא נבוך. מה זה יעשה למשחקים שלנו? לחברות ביננו? זה ימשיך? זה ייפסק? ולמה זה הפסיק להפריע לי היום.

ועוד סטירה כי זה מתבקש. אני דואג לפנק גם את העכוז הנפלא השמאלי שלה. משאיר עקבות של כף היד שלי על התחת הבתול שלה. 

אני צובט אותה במותניה כשהיא מנסה לעבור לשכיבה מאפיסת כוחות. אני לא נותן לה ושומר על התחת שלה מורם. מפשק יותר ומזיין אותה כשהרגל שלי מועכת לה את הראש על הכרית. היא נהנית מכל רגע. הזין שלי אמר לי.

הם לא הזוג הראשון שהכרתי להם את האתר ואת הסאדו מאזו. אבל להבדיל מהזוג המדהים הקודם את אלה אני רוצה להשאיר רחוק. אבל את התחת של האשה שלו קרוב.  את שאר הפולניות שלה שייקח.

היא נשארת במיטה ולא יוצאת ואני מתארגן לפני שכל השאר מגיעים. אני לא זוכר איך הגענו לזה. מה היה בין לבין. בין כל השיחות וההומור הפרטי של הורים על הילדים שלהם.  כמו שרק הורים מבינים. זה היה באמת מדהים. הכל כבר לא משנה. מחוויה לחוויה. מזכרון לזכרון. אנחנו כבר בפנסיה רק שרובנו לא יודעים את זה. מנסים לגנוב זמן שאין. 

אנחנו מתחילים לשחק ואני רוצה שיריח עלי את אשתו. בכוונה לא התקלחתי. היא נשארת במיטה אבל במילא היא תמיד הולכת לישון מוקדם אז זה בסדר. אני רוצה שיריח עלי שזיינתי את אשתו כמו שצריך ולא כדי להכניס אותה שוב ושוב להריון. זיון לצורך זיון. אני רוצה שכולם יריחו את זה ולא יעיזו לשאול מה קרה שם רק חצי שעה לפני שהגיעו. 

ואני בעיקר רוצה שיריח עלי.

שלא אכפת לי. 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י